fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחפשים משרדים להשכרה בקריות? הכירו את מתחם כורדני

מתחם כורדני ממוקם בלב אזור הקריות, בקרית מוצקין המתחדשת ותוכנן בהתאמה מושלמת לעסקים ולמסחר, ומציע מגוון רחב של משרדים להשכרה בקריות
מחפשים משרדים להשכרה בקריות? המילה האחרונה בתחום הנדל"ן העסקי. מתחם כורדני
מחפשים משרדים להשכרה בקריות? המילה האחרונה בתחום הנדל"ן העסקי. מתחם כורדני

כל מי שמחפש משרדים להשכרה בקריות, צריך להכיר את מתחם כורדני. המתחם ממוקם בלב אזור הקריות, בקרית מוצקין המתחדשת ותוכנן בהתאמה מושלמת לעסקים ולמסחר. במתחם קומפלקס של שלושה מבנים, על שטח כולל של כ- 11 אלף מ"ר, מחציתם מיועדים למשרדים ומחציתם למסחר, בילוי ופנאי. המתחם כולל מפרט טכני עשיר מערכות מתקדמות, כולל חניון גדול ונגיש בעל כ-400 מקומות חניה, לוביים מעוצבים בכל קומה, פיתוח סביבתי עשיר ועוד. נפגשנו עם שלושה מבעלי העסקים שייפתחו במתחם ממש בקרוב, ואין ספק שיש למה לצפות.

אפרת רוזנברג סטודיו להרזיה וחיטוב הגוף

אפרת רוזנברג. צילום: יח"צ
אפרת רוזנברג. צילום: יח"צ

אפרת רוזנברג היא מנטורית בתחום הכושר והבריאות, יועצת לאורח חיים בריא ומובילה בתחום הכושר וה- LIFE STYLE, בעלים של אפרת רוזנברג סטודיו להרזיה וחיטוב הגוף. הסניף החדש ייפתח ממש בקרוב במתחם כורדני.

אפרת, ספרי לנו קצת על המקום

“הסטודיו שלנו הוא מסגרת של הרזיה וחיטוב לנשים. בסטודיו יש מגוון רחב של אימונים שמשלבים אירובי וכוח. המערכת מגוונת וכוללת אימוני פיטנס, .TRX, אינטרוולים, כוח ועוד. כל האימונים הנוגעים בחיזוק וחיטוב גוף האישה. בנוסף אנחנו מבצעים מעקב שקילה ומעניקים לכל מתאמנת חוברת בריאות ותפריט בריאות”.

מה מיוחד בסטודיו שלך?

“יש לנו בסטודיו תכנית VIP ייחודית שממש מכניסה נשים למסגרת של אורח חיים בריא ואמיתי. המטרה שלנו היא להעניק מוטיבציה ויחס אישי לנשים ובכל ליצור שינוי תודעה. התכנית נבנתה כדי לדחוף קדימה כל אישה שרוצה שינוי ולתת לה פוש לשינוי אמיתי שיישמר לכל החיים”

למי הסטודיו מתאים?

“הסטודיו מקבל באהבה נשים מכל הגילאים. בסניף החדש במתחם כורדני יש אימוני מיני- מי, שהם אימוני אמא ובת ביחד (החל מגיל 6). בנוסף יש אימונים בקבוצות קטנות ואימוני סטודיו שמתקיימים בשני אולמות במקביל”

גילת ליאני – מרכז חיים מלאים

גילת ליאני. צילום: יח"צ
גילת ליאני. צילום: יח"צ

גלית ליאני היא הבעלים של מרכז חיים מלאים, מרכז טיפולים רב תחומי שייפתח ממש בקרוב במתחם.

גילת, ספרי לנו קצת עליך ועל המתחם החדש.

“אני גילת, פיזיותרפיסטית כבר 51 שנה. עבדתי בשיקום אורטופדי וניורלוגי. החלום שלי היה לפתוח מרכז מטפלים רב תחומי לטיפול מקיף באנשים, לראות את השלם- היבטים נפשיים, רגשיים וגם כמובן טיפול בגוף עצמו. המרכז החדש שאני מקימה יכיל את כל הפונקציות האלו. יהיו במרכז מטפלים מתחומים שונים: פיזיותרפיה, אורתופדיה, נוירולוגית, ריפוי בעיסוק פיזיקלי למבוגרים, דיאטנית, רפואה סינית וייעוץ לפצעים קשיי ריפוי שתיתן ד”ר חנה קאופמן. במרכז יהיו עוד מטפלים מהרפואה המשלימה וייעוץ רפואי, בעתיד גם מרפאת פיברומיאלגיה”.

למי מתאימים השירותים המוצעים במרפאה?

“הטיפולים מתאימים לאנשים מבוגרים מגיל 81 ומעלה, המעוניינים בטיפול פרטי או בטיפול דרך הסכמים עם הקופות. תהיה אפשרות לקבל במרכז הערכה מקצועית רב תחומית כדי לראות האם יש צורך בטיפול מקיף נוסף. הטיפולים מיועדים גם לאנשים שחוו פגיעה פיזית המצריכה ייעוץ רגשי או תזונתי בעקבות הפגיעה או הפציעה”

מה היה החזון שלך בהקמת המתחם?

“החלום שלי הוא לתת מענה שלם למטפולים, הכל במקום אחד. כשרואים את המכלול של הבן אדם, יש אפשרות למטריה רחבה שתיתן מגוון שירותים ולא צריך לטייל יותר בין מקומות. הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע רציניים עם וותק בתחום. אנחנו מאמינים שצריך לתת צ’אנס לשיקום. גם בשלבים כרוניים בחיים, יש מה לעשות עם המצב הכרוני, לא להתייאש…
חיים מלאים הוא בית חם גם למטפלים וגם למטופלים”

ד"ר תמיר גיל – מומחה בכירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית

ד"ר תמיר גיל. צילום: יח"צ
ד"ר תמיר גיל. צילום: יח"צ

 ד”ר תמיר גיל הוא מומחה בכירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית בחיפה ובקריות, בימים אלו ממש עובדים במרץ על הקליניקה החדשה שתיפתח במתחם כורדני.
תמיר בוגר בית הספר לרפואה בירושלים, עוסק במגוון ניתוחים אסתטיים ביניהם ניתוחי חזה, עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל והריונות, מתיחת פנים, ניתוחי אף, הצמדת אזניים והרמת עפעפיים.

גיל, ספר לנו על המרפאה ולמי היא מיועדת?

“המרפאה משרתת את כלל האזור, כולל טיפולים אסתטיים לא פולשניים- הזרקת בוטוקס, חומצה היאלורונית ועוד. המרפאה בהסדר עם חברות ביטוח לניתוחים רפואיים (נגעי עור, סרטן עוד ועוד)
ועם “מכבי שלי” לניתוחים אסתטיים בסבסוד לבעלי כרטיס מכבי שלי” *

למה בחרת לפתוח את הקליניקה דווקא במתחם כורדני?

“אני בן המקום, נולדתי בקריית מוצקין ואני שואף לשרת את אותה אוכלוסייה שבה אני גדלתי והתחנכתי. מתחם כורדני מודרני ומציע מכלול של בילויים. היום כירורגיה פלסטית ואסתטית נתפסת כחלק מאיכות חיים ורווחה אישית ולכן החיבור עם המתחם הוא אידיאלי עבורי.
חיפשנו במשך תקופה ארוכה מקום ראוי לבנות בו את המרפאה החדשה ואני שמח ונרגש לקראת פתיחת המרפאה המפוארת במתחם החדש. אני ממליץ לכל מי שמחפש משרדים להשכרה בקריות לבקר במתחם החדש”

מחפשים משרדים להשכרה בקריות? מתחם כורדני מזמין אתכם להצטרף לאפרת, גילת וד"ר גיל ולהנות מכל מה שיש למתחם כורדני המרהיב להציע.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות