fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי פגש את נשיאת מלטה?

 

לירז ומשה מלכה החליטו ללכת עד הסוף בצילומי טרום החתונה ובשביל הטראש צרפו את האופנוע המשפחתי, שיהיה חלק מהטראש.

לירז ומשה מלכה  צילום: סטודיו מבטים

עורכי הדין דורי שוורץ ושיראל בר השיקו בשלישי האחרון את משרד עורכי הדין הדנדש שלהם בבניין פאר הדר, על ציר אח"י אילת בקרית חיים. באו לפרגן למשרדים המעוצבים: עו"ד סלין סולן, עו"ד טליה שקולניק קרייר, חיים ודפנה צורי, אילן סרדל, חגית יצחק, עו"ד אבי אמר, משה גרינברג רונית גואטה ועוד רבים וטובים.

 

עורכי הדין דורי שוורץ ושיראל בר צילום יוסי גנון
עורכי הדין דורי שוורץ ושיראל בר צילום יוסי גנון
  1. אם ראיתם לאחרונה את איש היח"צ המוזיקלי משה זיו והוא נראה לכם מאושר מתמיד, תדעו שהסיבה היא בהדר שטרית, צעירה בת 22 מטבריה, שחקנית תאטרון וקולנוע במקצוע. ואם זה לא מספיק, על פי השמועות, הזוגיות עושה לו כל כך טוב, שזיו החל להתחזק ולשמור שבתות. המדור שומע צהלולים מתקרבים, גם אתם?
משה זיו והדר שטרית צילום עצמי
משה זיו והדר שטרית צילום עצמי

 

חברת הנסיעות אשת טורס לקחה כמה מכותבי הרשת המוכרים לארבעה ימים במלטה, כדי להראות להם מה יש למדינה להציע. בין הטסים: עידן ניידיץ, עמיר שינקמן, מרסל מוסרי, מיכל בן איר והקרייתי ליאור נויפלד. באחד מימות הטיול, טיילו החמישה בגנים מפוארים, כשלפתע עברה במקום נשיאת מלטה ארנה סולברג. נויפלד לא התבייש, החל לדבר עם הנשיאה ולהפתעתו, היא פטפטה איתו ואפילו זרמה לסלפי. הכי ספונטני.

ליאור נויפלד ונשיאת מלטה   צילום עצמי
ליאור נויפלד ונשיאת מלטה צילום עצמי

מירי בן שושן חשבה, שהעובדה שנמלטה ביום ההולדת שלה לפריז, תגרום לחגיגות להתפוגג בשלב התכניות, אז חשבה. בחמישי שעבר, הפתיעה אותה חברתה כרמל שבתאי, כשקיבצה את חברותיה במסעדת רפאלו בקסטרא ולמחרת, פתחה חברתה עפרה פלנטר את ביתה להמשך החגיגות.

 

חוגגות למירי בן שושן  (צילום: ליאור רפאל)
חוגגות למירי בן שושן (צילום: ליאור רפאל)

לירז ומשה מלכה צילום: סטודיו מבטים

 

כוכבת המופע "מבשלים זויות" סימי אקשוטי כבר החלה את הניקיונות לפסח וכאקט של נדיבות, שיתפה בעמוד הפייסבוק שלה הצעה ייחודית: לנקות גם את הכעס מהזוגיות. אכן.

 

 

היועץ העסקי טס השבוע להרצות בועידת ברלין של האיחוד האירופי. אממה, בגלל שסולם הוזמן לארוחת ערב שישי חגיגית בביתו של שגריר רומניה בגרמניה, מצא את עצמו סולם מכתת את רגליו בין חנויות האופנה, בחיפוש אחר החליפה המושלמת, כי מה לעשות, יש כללי לבוש בהם צריך לעמוד.

איש הנדל"ן אודי רז חגג 37 אביבים, מה שגרם לו להגיע למסעדת הטאטאמי עם בני משפחה וחברים ולחגוג כאילו אין מחר. מי שהצטרף אל השולחן היה ערן לוי, הבעלים, שהתיישב על תקן חבר ילדות ושיתף באי אילו סיפורים מביכים מפעם. היה מצחיק.

הזמרת אסתר רדא הצליחה לגדוש את מועדון הביט, כשהגיעה ביום חמישי שעבר להופיע. בתום ההופעה, נעמד הקהל על רגליו בסופו ודרש הדרן. ואם זה לא הספיק, אחרי ההדרן, אחרי שנדלקו האורות, המשיך הקהל לדרוש עוד ועוד ורדא נאלצה לעלות שוב על הבמה ולבצע שיר נוסף.

שלישי האחרון, קאסט ההצגה "ביבר הזכוכית" חוגגת 100 הופעות על בימת תיאטרון הצפון. קצת לפני שהמסך עלה, הפציעה אל מאחורי הקלעים מנכ"לית התיאטרון עדי קאופמן, כדי לברך את כוכבת ההצגה יונה אליאן שציינה את יום הולדתה. קאופמן לא קיפחה גם את שאר השחקנים ובתום ההצגה, העניקה להם זרי פרחים.

סתם שתדעו שאתר זאפ רסט דירג את מסעדת המינה טומיי כאחת מעשר המסעדות הטובות ביותר בחיפה. השבוע, הגיעו נציגי האתר להעניק לצוות המסעדה תעודת הצטיינות.

עובד כהן ורעייתו ויקי חגגו בשבוע שעבר את בר המצווה של בנם אלמוג באולמי הנסיכה. בין מאות האורחים היו גם ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי ורעייתו דפנה, רק כי האב, הוא עובד עירייה. עוד הגיעו לברך: מנכ"ל העירייה יריב גסר ורעייתו מירב, היועץ המשפטי של העירייה עו"ד ציון מלכה ורבים וטובים אחרים.

הזמר אבי טולדנו חגג 68 אביבים בדיוק ביום בו הגיע להופיע בהיכל התיאטרון בקרית מוצקין. מנכ"לית ההיכל דפנה צורי, דאגה מראש שהקונדיטור מיקי שמו יאפה עוגה מעוצבת עליה נכתב המשפט האלמותי:  "זוהי יפו ילדה זוהי יפו, שחודרת כמו יין לדם", מה שגרם לטולדנו ובת זוגו רינת ברק להתרגש עד דמעות. כמחווה, הקדיש טולנו לצורי שיר על הבמה והתוודה שלא ציפה להפתעה שכזו. אז יופי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות