fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בונים לכם יוקרה וחוויית מגורים מושלמת

חברת חיים רוזנר בע"מ – בנייה ויזמות החלה בימים אלה בשיווקם של שני פרויקטים יוקרתיים במיקומים מנצחים בקרית אתא ובקרית מוצקין, המבטיחים לכם איכות חיים וחוויית מגורים מושלמת
הסלון בפרויקט הבעל שם 41, קרית אתא | הדמיה
הסלון בפרויקט הבעל שם 41, קרית אתא | הדמיה

חברת חיים רוזנר בע"מ – בנייה ויזמות החלה בשיווקם של שני פרויקטים יוקרתיים למגורים בקריות. 

פרויקט הבעל שם 41, קרית אתא

ברחוב הבעל שם טוב 41 בקרית אתא, מהרחובות הוותיקים, השקטים, האיכותיים והמבוקשים של העיר, בונה חברת חיים רוזנר בע"מ – בנייה ויזמות פרויקט בוטיק של ארבע קומות עם תשע דירות בסך הכל, שתי דירות בקומה, לפרטיות מקסימלית.

מדובר בדירות חמישה חדרים גדולות ומרווחות במיוחד בשטח של 140-133 מ"ר עם מרפסות גדולות של 30-20 מ"ר לצד דירות גן עם כניסות נפרדות וגינות גדולות ומרשימות וכן פנטהאוז יוקרתי של שישה חדרים, המשתרע על כל הקומה העליונה. לכל דירה מחסן צמוד בקומה וחנייה פרטית.

פרויקט הבעל שם 41, קרית אתא | הדמיה
פרויקט הבעל שם 41, קרית אתא | הדמיה

 

כמיטב המסורת של חברת חיים רוזנר בע"מ, זהו פרויקט יוקרתי המתאפיין בעיצוב חדשני ובתכנון פנים אדריכלי ברמה הגבוהה ביותר ובמפרט עשיר, הכולל בין היתר: ריצוף יוקרתי מערכת בית חכם, מטבח בסטנדרט גבוה, ארונות אמבט, דלתות איכותיות, ולובי כניסה מפואר. בקיצור, מה שנשאר זה לבוא, להביא את המשפחה והרהיטים וליהנות מחוויית מגורים שכמוה לא הכרתם.

המטבח בפרויקט הבעל שם 41, קרית אתא | הדמיה
המטבח בפרויקט הבעל שם 41, קרית אתא | הדמיה

 

רחוב הבעל שם טוב בקרית אתא ממוקם בקרבת קיבוצים, בתי ספר, גני ילדים, פארקים ומוקדי פנאי ובילוי, מה שהופך את הפרויקט לנגיש במיוחד.

פרויקט "לב הקריה", קרית מוצקין

בלב מוצקין הוותיקה, במיקום שקט ומצוין, ברחוב רנ"ס 8 פינת קק"ל 20, בונה חברת חיים רוזנר בע"מ את "לב הקריה" – פרויקט בוטיק נוסף, גם הוא תוכנן ועוצב בקפידה רבה עם דגש על דירות מרווחות ופונקציונאליות, עיצוב מודרני, תפיסת מגורים חדשנית ומפרט טכני עשיר ומגוון.

הסלון בפרויקט "לב הקריה", קרית מוצקין | הדמיה
הסלון בפרויקט "לב הקריה", קרית מוצקין | הדמיה

 

הפרויקט מציע בסך הכל תשע דירות יוקרתיות ומרווחות של חמישה חדרים בשטח של 114 מ"ר עם מרפסת של 13 מ"ר וכן שני פנטהאוזים גדולים ומפוארים. לכל דירה מחסן צמוד בקומה, חנייה, מפרט מאובזר ורמת גימור גבוהה.
הפרויקט ממוקם במקביל לציר הראשי והפועם של קרית מוצקין, בקרבת חנויות, משרדים, מרכזי מסחר, בתי כנסת, בתי ספר, גנים ומרכז פיס. הוא נגיש מאוד לכל מוקדי הפנאי והבילוי וכן ליציאה המזרחית של העיר לכביש חיפה-עכו.

פרויקט "לב הקריה", קרית מוצקין | הדמיה
פרויקט "לב הקריה", קרית מוצקין | הדמיה

על חברת חיים רוזנר בע"מ – בנייה ויזמות

חברת חיים רוזנר בע"מ – בנייה ויזמות הוקמה בשנת 1980 על ידי חיים רוזנר. החברה, בעלת סיווג ג-4, בנתה עד היום שלל פרויקטים למגורים ופרויקטים עבור גופים ציבוריים.

החברה, שהיא גם היזם וגם הקבלן, הציבה לעצמה סטנדרטים גבוהים של טיב עבודה ועמידה בלוחות זמנים, והיא בעלת ניסיון רב בתכנון ובנייה של מבנים הנדסיים ופרויקטים של תשתיות ופיתוח. לאורך השנים ביצעה החברה עבודות הנדסה אזרחיות עבור מוסדות ציבור, גופים ציבוריים וחברות מובילות במשק.

בשנים האחרונות מתרכזת פעילות החברה בייזום ובבניית פרויקטים למגורים, המאופיינים בעיצוב מודרני ובפיתוח סביבתי חדשני תוך שימת דגש על בנייה באיכות חסרת פשרות ועל בחירת מיקום מנצח.

היזם חיים רוזנר | צילום: יח"צ
בנייה באיכות חסרת פשרות. היזם חיים רוזנר | צילום: יח"צ

 

בחברה מאמינים, כי קרבה ונגישות למרכזי בילוי ומסחר, מערכות חינוך, שירותים קהילתיים ומרכזי ספורט הן חלק בלתי נפרד מאיכות החיים של הדייר.

חברת חיים רוזנר מלווה את לקוחותיה לכל אורך תהליך הרכישה תוך הקפדה על מתן שירות אישי, חם ואדיב.
החברה מזמינה אתכם לגור בדירות יוקרה במיקומים מעולים וליהנות מחוויית מגורים מושלמת לכל החיים.

חיים רוזנר בע"מ – חברה לבנייה ויזמות, הכלניות 10, כפר ביאליק
דוא"ל: roznerch@bezeqint.net, טל':. 04-8446646, פקס: 04-8725491

לאתר החברה 

בקרו אותנו גם בפייסבוק שלנו – חיים רוזנר בע"מ

חדשות נדל"ן נוספות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות