fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מרמוס" זכתה באליפות הסופר ליגה

מחזור אחד לפני סיום הליגה הכי אטרקטיבית, סופרליגה, שמתקיימת בקרית ביאליק, הבטיחה קבוצת מרמוס את האליפות ותייצג את ישראל באליפות אירופה
"מרמוס" הבטיחה את האליפות בסופר ליגה
ברכות לאלופה ובהצלחה באיטליה. קבוצת מרמוס

סופרליגה, הליגה האטרקטיבית שמתקיימת בשבועות האחרונים בקרית ביאליק, תגיע לסיומה בשבוע הבא. קבוצת מרמוס מעכו, שבלטה ממחזור הפתיחה, הבטיחה במחזור הלפני אחרון, שנערך בתחילת השבוע את זכייתה באליפות, לאחר משחק עיקש ומרתק נגד בן דור. מרמוס ניצחה בסיום 3:4 וחגגה את זכייתה באליפות.

מרמוס הציגה במהלך המשחקים תצוגות כדורגל מהנות ביותר, ללא ספק ההצגה הכי טובה בטורניר, בד בבד הפגינו שחקניה התנהגות מופתית. אין ספק שמרמוס היא קבוצה ראויה והיא לבטח תייצג בכבוד את מדינת ישראל, קרית ביאליק והסופרליגה באליפות אירופה, שתתקיים בחודש ספטמבר באיטליה.

שני המחזורים שהתקיימו השבוע סיפקו דרמות רבות ומשחקים מותחים ורבי תהפוכות. קבוצת קרית אליעזר ניצחה את נהריה 4-5. אלופת השנה שעברה, אפשר לומר כעת האלופה היוצאת, קבוצת און גל, גברה על סוגרת הטבלה בית ג'אן בתוצאה 4:7.

המהפך של המחזור היה במשחק של בית ג'אן, שחיפשה נקודות ראשונות, והדהימה את קבוצת נהריה במחצית הראשונה, עם יתרון מוחץ 0:5. נגמר? ממש לא. נהריה עשתה מהפך ענק במחצית השנייה ובסיום ניצחה 5:7. פשוט לא יאמן. במשחק מותח נוסף גברה קבוצת קרית אליעזר על און גל החזקה בתוצאה 1:3 והשלימה צבירת שש נקודות בשני המשחקים.

כוכב מרמוס ניסן רביבו יסיים את הטורניר עם תואר מלך השערים. רביבו כבש עד עכשיו 20 שערים והוא מקדים את אביאל אביסריס מקבוצת האריות מהקריות, שכבש 12 שערים. במקום השלישי בטבלת הכובשים מדורגים: אביהו שלמון מבן דור ועומר כהן מקבוצת האריות מהקריות, שכבשו 11 שערים כ"א. במקום החמישי מדורגים: מוטי קדוש מאון גל וירין פריינטה ממרמוס, עם 10 שערים כ"א.

בראש טבלת המבשלים מוביל וורקו עביי מקבוצת האריות מהקריות עם 8 בישולים. במקום השני מדורגים מוטי קדוש מאון גל ועידן ויצמן מבן דור עם 5 בישולים כ"א.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות