fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועצת עיריית קריית ים אישרה את דו"ח מבקר העירייה

דוד אבן צור (צילום: אושרי כהן)
דוד אבן צור (צילום: אושרי כהן)

בישיבה שלא מן המניין אשר התקיימה בסוף השבוע שעבר, אישרה מועצת עיריית קרית ים את דו"ח מבקר העירייה לשנת 2016. הדו"ח בדק את התנהלות העירייה וגופים הפועלים לצד העירייה במהלך השנה המבוקרת, בתחומים שונים כגון שירות לתושב טיפול בתלונות של תושבים ועוד.

מרבית הליקויים שנמצאו על ידי המבקר תוקנו עוד תוך כדי עריכת הדו"ח. בדו"ח הקדיש המבקר פרק מיוחד לנושא התנהלת רשת המתנסי"ם בעיר והצביע על שורה של ליקויים שנתגלו שם. בסיום הישיבה החליטה מועצת העיר  לאשר את דו"ח הביקורת ולאמץ את המלצות המבקר.

דוד אבן צור (צילום: אושרי כהן)
דוד אבן צור (צילום: אושרי כהן)

ראש העירייה דוד אבן צור ציין את הבדיקה היסודית שערך המבקר לצורך הפקת הדו"ח. הוא הדגיש כי דו"ח המבקר הוא מסמך הכרחי לצורך פעילות תקינה של העירייה ומתן השירות הטוב ביותר לתושבים. "דו"ח המבקר הוא אחד הכלים המרכזיים במדיניות השקיפות של העירייה ואני בראשה כלפי כל התושבים" אמר אבן צור.

דו"ח המבקר זכה להערכה רבה גם מצד שאר חברי מועצת העיר אשר ציינו אף הם את העבודה היסודית שביצע והמשקפת נאמנה את המתרחש בעיר והרגישות הגבוהה לצרכי הציבור. את הדו"ח במלואו ניתן לקרוא באתר האינטרנט של העירייה תחת הלשונית פרסומים ומסמכים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות