fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתחם שופרסל נדל"ן קרית מוצקין – המתחם שעתיד להפוך את קרית מוצקין לבירה של הקריות

באביב זה קורה - מתחם חדש ומפואר לעסקים ולפנאי, המשלב שטחי מסחר ומשרדים להשכרה, ראשון מסוגו בצפון, ייפתח בצפון קרית מוצקין בכניסה לשכונת נווה גנים

עם המון נוסטלגיה והרבה כבוד על אדמת בסיס צבאי לשעבר בסיס כורדני, במיקום המרכזי ביותר ממש מול הכניסה הראשית של שכונת נווה גנים בקרית מוצקין, על ציר תנועה אסטרטגי בסמיכות לכביש 4 סמוך לרפא"ל יקום המתחם החדשני והמתקדם ביותר בצפון, שכבר עתה מסתמן כפרויקט, שיהפוך את קרית מוצקין לבירת הקריות. את המתחם החדש, שעתיד להיפתח בחודש אפריל הקרוב על פני שטח בנוי של כ- 12.000 מ"ר, מקימות בשותפות החברות שופרסל נדל"ן וחברת אבי שי ישראל השקעות בע"מ

"אנחנו מאמינים במקום הזה ורואים בבירור איך כבר בעתיד הקרוב, הוא יהיה מרחב תוסס חיים, עשייה ועניין. אנחנו מציעים לקהל המקומי מרכז מסחר ופנאי עשיר ומגוון, ובמקביל אנחנו מציעים לחברות ולבעלי המקצועות החופשיים משרדים להשכרה בגדלים שונים, ברמת עיצוב גבוהה במיוחד, מרכז עסקים מהמתקדמים ביותר בארץ" אומר שי ישראל, מנכ"ל חברת אבי שי ישראל השקעות בע"מ. "הקפדנו מאוד בשיווק הפרויקט על תרבות הפנאי והבאנו רשתות מובילות אשר בחרו להגיע אלינו בזכות המיקום, התכנון של הפרויקט והשילוב הנכון בין המסחר לבין המשרדים"

"הקמנו פרויקט מיוחד, שאין דומה לו בקריות, אין כאן עוד אתר כזה להשכרת משרדים" אומר ירון אלפי, המנהל העסקי מטעם שופרסל נדל"ן "יש באזור קניונים ומרכזי מסחר אחרים אבל לא תמצא בשום מקום אחר תמהיל ייחודי כגון זה, שמשלב שטחי מסחר עם משרדים להשכרה. תוסיף לזה את נושא העיצוב המוקפד והחדשני וקיבלת אתר מפואר במלוא מובן המילה."

שי ישראל מנכ"ל חברת אבי שי ישראל השקעות "זה עתיד להיות מוקד של עניין לתושבי המקום והסביבה, וגם לתושבים מהערים הסמוכות אשר נמצאים על ציר התנועה הזה מידי יום. המתחם החדש מצטרף לשני מרכזים קיימים מגה אור ופז, מה שמרחיב עוד יותר את מגוון האפשרויות לקהל הלקוחות".

רשת שופרסל תפתח שם סניף גדול של המותג שופרסל דיל, על פני שטח של 2000 מ"ר, שיהיה ממותג ומתקדם ויציע לקהל הקונים מגוון של שירותים נוחים ויעילים. "אנחנו מדברים על סופרמרקט מודרני עכשווי, שיהיה מבוסס על קונספט שמותאם לענות גם על צרכים יומיומיים וגם על קניות שבועיות גדולות יותר" מוסיף ירון אלפי, המנהל העסקי מטעם שופרסל נדל"ן "וכל זה באווירה נעימה ואלגנטית במבנה חדיש ונוח לתנועה".

ואם תהיתם איך יצליחו כל כך הרבה אנשים להגיע בקלות ולהתנייד במרחב החדש, כאשר מצוקת החנייה לוחצת כל כך, כמעט בכל מקום במדינה? אז הסירו דאגה מליבכם, גם על זה חשבו היזמים והם מבטיחים, שכאן לא תהיה בעיה כזאת. החניונים יספקו די מקומות חנייה לכל דורש, בין אם הוא מגיע לחלק המסחרי של המתחם או אל המשרדים. נוסף לכך כבר הזכרנו את המיקום האסטרטגי, מה שאומר קרבה נוחה ונגישה לכביש 4 ולצירי תנועה מרכזיים וכן לכל אמצעי התחבורה הציבורית בסביבה. המרכז צמוד למסוף הראשי של המטרונית וגם רכבת ישראל מתכננת לקבוע כאן תחנה חדשה.

המשרדים במרכז החדש בוודאי ימשכו את תשומת ליבם של מי שמנהלים היום משרדים ועסקים חופשיים בבנייני מגורים שונים ברחבי הקריות. תופעה מקובלת מאוד באזור, ומן הסתם הגיע הזמן לשנות אותה. חללי העבודה המעוצבים שמוצעים כאן, אולמות הלובי המפוארים, נוחות ההגעה ורווחת השהייה במקום, יהיו אבן שואבת לכל בעל עסק. אבל שימו לב, בעניין הזה צריך להזדרז, כי הושכרו כבר למעלה מ – 70% מהשטחים בפרויקט. בין המרכז החדש לבין "רפאל" מפרידים רק כביש אחד וגדר, מה שללא ספק עשוי לקרוץ לחברות ההייטק באזור.

גם לסוגיית המאבק ההולך ומתעצם במסחר און ליין יש ליזמים תשובה חד משמעית: שי ישראל: "האינטרנט לא יכול בשום פנים ואופן לתת לקהל מה שאנחנו יכולים להציע לו. אני מתכוון לתרבות הפנאי על כל סוגיה, אני מתכוון לדבר הזה שבעבורו אתה רוצה לצאת מהבית, מסעדות, בתי קפה, חדר כושר. בזה אנחנו מתמקדים, בהעמדת מבחר מגוון של מוקדי עניין, שיהיו מגנט שישאב אותך מהבית החוצה".
"התשובה שלנו לאי-קומרס, הקניות באינטרנט, היא מבחר עשיר של סוגי מזון. בין אם הוא מוגש במסעדות או נקנה בסופרמרקט. וכידוע, מזון ואינטרנט לא הולכים יחד…" מדגיש ירון אלפי.

רשתות ומותגים מוכרים ואהובים כמו שופרסל דיל, מקדונלדס, גלידת גולדה, מסעדת הדייגים מעכו, רשת החמנייה כבר הבטיחו את מקומם במרכז החדש, והיזמים מנהלים עתה מגעים מתקדמים עם רשתות גדולות נוספות, חלקן מפתיעות, כך שבקיצור, יש למה לצפות.

חייגו עכשיו: 077-2317060

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות