fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעקבות הקורונה: עלייה בביקוש לדירות עם מרפסות

הכוכבת הבלתי מעורערת של שוק הנדל"ן בימי הקורונה היא, ללא ספק, המרפסת. קבוצת יובל אלון הבונה את פרויקט "גרדנ'ס" בגבעת הרקפות מדווחת על עלייה משמעותית בביקוש לדירות עם גינות תלויות
מרפסת עם גינה תלויה. פרויקט גרדנ'ס של יובל אלון | הדמיית מחשב
מרפסת עם גינה תלויה. פרויקט גרדנ'ס של יובל אלון | הדמיית מחשב

קשה להתעלם מחוסר הוודאות הכלכלי חסר התקדים שהגיע בעקבות הקורונה, אך באותו הנשימה אפשר לומר, כי ענף הנדל"ן זוכה בימים אלה לעלייה משמעותית בביקושים לאור היציבות שהוא מספק. מקבוצת יובל אלון, הבונה את פרויקט "גרדנ'ס" בשכונת גבעת הרקפות בקרית ביאליק נמסר כי רק בשבועיים האחרונים נמכרו כ–30 דירות בפרויקט הייחודי, המעורר עניין רב בקרב רוכשים פוטנציאליים רבים.

להערכת גורמים בכירים בענף הנדל"ן, יש מספר סיבות לעלייה בביקושים: משפרי דיור רבים, שהקורונה האיצה אצלם את ההחלטה לעבור לדירות מרווחות יותר; זוגות צעירים שהבינו שתוכנית מחיר למשתכן דועכת והחליטו "לרדת מהגדר", ומשקיעים, שהוציאו כספים משוק ההון, ורכשו דירות למגורים בישראל במקום להשקיע במשרדים או מסחר.

לכל אלה מצטרפים השינויים המשמעותיים במרקם האנושי שהגיעו גם הם בעקבות הצורך בריחוק חברתי ויצרו ביקושים גדולים לדירות עם מרפסת או לבתים עם גינה, שהפכו ממצרך מותרות למצרך חיוני, במיוחד לאחר תקופת הסגר הראשון, שבמהלכה נגזר עלינו להסתגר בבתים במשך שבועות ארוכים.

טרנד "שירת המרפסות" שהתחיל באיטליה והגיע במהרה גם לישראל, גרם לכולנו להתאחד במפגשים המוניים איש-איש במרפסתו, לכן אין זה מפתיע שגם בשוק הנדל"ן למגורים החלו היזמים לפגוש ברוכשים שמעוניינים כיום יותר מתמיד בדירה עם מרפסת או בבית עם גינה.

מנהל המכירות בפרויקט "גרדנ'ס" של יובל אלון, רונן זזון: "בחודשים האחרונים אנחנו חווים עלייה משמעותית בפניות למשרד המכירות של החברה. הפרויקט הייחודי שלנו מספק מענה הולם לכל מי שחלם על בית עם גינה ומאפשר להגשים את החלום גם בדירה מרווחת, המשלבת מרפסת עם גינה תלויה. בנוסף, מדובר בפרויקט המשך של מתחם המגורים הפרטי בשכונת גבעת הרקפות, שממנו כבר נהנות עשרות משפחות שבחרו לגור בשכונה איכותית עם מוסדות חינוך לכלל הגילאים, בית כנסת, פארק ירוק בשילוב בריכה אקולוגית, מרכז מסחרי ועוד. בתקופת הקורונה רוכשים רבים מבינים כי האפשרות לגור בשכונה שיש בה מגוון רחב של שירותים בלי הצורך להתנייד יותר מדי – היא יתרון גדול".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות