fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בפסגת הגבעה

חברת כפיר נדל"ן, שאחראית על שורה של פרויקטים יוקרתיים למגורים ולמסחר, מקימה בימים אלו את פרויקט TOP כפיר בגבעת הרקפות בקרית ביאליק: שישה בוטיק עם נוף ירוק ובמרחק פסיעה לצירים המרכזיים
כפיר, גבעת הרקפות בקרית ביאליק הדמיה: ארקריאייטיב
כפיר, גבעת הרקפות בקרית ביאליק הדמיה: ארקריאייטיב

מול שדות ירוקים, בתכנון אדריכלי מושלם, מקימה קבוצת כפיר נדל"ן, שבבעלות היזם אבי אוחיון, את פרויקט המגורים היוקרתי "TOP כפיר" בגבעת הרקפות. הפרויקט כולל שישה בנייני בוטיק, לובי מפואר, חנייה תת קרקעית, 2 חניות לכל דייר ומפרט טכני עשיר. בסמוך ייהנו התושבים מפארקים, בתי ספר, גני ילדים, שירותי רפואה, מרכז קניות שכונתי, נגישות לכביש 22 וצמידות לקריון. כל אלו יוצרים חוויית מגורים מושלמת.

כפיר, גבעת הרקפות בקרית ביאליק הדמיה: ארקריאייטיב
כפיר, גבעת הרקפות בקרית ביאליק (הדמיה: ארקריאייטיב)

קבוצת כפיר נדל"ן החלה בימים אלה בשיווק פרויקט המגורים היוקרתי TOP כפיר בגבעת הרקפות, שבקרית ביאליק. על פי התכנון, הפרויקט יכלול 66 יחידות דיור בשישה בנייני בוטיק נפרדים ויציע תמהיל דירות של 4,5 ו-6 חדרים, דירות גן של 5 ו-6 חדרים ופנטהאוזים של 6- 7 חדרים. מפרט הדירות יוקרתי ועשיר. שטח הדירות בפרויקט הוא החל מ-115 מ"ר, עם מרפסת בשטח של החל מכ-17 מ"ר. מחירי הדירות – החל מ-1,550,000 שקלים. ההיקף הכספי הכולל המשוער של המכירות נאמד ב-110 מיליון שקלים. לרגל ההשקה יקבלו הרוכשים של 10 הדירות הראשונות הנחה בסך 50,000 שקלים.

בין עזריאלי לרב קוק בנוסף בונה חברת כפיר נדל"ן את פרויקט היוקרה TOP ברחוב יהודה הלוי בקרית אתא. מדובר בפרויקט מגורים חדש ויוקרתי, הממוקם במרחק פסיעה מקניון עזריאלי, מרכזי קניות, תרבות וספורט. הפרויקט מציע דירות בנות 4, 5 ו-6 חדרים, גדולות ומרווחות, פנטהאוז מרהיב של 5 חדרים, חנייה ומחסן לכל דירה. החברה מדווחת כי נמכרו כל דירות ה-4 חדרים בפרויקט, וכעת נותרו למכירה רק דירות אחרונות של 5 חדרים. מדובר בדירות של כ-120 מ"ר, עם מרפסת כ-13.3 מ"ר במחיר של החל מ-1,200,000 שקלים. כמו כן, מוצעות למכירה דירות 6 חדרים, על שטח של כ-146 מ"ר עם מרפסת כ-13.3 מ"ר במחיר החל מ-1,350,000 שקלים. בפרויקט מוצעת למכירה גם דירת פנטהאוז, על שטח של כ-120 מ"ר, עם מרפסת בשטח של כ50 מ"ר, במחיר החל מ-1,450,000 שקלים. ההיקף הכספי המשוער הכולל של המכירות בפרויקט נאמד ב-15,000,000 מיליון שקלים.

החברה החלה בימים אלו בשיווק פרויקט המגורים היוקרתי ברחוב הרב קוק בקרית מוצקין. בפרויקט מוצעות למכירה דירות גן, פנטהאוזים ודירות 5 חדרים מרווחות וגדולות מאוד במחיר החל 1,550,000 שקלים. עם תחילת ההרשמה נמכרו שתי דירות בפרויקט. פרויקט נוסף של החברה הוא פרויקט המגורים היוקרתי "TOP כפיר" במשכנות אומנים בקרית מוצקין. החברה הקימה ואכלסה את הפרויקט שבו נותרו למכירה 2 פנטהאוזים מפוארים בקומה אחת.

טופ גם במסחר
בחברת "כפיר נדל"ן" לא מתרכזים רק במגורים, ומקימים את פרויקט המסחר היוקרתי "כפיר סנטר" ברחוב אח"י אילת בקרית חיים. המרכז המסחרי משתרע על כ-3,000 מ"ר וכולל חניון תת קרקעי עם כ-35 מקומות חנייה. באחרונה החלה ההרשמה לרופאים לשכירת מרפאות, וכבר בעסקה הראשונה, נחתם הסכם להשכרת כ-500 לרשת סופר פארם.

קבוצת כפיר נדל"ן נוסדה בשנת 1979. מאז היווסדה בנתה אלפי מ"ר למגורים, לעסקים ולמסחר. החברה פועלת הן כיזמית והן כקבלן מבצע בהיקפים גדולים עבור חברות ציבוריות, מוסדות וגופים פרטיים. החברה היא קבלן ג' 3 רשום במשרד השיכון ובעל תו תקן איכות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות