fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחוז חיפה: עודד דוניץ יתמודד לתפקיד מזכיר מפלגת העבודה

סגן ראש עיריית חיפה והממונה על השכונות, חבר במפלגת העבודה מגיל 18. ברביעי לספטמבר יתקיימו בחירות למועצות הסניף ברחבי מחוז חיפה. "אני מאמין שמחוז חיפה של מפלגת העבודה חייב לעבור שינוי" אומר דוניץ השבוע
עודד דוניץ
עודד דוניץ (צילום: הילה מלמד)

סגן ראש עיריית חיפה והממונה על השכונות עודד דוניץ הכריז השבוע על התמודדותו בבחירות לתפקיד מזכיר מפלגת העבודה במחוז חיפה.

עודד דוניץ
בא מהשכונה. עודד דוניץ (צילום: הילה מלמד)

דוניץ בן 54 מקריית חיים, פעיל שנים רבות בתחום הציבורי קהילתי, מכהן היום כסגן ראש עיריית חיפה משנת 2011, כיו"ר דירקטוריון הכרמלית וכחבר הועדה הארצית לתכנון ובניה. עד לאחרונה שימש גם כיו"ר האגודה השיתופית קריית חיים. הוא חבר מפלגת העבודה מגיל 18 ושימש כחבר בכל מוסדות המפלגה.

דוניץ, שסיים לאחרונה את לימודיו לקראת תואר מוסמך במנהל ציבורי מאוניברסיטת חיפה, אחראי במסגרת תפקידו בעירייה על תיק השכונות ומקדם, בין היתר, את פרויקט הבינוי הקהילתי, המערב את ההון האנושי של השכונות בקבלת ההחלטות והתווית המדיניות בקהילה.

"אני מאמין שמחוז חיפה של מפלגת העבודה חייב לעבור שינוי", הוא אומר השבוע. "המחוז מורכב מאנשים טובים שמאמינים בערכי המפלגה והם חדורי מוטיבציה לעשות שינוי שיחזיר את המפלגה להנהגת המדינה. זה לא נכון להיזכר באנשים הללו רק לפני בחירות ולהשתמש בהם כאסם קולות. אני מקווה שנצליח לעשות שינוי ולהפוך את חברי המפלגה במחוז לפעילים בענייני חברה וקהילה אשר ייטלו חלק בקידום פרויקטים קהילתיים ובכך יהפכו את הסניפים מווירטואליים למשפיעים בחיי היום".

ברביעי לספטמבר יתקיימו בחירות למועצות הסניף ברחבי מחוז חיפה. כל קריה או שכונה תבחר בנפרד את מועצת הסניף שלה ולאחר שבועיים יגיעו כל המועצות למחוז ויבחרו מזכיר.

"מפלגת העבודה, ברמה הארצית מובילה אג'נדה חברתית. זו הפעם הראשונה שיש אפשרות להוריד את המצע הארצי למקומי. כשמדברים על שלום וביטחון, אנחנו לא יכולים לעשות כלום מבחינה מקומית, אבל כשמדברים על חברה וקהילה אפשר לממש את המצע הארצי במקומי", אומר דוניץ. "אפשר לפרק את הרעיון לפעילויות בחיי היום יום שלנו. הייתי רוצה שחברי המפלגה יהיו מעורבים יותר. אם מדברים על צמצום פערים, נטפל בזה ברמת המחוז ונחזק קבוצות מוחלשות. צריך להשתמש בהון האנושי של חברי המפלגה, אנשים עם כישורים ויכולות שונות שיכולים לתרום. הייתי רוצה לממש את הרעיון הסוציאל דמוקרטי.

"אני בא מהשכונה ואני ממונה על השכונות בחיפה בתור סגן לענייני שכונות. אני עושה את העבודה הזו על בסיס יומיומי, במיוחד בנושאי חינוך ואוכלוסייה מבוגרת. הייתי רוצה לממש רעיון של בנק זמן, בו כל אחד תורם מהכישורים שלו לטובת הקהילה, אילו רעיונות חשובים".

הכתבה מלאה  ביום שישי בהד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות