fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתנה לחג? רק לעובדים שהגיעו להרמת כוסית

עובדים בעיריית קרית ביאליק טוענים שלא קיבלו מתנה לחג מוועד העובדים מכיוון שנבצר מהם להגיע לטקס הרמת כוסית. לעובדים שביקשו לקבלה לאחר מכן נאמר שהיא אזלה
יותר מ-16 מיליון שקלים תשקיע העירייה בפיתוח. עיריית קרית ביאליק | צילום: דורון גולן
יותר מ-16 מיליון שקלים תשקיע העירייה בפיתוח. עיריית קרית ביאליק | צילום: דורון גולן

סערה בקרב עובדי עיריית קרית ביאליק סביב מתנה צנועה לחג שחילק ועד העובדים בטקס הרמת כוסית לראש השנה. התברר, כי עובדים שנבצר מהם להגיע לטקס לא קיבלו את המתנה שחולקה על ידי הוועד וכי רק העובדים שהגיעו קיבלו את המתנה.

כמדי שנה, ועד העובדים של העירייה ערך טקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה. בטקס חולקה מתנה לעובדים – מפית לכיסוי חלה. מכיוון שהטקס נערך במהלך יום העבודה, נמנעה מחלק מעובדי העירייה האפשרות להשתתף בו מתוקף עבודתם.

על פי המידע שהגיע ל"הד הקריות", עובדים אשר לא הצליחו להגיע לטקס, לא קיבלו את המתנה. לחלק מהם, שביקשו לקבל את המתנה במועד מאוחר יותר, נאמר כי המתנה אזלה. משיחות עם עובדי עירייה עולה, כי על אף שהעובדים חשים תסכול הם חוששים לצאת בגלוי נגד ועד העובדים מחשש לפגיעה בעבודתם. "למרות שמדובר במתנה שהערך הכספי שלה נמוך, התחושה היא שלא סופרים אותך", אמר עובד העירייה, "הרי מי שלא הצליח להגיע הם עובדים שהיו בעבודה מטעם העירייה. בדרך כלל מדובר בעובדים מהדרג הזוטר שלא יכולים להרשות לעצמם להיעדר מהעבודה".

מעיריית קרית ביאליק נמסר בתגובה: "עובדי עיריית קרית ביאליק קיבלו שי לחג בגובה של 600 שקלים מטעם הנהלת העירייה וועד העובדים. בנוסף למתנה זו, המוענקת מדי שנה, בכל הפעילות המתקיימות על ידי ועד העובדים כגון: יום האישה, יום הגבר, יום האם, ימי כיף, פסטיגל בחנוכה, יום העצמאות, טיולי סליחות ועוד – מוענק שי סמלי באותה הפעילות מטעם הועד. גם בהרמת הכוסית לראש השנה חולק שי עבור המשתתפים שהגיעו לאירוע".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות