fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנגישים את הקריאה בספרייה העירונית בקרית אתא

הנגשת הקריאה. צילום רפי עשור
הנגשת הקריאה. צילום רפי עשור

במסגרת פעילות הספרייה העירונית בקרית אתא להנגשה ועידוד הדור הצעיר לקריאת ספרים, החל לפעול פרויקט ייחודי, פרי שיתוף פעולה עם בית הספר גורדון.

במסגרת פרויקט יגיעו תלמידי בית הספר לספרייה העירונית בכדי לקרוא יחדיו ספרים שונים בהתאם לתוכנית הלימודים, להיפגש עם הסופרים וליהנות מפעילות חווייתית בשילוב שחקנים. הספרייה החלה לראשונה את הפעילות כפיילוט בקרב תלמידי רוגוזין ומאז שהחל הפרויקט הוא זוכה להצלחה והיענות רבה מצד רשויות אחרות המעוניינות לאמץ את הפרויקט במסגרת תוכנית הלימודים השנתית.

לדברי סילבי אלמוג מנהלת הספרייה העירונית: "מטרת המיזם היא למשוך את הקוראים הצעירים אל הספרים האהובים בדרך ייחודית, רעננה ומקורית. הנגשת תכני הספרייה לדור הצעיר באופן זה מעודדת אותם להיחשף לתכנים ערכיים אשר ייתכן כי ללא פרויקטים אלה, לא היו נחשפים אליהם כלל. אני מקווה כי בהמשך יופעל הפרוייקט בכל בתי הספר בעיר כחלק מתוכנית הלימודים השנתית".

הספרייה העירונית גם רכשה עשרות ספרים המוקלטים על גבי דיסקים ומיועדים להשאלה למנויי הספרייה. הספרים הקוליים כוללים כותרים מהטובים שהתפרסמו בשפה העברית. באוסף החדש קיים מבחר של ספרי ילדים, מבוגרים ונוער כאשר חלקם מוקלטים בקולם של הסופרים עצמם וחלקם מוקלטים על ידי שחקנים וקריינים. הספרים הקוליים מיועדים בין היתר לתושבים בעלי ליקויי ראייה וכן למנויי הספרייה, אשר יכולים לשאול את הדיסקים בספרייה ממש כמו ספר ולהאזין בזמנם הפנוי, בכל מקום ובכל עת.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות