fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה יש היום בטלוויזיה?

הפרסומת של נועה קירל ל"יס" לא רק מעוררת שאט נפש בתכנים האמנותיים שלה, אלא בעצם היותה * אם יישאר ב"חתונה ממבט ראשון" זוג אחד נשוי, אני אהיה מאוד מאוד מופתעת
איפה המועצה לשלום הילד כשצריך אותה? הפרסומת של נועה קירל ל"יס"
איפה המועצה לשלום הילד כשצריך אותה? הפרסומת של נועה קירל ל"יס"

הגיע הזמן לומר זאת: הפרסומת של נועה קירל ל"יס" לא רק מעוררת שאט נפש בתכנים האמנותיים שלה, אלא בעצם היותה. הפרסומת הזאת היא הוכחה לכך, שכוכבניות בנות עשרה הבינו, או יותר נכון, האמרגנים שלהן הבינו, וע"ע בר רפאלי ומיה בוסקילה, ששחרור מצה"ל יפגע בסופו של דבר בהכנסותיהן, והחליטו לגייס אותן.

חבל שצה"ל משתף עם זה פעולה, מה גם, שכל הפארסה הזאת, שנקראת גיוס לצה"ל רק מאפשרת להן לעשות עוד ועוד פרסומות ולהופיע על עוד ועוד במות. הרי לא יעלה על הדעת שנועה קירל תעשה פרסומת לאירועים קרביים מבלי לשרת בצה"ל, נכון? וגם הבדיחה בסוף, כאילו היא ג'ובניקית שרצה בחמש וחצי הביתה לא הצחיקה אותי בכלל.

גם נועה קירל וגם בר רפאלי היו משחר ילדותן מכונות להפקת כסף בכל מחיר. הן עובדות בשירות ההורים שלהן ולמען תאוות הבצע שלהם, ילדותן, נעוריהן, וגם השירות בצה"ל על כל מורכבותו, כולם נגזלו מהן, ואינני יודעת איפה המועצה לשלום הילד כשצריך אותה.

חתונה ממבט ראשון

ברור, שאם אני רואה פרסומות טלוויזיוניות, אני צופה בטלוויזיה, ושלשום, ב"חתונה ממבט ראשון", היה נורא מרגש: הזוגות הביטו באלבומי החתונה שלהם. האמת היא שהתמונות מהחתונה של ל' ושלי נשרפו לצלם ברובן, ואלה שנשארו תקועות באיזה מקום ומחכות שנסדר אותן, אבל אולי זה משום שהתחתנו אחרי תשעה חודשי היכרות, ולא בלי היכרות בכלל.

וכאן המקום להתוודות, שגם ל' ואני שידוך, אבל לא שידוך כזה. לפני שלושים שנה, כשל' היה כבר בן 35 כמעט, שהיום זה ממש בסדר כרווק, אבל אז זה היה סוף העולם, וכשאני הייתי כבר בת 28 כמעט, וגם נחשבתי לרווקה די זקנה, התגייסה השדכנית של הקיבוץ – ואולי גויסה, מי חכם ויידע – כדי לחבר בינינו. ל' קיבל את מספר הטלפון שלי בקופה של תיאטרון ירושלים, שם עבדתי כסטודנטית, והוראה לצלצל אלי. ואף על פי שכבר סיפרתי לכם, קוראיי, שהוא היה בדירה של ההורים שלו עד גיל שלושה שבועות, במקום להגיע ישר לבית תינוקות מבית היולדות, ומאז שריר הציות אצלו קצת רפוי, הוא בכל זאת צלצל אליי.

אני בכלל לא הבנתי מה הוא רוצה. חשבתי שהוא רוצה כרטיסים לאיזה מופע (עוד לא היה אינטרנט רציני באותם ימים), או שהוא רוצה שאביא לו איזה ספר מהספרייה הלאומית (ידעתי שהוא חרשן), אבל בסוף, מתוך תהום הביישנות שבה היה נתון, שאל אותי אם אולי נוכל להיפגש. בטח, אמרתי לו, אולי תבוא אלי בסוף השבוע? נו, והשאר היסטוריה.

30 שנות נישואים

נפגשנו בסוף השבוע האחרון של ינואר בתאריך שלימים יוכרז כיום השואה הבינלאומי, והתחתנו ב-11 בספטמבר, ולפעמים, אם אנחנו מתווכחים והילדים מתעצבנים מזה, אני אומרת להם שהכרנו ביום השואה והתחתנו ב-11 בספטמבר, אז למה הם מצפים?

בקרוב ימלאו שלושים שנה לנישואינו. בחתונה שלנו שנערכה על שפת הבריכה בקיבוץ אכלו האורחים שניצל מצלחות פלסטיק וכל החברות עשו עוגות נהדרות, והכי חשוב, ההורים נהנו מאוד. אמש, כשצפינו יחד ב"חתונה ממבט ראשון", אמרתי לו, אתה יודע, אני חושבת שהרגשות שחשים כלפי בן הזוג שמתחתנים איתו, מביאים איתו ילדים לעולם, עוברים איתו את כל הקשיים של הקריירה וכל היתר, אלה רגשות שאי אפשר לשחזר אותם בשום פנים ואופן פעם שנייה. ואני אומרת לך את זה למקרה שאני מתפגרת לפניך ואתה מתחתן לך עם איזו פרגית צעירה ונחמדה.

ל', שאני תמיד מצליחה להפתיע אותו (ככה זה כשמתחתנים צ'יק צ'ק) צחק ואמר, מה פתאום, מה פתאום, הרי אני יותר גדול ממך.

מה שאני רוצה להגיד לכם, זה שאני לא נגד שידוכים. זה באמת יכול להצליח, אבל הפורמט הזה, שבו רק המומחים בוחנים את מידת ההתאמה בין בני הזוג לפני הנישואים הוא פורמט גרוע, ואם יישאר שם אפילו זוג אחד נשוי, אני אהיה מאוד מאוד מופתעת.

בלוגים נוספים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות