fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצילים את אבישג בת שנה

אבישג מקרית מוצקין נולדה עם מום קשה בוושט. ניתוח יקר בבוסטון עשוי להציל את חייה. פתחו את הכיס ואת הלב
אבישג רוצה לאכול ולהתפתח כמו כל הילדים | צילום: באדיבות המשפחה
אבישג רוצה לאכול ולהתפתח כמו כל הילדים | צילום: באדיבות המשפחה

אבישג, בת שנה, מקרית מוצקין עדיין לא יודעת מהו טעמו של אוכל, מכיוון שאינה מסוגלת לאכול בזכות עצמה. אוכל הוא הבסיס לחיים. אבישג נולדה עם אטרזיה של הוושט – מום קשה בוושט ובקנה הנשימה. המשמעות היא שהוושט שלה אינה מחוברת לקיבה. כתוצאה מכך, היא אינה מסוגלת לאכול דרך הפה והיא מוזנת באמצעות הזנה חיצונית לקיבה. גם איכות השינה נפגעה קשות, שכן היא מחוברת לחמצן בלילה וזקוקה להשגחה צמודה לאורך כל שעות היממה.

במהלך חייה הקצרים אבישג כבר עברה ארבעה ניתוחים שלא צלחו, והרופאים בישראל הגיעו למסקנה שיש להטיסה בדחיפות לבית החולים לילדים בבוסטון, שם נמצא רופא שיכול לנתחה ולהציל את חייה. אבישג כבר הייתה בסכנת חיים והצליחו להצילה בדקה האחרונה לאחר החייאה ממושכת כשכל הצוות הרפואי נלחם על חייה. את מרבית חייה עברה בבתי חולים.

בבית החולים לילדים בבוסטון יכולים להציל את חייה, ועלות ההוצאות הרפואיות באבישג עומד על כ-250 אלף שקלים.

אוריאן כוכבי-שרעבי, אמה של אבישג, עזבה את עבודה, כיוון שהיא חייבת להיות צמודה לאבישג 24 שעות ביממה. כך גם אביה של אבישג, מנחם כוכבי.

המשפחה מבקשת סיוע כספי, כל אחד כפי יכולתו, כדי לעבור את התקופה הקשה הזו ולראות את אבישג גדלה ומתפתחת ככל הילדים. אוריאן, אמה של אבישג: "הבקשה לא קלה לנו, אך נותרנו ללא ברירה. חייה של בתנו עומדים פה על כף המאזניים. אבישג רוצה להיות מסוגלת לאכול ולהתפתח כמו כול תינוק  אבל לשם כך היא זקוקה לכם".

לתרומות: מספר חשבון: 176370, הבנק הבינלאומי, סניף: 070 קרית מוצקין, על שם אוריאן כוכבי.
אפשר גם בביט: 052-5179484

מוזנת באמצעות הזנה חיצונית לקיבה. אבישג | צילום: באדיבות המשפחה
מוזנת באמצעות הזנה חיצונית לקיבה. אבישג | צילום: באדיבות המשפחה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות