fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי ביאליק ועירוני אתא לא ישחקו בגמר

היום (חמישי) בשעה 20:00 יתקיים באולם ע"ש דני ז"ק בקרית ביאליק משחק הגמר של טורניר ההכנה של קבוצות הליגה הלאומית. בחצי הגמר רמת גן הביסה את ביאליק ועפולה ניצחה את קרית אתא
זיו תבור
זיו תבור צילום: נחום סגל
 ווטסון טרנס
לא שכנע במיוחד, ימשיך להיבחן. טרנס (צילום: איסר רביץ)

אכזבה קרייתית כפולה. שתי הנציגות של הקריות נוצחו אמש (יום רביעי) במשחקי חצי גמר טורניר ההכנה של הקבוצות הצפוניות בליגה הלאומית בכדורסל.
במשחקי חצי הגמר הביסה מכבי רמת גן את מכבי קרית ביאליק בתוצאה 61:81 והפועל עפולה גברה במשחק צמוד על עירוני קרית אתא בתוצאה 76:79.

 זיו תבור
מצפה לו עבודה קשה. תבור (צילום: נחום סגל)

בשורות מכבי ביאליק שיחק הזר החדש ווטסון טרנס, שהגיע יום קודם לארץ והחליף את גרג המלין, שלא סיפק את הסחורה ונחתך על ידי הצוות המקצועי של ביאליק.

טרנס ששיחק בעמדה 5 היה בינוני וקלע 12 נקודות. למעשה בביאליק עדיין לא החליטו סופית האם להחתימו. דבר אחד בטוח, למאמן ביאליק, זיו תבור צפויה עבודה קשה בעונה הקרובה.

משחק הגמר יתקיים היום בשעה 20:00 באולם ע"ש דני ז"ק בקרית ביאליק. שתי הקבוצות שהגיעו לגמר, מכבי רמת גן והפועל עפולה, הפגינו יכולת טובה במהלך הטורניר. צפוי משחק שקול ומרתק.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות