fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהיום: בזן מחויבת

מיתוג מחדש לקבוצת בז"ן הושק היום (ראשון). מהלך המיתוג מסמל את הסינרגיה בין ארבע חברות הקבוצה: כרמל אולפינים, בתי זיקוק, גדיב ושבח
הלוגו החדש של בזן
הלוגו החדש של בזן

 חמש שנים אחרי שהועברה לידיים פרטיות, קבוצת בזן יוצאת היום (ראשון) במיתוג חדש. משרד הפרסום הנבחר, אדלר ברנדס מחברת המיתוג מקבוצת אדלר חומסקי. המיתוג החדש מסמל את איחוד ארבע חברות הקבוצה – כרמל אולפינים, בתי זיקוק, גדיב ושבח, לחברה המובילה בישראל בתחום האנרגיה והפטרוכימיה.
הסלוגן: "בזן מחויבים למחר". עיצוב הלוגו משמר את האייקון החיפאי הייחודי, ה"לֶבֶּנִיוֹ‏ת" כסמל המייצג את מתחם בזן.

הלוגו החדש של בזן
הלוגו החדש של בזן

עם הפרטתה והעברתה לידיים פרטיות, לפני כחמש שנים, הוצגה בקבוצת בזן תכנית חומש אסטרטגית להתפתחותה ברמה העסקית וכן לטיפול בהשלכות הסביבתיות של מפעלי הקבוצה. כמו-כן, לפני מספר חודשים הושלם תהליך השינוי הארגוני בקבוצה בו לקחו חלק רבים מעובדי החברה והמנהלים בה בהובלת חברת הייעוץ Boston Consulting Group.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות