fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעצב שמלות הכלה: "חיי ניצלו בנס"

זוהר כהן מספר על התאונה המפחידה שעבר בדרכו חזרה לקריות מתל אביב
ברכת הגומל. זוהר כהן | צילום: עצמי
זוהר כהן | צילום: עצמי

זוהר כהן מספר על התאונה שעבר

זוהר כהן מעצב שמלות הכלה נסע מהקריות ללילה לבן בתל אביב. בדרך חזרה הביתה, בכניסה לקריות, קלט במראה האחורית רכב שנוסע במהירות מופרזת לכיוונו ומאבד שליטה. למזלו של כהן, זה הסתיים רק בכמה מכות יבשות, אבל לרכב שלו לא היה מזל והוא הורד מהכביש.

זוהר, אז מה היה לנו?
"חיי ניצלו בנס. אני מביט במראה וקולט שפאקינג רכב במהירות 130 קמ"ש דוהר לכיוון שלי ומאבד את השליטה על ההגה שלו. לפי מה שהצלחתי להבין בשניות שקלטתי מה הולך לקרות, הנהג נרדם על ההגה. אין לתאר, זה קרה בפחות משנייה, שמעתי בום ופשוט הרכב העיף אותי. מכה רצינית. במזל השתלטתי על הרכב כי כל צד שמאל שלו הלך והגלגלים יצאו מהמקום. איכשהו עצרתי את הרכב עצירה מוחלטת בשוליים ולא מצאתי את עצמי מרוח על הכביש עם הרכב שלי, שבכלל היה אמור, לדעתי, לעשות כמה סיבובים ולהתרסק. אחרי שהרכב שלי ושל הנהג השיכור נעצר, הבן אדם יוצא מהרכב, בקושי מצליח ללכת מרוב כמות האלכוהול ששתה ויותר מכל הוא לא הצליח לזהות מה הביטוח ומה רישיון הרכב החדש שלו".

המדור ממליץ על ברכת הגומל.

הרכב הורד מהכביש | צילום: עצמי
הרכב הורד מהכביש | צילום: עצמי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות