fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה לא עושים כדי לשמח את אמא

פרויקט עוגת הגבינה הוכתר בהצלחה. כרגע יש תבנית במקרר, שבתוכה יש משהו, שאני חושבת שהוא עוגת גבינה, ונעשה, פחות או יותר, על פי ההוראות שקיבלתי מר'
13 מעלות, יושבים בחוץ, ערב שבועות | צילום: shutterstock
13 מעלות, יושבים בחוץ, ערב שבועות | צילום: shutterstock

13 מעלות, יושבים בחוץ – הבלוג של עלית קרפ 

היום אני ממש ממש בקיצור כי בשש מגיעים הנה ל' אחי הצעיר ביחד עם אשתו שגם היא ל' וביחד הם שרים בלה לה לה, עם שלושת בניהם, ת', ש' וא', אחותי הקטנה ר', עם א' שלה ועם התאומות א' ור' (הגדול, נ', נשאר לצערנו בצבא – מישהו צריך לשמור עלינו, כמו שאומרים אצלנו תמיד כשחיילים נשארים בצבא בחג וזה מבאס אותנו. אבל אין דבר, עוד מעט הוא משתחרר סוף כל סוף), ובראש כל השמחה, אמי, מ', כמובן, אורחת הכבוד שלנו. ע' אמנם הגיע מנתניה, אבל א' ונ' נשארו למרבה הצער בירושלים, מכיוון שא' עובד ונ' לא רצתה להשאיר אותו בודד באפלה בשלושת ימי החג, ועם כל הצער שכרוך בדבר, אני מאוד מעריכה את זה וחושבת שנהגה נכון. בכל מקרה, אנחנו חושבים שאנחנו בסך הכול בני מזל, שכן אנחנו זוכים לראות את נ' ואת א' הרבה יחסית.

ל' רוצה להשוויץ בגינה (לא שיש מי יודע מה להשוויץ), ולכן הודיע לכל המשפחה שהארוחה תיערך בחוץ. אף על פי שאני כזאת שתמיד חם לה, 13 מעלות, כפי שצפויות הערב, זה קצת קר, ובמיוחד למשתתפים, ועל כן הודעתי להם לבוא עם בגדים ארוכים. אני מקווה שהם לא ימותו מקור.

הכי חשוב: פרויקט עוגת הגבינה הוכתר בהצלחה. כלומר, ברור שעוד אכתוב לכם את ההתרשמויות של האורחים, אבל כרגע יש תבנית במקרר, שבתוכה יש משהו, שאני חושבת שהוא עוגת גבינה, ונעשה, פחות או יותר, על פי ההוראות שקיבלתי מר'.

יחסי הציבור של האמת

בינתיים, התחבורה הציבורית בכי רע, ועל כן נסעתי להביא את ע' מלב המפרץ. מכיוון שכבר היינו שם, הצעתי לו, שלכבוד החג אקנה לו איזו חולצה או שתיים וזוג סנדלים. בהתחלה הוא הסכים, ואחר כך, ככל שחלף הזמן, ראיתי שהוא מחמיץ פנים.

מה קרה? שאלתי אותו. אני לא אוהב לקנות בגדים, ואני לא אוהב שאת קונה לי בגדים, כי אני כבר עוד מעט בן 30 ואני חושב שזה מגוחך שאמא שלי קונה לי בגדים. טוב, אמרתי לו, אתה גר בקומונה ואתה יכול להתלונן בפני החברים שלך על האמא הזקנה שלך שגררה אותך בקניון לקנות לך בגדים. לי, אתה מוזמן להראות פנים שוחקות, כי אני ממש לא מעוניינת בקיטורים שלך. מה, פוקח ע' זוג עיניים, את לא רוצה שאומר לך את האמת? ממש לא, אמרתי לו. בטח שלא במקרה כזה. זה המקרה שבו יש להעדיף בבירור את השקר על פני האמת במטרה לשמח את אמך הזקנה. ע' צחק והבטיח לשקר להבא.

עכשיו אני הולכת להכין שני סלטים ולסדר את השולחן, כי בשש כולם באים.

חג שמח קוראים יקרים, ותזכרו שהאמת נהנית מיחסי ציבור יותר טובים ממה שמגיעה לה.

אהבתם את הבלוג? בלוגים נוספים כאן

בקרו אותנו גם בדף הפייסבוק של הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות