fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מת להתחסן

צ'רקס מת כבר לקבל חיסון נגד קורונה ומבקש גם מכם: "תפשילו שרוול, תגישו את הזרוע ותנו למחט להחזיר אתכם לציוויליזציה. אל תדאגו, חוץ מכאב קל לא יקרה לכם שום דבר מוזר. לא תקבלו זנב בצבע אפור עם חותמת רוסית"
חיסון קורונה | צילום: freepik.com
חיסון קורונה | צילום: freepik.com

אני פוגש אנשים רהוטי שפה, בהירי מחשבה ומשכילים שמפתיעים אותי נוכח אמירתם הנחרצת שלא יקבלו חיסון נגד קורונה, ואילו אני מוכן להתחסן מיידית ברגע שהדבר יינתן לי. נמאס לי שהחיים נעצרו והפחד חלחל לתוכם. נמאס לי שבכל סופרמרקט אנשים, שאולי הם מדביקים פוטנציאליים, משתעלים לעברי.

החשש מהקורונה גדול לאין שיעור, לפחות בעיניי, מתסמינים כאלו ואחרים של תופעות לוואי הנלוות לחיסון. החיים נעצרו ורק החיסון יכול להחזירם למסלולם הטבעי. תארו לכם איזה כיף זה להחזיק דרכון חיסונים שמאפשר לך להיכנס למסעדות, לפאבים, לנסוע ברכבת חופשי, וכן. גם להגיע למדינות מעבר לים.

חשש מול תקווה

החיסון מול הקורונה, החשש מול התקווה. אני בוחר מיידית בתקווה. בשנים האחרונות יש קבוצות גדולות של שוחרי פייק רפואי, כולל אנשי רפואה שטוענים שהחיסונים בכלל הם דבר מסוכן. חצבת, אדמת, צהבת, שיתוק ילדים ועוד מיני מחלות רעות, כולל דבר ואבעבועות שחורות, היו מחרבות את עולמנו המודרני אלמלא החיסונים שהגיעו בעוד מועד.

החיסון נגד הקורונה הוא בשורה למי שמאמין נטו במדע ומתנגד לסגוד לאמונות טפלות ושחורות, ופה, אפשר גם לתת חיזוקים לאלו שמסרבים להתקדם ומעדיפים להתבצר מאחורי מסכה וויטמין די. לא תתחסן, לא תוכל לחזור לנורמליות ולשפיות ותישאר תקוע בתוך ים של פחדים ואמונות זרות לתקופה ולסביבה; ואילו אם תתחסן, אתה יכול לבוא בקהל אנשים, לעבוד, להתפרנס, לנוע, לחזור לחיים סבירים.

אז יאללה, תפשילו שרוול, תגישו את הזרוע ותנו למחט להחזיר אתכם לציוויליזציה. אל תדאגו, חוץ מכאב קל לא יקרה לכם שום דבר מוזר. לא תקבלו זנב בצבע אפור עם חותמת רוסית ולא תקבלו אף שחור של עורב סיני. בסך הכל תחזרו לשגרה מבורכת. אז פרנסה ובריאות לכולם.

כבר לא טהורה

יום אחד זה קרה. ראשי בית"ר ירושלים טסו לדובאי וחזרו משם עם הסכם היסטורי שבו לשיח' מהאמירויות יש בעלות של 50 אחוז על בית"ר ירושלים, אולי הקבוצה הכי גזענית בכדורגל האירופי. ההישג הוא עצום והאמירה ברורה. בסוף זה הכסף הגדול שבונה אימפריות בכדורגל ולא טקסים גזעניים ושערורייתיים בנוסח אוהדי לה פמיליה הקיצוניים.

אולי יהיה יציע כבוד עם כאפיות באצטדיון טדי. בית"ר ירושלים
אולי יהיה יציע כבוד עם כאפיות באצטדיון טדי. בית"ר ירושלים

הקיצוניות תמיד איימה להחריב את בית"ר, וכל מי שקנה שם בעלות יצא משם בדרך כלל עם שברון לב וכיס. אלמלא חתמו על ההסכם הנוכחי, ייתכן שבית"ר ירושלים הייתה הופכת לחורבה ספורטיבית בנוסח הפועל ירושלים, ואילו עכשיו ישנו אופק כלכלי לקבוצה.

תפיסת העולם של האוהדים, שטוענים ששברו שם מסורת וכרגע האסלאם עושה השתלטות עוינת בלב עיר הקודש בעזרת בית"ר ירושלים, היא תפיסת עולם מעוותת וחשוכה. השיח' מהאמירויות רוצה לעשות עסקים בישראל, ישראל היא מדינה בעלת ידע מדעי נרחב בתחומים רבים, האמירויות מפוצצות בכסף, אבל לא לעולם חוסן. הנפט, כאוצר גולמי, נמצא בשקיעה והאמירתים מחשבים מסלול השקעות מחדש. השיח' יודע שבעזרת המיתוג שלו כבעלים של קבוצת כדורגל בישראל, הוא יוכל לפתוח לעצמו דלתות עסקיות רבות בישראל. ההצעות יבואו, ובית"ר ירושלים יכולה להיות עבורו מנוף כלכלי מצוין להשתלבות במרחב.

רק מה לעשות, תמיד יש אנשים שנשארים מאחור ומסרבים לקבל את השלום, את הקדמה, את ההבנה שהעולם של אתמול כבר לא קיים יותר, וחומות ירושלים, כמו חומות ברלין, נפלו באחת.

עכשיו, כשיהיה אולי יציע כבוד עם כאפיות באצטדיון טדי, אסור בשום אופן לאפשר לקיצוניים להרים ראש. הרוב הדומם של האוהדים חייב לתמוך בבעלים של הקבוצה משה חוגג ולתת גיבוי חזק וברור לתהליך המבורך שהחל בירושלים. זה טוב להם, זה טוב לכדורגל הישראלי וזה טוב לכל אזרח ישראל.

 

אהבתם את הטור של צ'רקס? טורים נוספים כאן

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות