fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעקבות הקורונה: עלייה בביקוש לדירות גדולות ומרווחות

קבוצת יובל אלון, הבונה את פרויקט GARDNES בגבעת הרקפות בקרית ביאליק, מדווחת על זינוק של עשרות אחוזים בביקוש לדירות של חמישה ושישה חדרים, שבהן ניתן להסב חדר אחד למשרד ביתי
לראשונה גינות תלויות בכל הקומות. פרויקט GARDNES | הדמיה: סטודיו AVA
לראשונה גינות תלויות בכל הקומות. פרויקט GARDNES | הדמיה: סטודיו AVA

הסגר השני במדינת ישראל הביא לעלייה משמעותית בביקוש לדירות גדולות של חמישה-שישה חדרים. כך מדווחת קבוצת יובל אלון, הבונה את פרויקט GARDNES בגבעת הרקפות בקרית ביאליק.

מנתוני החברה עולה, כי מדובר בזינוק של עשרות אחוזים בביקוש לדירות הללו, בהן ניתן להסב את אחד החדרים למשרד ביתי או לחדר לימוד מרחוק. "אם אחרי הסגר הראשון, עיקר הביקוש היה לדירות עם גינה או מרפסת גן, בחודשים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית בביקוש לדירות גדולות ומרווחות, ובשנים הקרובות המגמה הזו תימשך", נמסר מהחברה.

לדברי רונן זזון, מנהל משרד המכירות של קבוצת יובל אלון, ניכר גם שינוי בתפיסת תכנון החלל המרכזי, והמגמה של הגדלת שטח הסלון על חשבון שטח המטבח התהפכה, כנראה לאור העובדה, כי בימי הקורונה אנשים אוכלים יותר בבית, והמטבח הפך להיות המרכז.

פרויקט GARDENS של קבוצת יובל אלון מציע דירות מגוונות של שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים, פנטהאוזים במפלס אחד ודירות גן מעוצבות, ולראשונה גם נוספו לדירות גינות תלויות בכל הקומות. מדובר בשכונה פרטית הממוקמת על שטח של כ-37 דונם, שבמרכזה הוקם לאחרונה הפארק ע"ש יצחק שמיר המשלב בריכת דגים אקולוגית. הפארק סוחף אליו מבקרים רבים מהאזור. לרשות דיירי המתחם עומדים כל מוסדות הציבור שכבר פועלים בגבעת הרקפות: בית ספר, גני ילדים, מעונות יום, קופת חולים ומרכז מסחרי.

חברת יובל אלון הוקמה בשנת 1996 ומאז נמנית עם חברות הבנייה המובילות למגורים בישראל. החברה עוסקת בתכנון, ייזום והקמה של פרויקטים ייחודיים למגורים ברחבי הארץ תוך דגש על בנייה בסטנדרטיים הגבוהים ביותר. בין הפרויקטים הבולטים של החברה: טופ דניה, טופ ים, מגדלי דוד, שער הטכניון, טופ רמות יצחק, וילה גן ברמות יצחק ועוד.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות