fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוזרים לדיאטה ולמלכה אליזבת'

דיאטה: לפעמים אני חושבת לעצמי מה עושים אנשים שלא אוכלים אכילה רגשית, איך הם מרגיעים את עצמם? * חתונה ממבט ראשון: הזוגות המעניינים במיוחד הם אלה שלא ברור מה הולך לקרות איתם
החיים בבית המלוכה הבריטי אומללים, חסרי תוכן וטובעים במותרות מיותרים | צילום: shutterstock
החיים בבית המלוכה הבריטי אומללים, חסרי תוכן וטובעים במותרות מיותרים | צילום: shutterstock

דיאטה היא לא תכלית חיינו – הבלוג של עלית קרפ

הרגע חזרתי מהליכה עם ל'. יש לנו שלושה מסלולים: מסלול 9 (תשעה קילומטר) שכבר המון זמן לא עשינו, והאמת היא שעשיתי אותו עם ע' כשהיה פה בחג, ואחר כך הייתה לי התכווצות שרירים שלושה ימים; המסלול המכונה "הקטן" שהוא כ-40 דקות הליכה, והמסלול המכונה "הארוך" אף על פי שהוא רק הבינוני, ויש בו חמישה קילומטר. היום בחרנו באפשרות השלישית. היו כל כך הרבה אנשים ברחוב, שלפעמים נאלצנו לרדת לכביש. נדמה לי, שאנשים כל כך נבהלו מהאפשרות ששוב יוטל עליהם סגר שהם שמחים להשתחרר.

שוב דיאטה

הבוקר כתבה לי ר', אחותי, שהמדריכה בקבוצת הדיאטה שהיא משתתפת בה הודיעה להם שמהשבוע הבא מתחדשים המפגשים. ר' אמרה לי שהיא מרגישה כמו פיל או כמו היפופוטם, אבל שהיא כל כך נהנתה בקורונה מלבשל, מלהכין ומלאכול, שממש קשה לה לחשוב על דיאטה עכשיו. אל תאמינו לה. אם יש בחורה יפה באמת במשפחה שלנו, זאת היא, ואף על פי כן, ובעיקר משום שגם עליי לשוב לחוג הדיאטה שאני משתתפת בו כבר בשלישי הקרוב, אמרתי לה, שאין ברירה ומי שלא רוצה למות כמו אבא שלנו צריך לעשות דיאטה וללכת ברגל, ולעשות את זה באופן קבוע. במלים, אתם יודעים, אני מאוד חזקה. אבל כשאנחנו יוצאים, ל' ואני, יש מקום אחד בדרך בחזרה, שבו אני תמיד אומרת לו, נכון שטוב שיצאנו? והוא מהנהן בהסכמה.

החוכמה בדיאטה היא לא רק לאכול פחות, אלא גם לזוז, ובעיקר לא לאכול בלילה. זו בכל מקרה החוכמה במקרה של הגוף שמלווה אותי כבר כמעט שישים שנה. וזה קשה מאוד, במיוחד לאנשים שאוכלים אכילה רגשית, כמו שקוראים לזה. לפעמים אני חושבת לעצמי מה עושים אנשים שלא אוכלים אכילה רגשית, איך הם מרגיעים את עצמם? האם הם מעשנים, האם הם רצים מרתון, ואולי הם עוסקים באימוני טריאתלון? באמת שאינני יודעת, ובעיקר, אינני ספורטאית. כל העיסוק הזה מביא לי אמנם רווחה מסוימת, וכשאני מצליחה לרדת במשקל אין מאושרת ממני, אבל אין לי עניין אמיתי בעיסוק הזה. היתרון במצב שבו אני נמצאת כרגע הוא, שכמעט כל טריק יכול לעבוד, בתנאי שעושים אותו, אם אתם יורדים לסוף דעתי.

חתונה ממבט ראשון

אבל דיאטה היא לא תכלית חיינו, ואתמול היה הפרק האחד לפני אחרון של "חתונה ממבט ראשון". טוב שזה מסתיים כבר, ובגדול אני חושבת, שלא כל אדם נועד לנישואים. כן, אנשים שעסקו כל ימיהם בקידום הקריירה שלהם, עשו דוקטורט, ועוד אחד, ערכו מחקרים וכיו"ב עיסוקים, מן הסתם מכוונים יותר לתחומים הללו מאשר לענייני זוגיות. ובכל זאת אני סקרנית לדעת מי מהזוגות יחליט להמשיך ביחסים גם אחרי הצילומים ומי ייפרד. יש כאלה שברור שייפרדו, יש כאלה שברור שיישארו, ויש כאלה, והם המעניינים במיוחד, שלא ברור מה הולך לקרות איתם. נחיה ונראה.

כשאליזבת' רדפה אחרי פיליפ

בפרק האחרון ב"הכתר" ראינו את המלכה אליזבת' השנייה רודפת אחרי הנסיך פיליפ כשאלה בידה, בעת ביקור שערכו בחוץ לארץ. לא רק אנחנו ראינו, אלא גם צוות הצילום שנכח במקום והעניק למלכה הנבוכה את הסרט שבו היא מופיעה (ומתעד את המרדף). כנראה, שאף על פי שהנסיך פיליפ והמלכה נישאו נישואי אהבה, יחסיהם ידעו לא מעט מעלות ומורדות, והדבר אף נרמז בסדרה. מעניין, אם הסצנה הזאת, שבה נראית המלכה רודפת אחרי הנסיך במטרה להכותו, לאחר שהכעיס אותה מאוד, מבוססת על איזה מקרה אמיתי או שהיא פרי דמיונם של יוצרי הסדרה.

ב"קנדיד" כותב וולטר, שהעבודה מצילה מהשעמום, מהחטא והמחסור, ונדמה לי, שמכיוון שאין לבית המלוכה עבודה של ממש, הם יכולים להשתעמם ולחטוא, ואף על פי כן לא לסבול מחסור. לא הייתי מתחלפת איתם אפילו לשנייה אחת, כי חייהם נראים לי אומללים, חסרי תוכן וטובעים במותרות מיותרים.

אהבתם את הבלוג של עלית קרפ? בלוגים נוספים כאן

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות