fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחודשיים של משבר הקורונה דר נופרים מכרה 11 דירות בקריות

חברת דר נופרים מדווחת, כי בחודשיים האחרונים מכרה שש דירות במגדל השלישי של פרויקט NOFAR  ARTOWER במשכנות אמנים בקרית מוצקין וחמש דירות בפרויקט ALONEY NOFAR בגבעת אלונים
ALONEY NOFAR VILLAGE של חברת דר נופרים בגבעת אלונים | הדמיה: lumo
ALONEY NOFAR VILLAGE של חברת דר נופרים בגבעת אלונים | הדמיה: lumo

NOFAR  ARTOWER

פרויקט NOFAR  ARTOWER של חברת דר נופרים במשכנות אמנים מציע שלושה מגדלי יוקרה, ובהם דירות חמישה ושישה חדרים גדולות בשטח של 145-127 מ"ר עם מרפסות של כ-44-22 מ"ר וכן כמה דירות של שלושה חדרים בכל מגדל. מרוב המרפסות נשקף נוף הים.

המגדלים תוכננו על ידי האדריכל אברי פישר, הנמנה עם האדריכלים המובילים בארץ בתכנון מגדלי יוקרה. בפרויקט ארבע דירות לדוגמה שעוצבו על ידי אדריכלית הפנים המובילה דפנה עברי, מי שברזומה שלה עיצוב מגדלי יוקרה בתל אביב. הלובאים בפרויקט, מועדון הדיירים וחדר הכושר הפרטי עוצבו על ידי המעצבת הידועה איריס קאופמן.

מדר נופרים נמסר, כי בחודשיים האחרונים נמכרו שש דירות במגדל השלישי וכי נותרו למכירה דירות בקומות הגבוהות במגדל הראשון, שאכלוסו צפוי בתוך שלושה חודשים וכן במגדל השני שאכלוסו באוקטובר הקרוב.

שיווק הפרויקט מתבצע על ידי חברת "תלעד אסולין שיווק פרויקטים" בע"מ מתוך ארבע הדירות  לדוגמה ברחוב ש"י עגנון 10 במשכנות אמנים.

ALONEY NOFAR

ALONEY NOFAR בגבעת אלונים הוא מתחם של שבעה בנייני בוטיק עם 12 דיירים בלבד בכל בניין, שתי דירות בלבד בכל קומה. הוא מאופיין בתכנון קפדני ואלגנטי, ביצוע מדויק, רמת גימור גבוהה ומפרט עשיר במיוחד. תחילת אכלוס שלב א' בעוד כארבעה חודשים ותחילת אכלוס שלב ב' בעוד כחצי שנה.

בפרויקט: קוטג'ים של חמישה חדרים צמודי קרקע עם מרחב פנימי גדול במיוחד בשטח של כ-150 מ"ר עם גינה והצמדה של כ-130 מ"ר וכן דירות ופנטהאוזים במפלס אחד בשטח של כ-160-136 מ"ר פלוס מרפסות גדולות של כ-68-35 מ"ר הצופות לנוף מרהיב ווילות ויוקרתיות בשטח של כ-186 מ"ר על מגרש של כ-300 מ"ר.

בפרויקט זה נמכרו בחודשיים האחרונים חמש דירות.

ALONEY NOFAR VILLAGE

פרויקט נוסף, המוקם על ידי דר נופרים בגבעת אלונים, הוא ALONEY NOFAR VILLAGE, הנבנה במיקום מעולה וכולל כ-60 דירות הבנויות על שלוש טרסות מעוגלות בצד הדרום מערבי של הגבעה מול נוף פתוח של עמק וים. לכל הדירות מפרט עשיר במיוחד, מרפסות נוף ופיתוח סביבתי.

בהיצע: וילות בשטח של כ-186 מ"ר על מגרש בשטח של כ-330-250 מ"ר, בתים דו משפחתיים של חמישה ושישה חדרים, דירות גן צמודות קרקע במפלס אחד בשטח בנוי של כ-159 מ"ר על מגרש בשטח של כ-250-200 מ"ר וכן בנייני יוקרה עם דירות בשטח בנוי של כ- 150 מ"ר פלוס מרפסת של 60-50 מ"ר, פנטהאוזים במפלס אחד בשטח בנוי של כ-187 מ"ר וכ-130 מ"ר מרפסת.

הפרויקט תוכנן על ידי האדריכל ז'אנו יוסף העוסק בתכנון פרויקטים יוקרתיים של וילות, בנייני בוטיק, פנטהאוזים ודירות מיוחדות. שיווק הפרויקט מתבצע מתוך פנטהאוז לדוגמה ברחוב האנפה 19א׳ בגבעת אלונים.

עוד חדשות נדל"ן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות