fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"החלטת בית המשפט הכי מרושעת ששמעתי"

צ'רקס הזדעזע לשמוע את החלטת בית המשפט בספרד שקבע כי אמא, בת 68, לא תוכל לגדל את ילדיה בגלל גילה המבוגר, וחושב לעצמו עד כמה האופטימיות היא תרופה שמכילה בתוכה תקווה
בית משפט | צילום: pexels-ekaterina-bolovtsova

גורמים בבית משפט בבורגס שבספרד קבעו שאישה בת 68, אמא לתאומים בני 4, שנולדו כתוצאה מטיפולי פוריות, לא תוכל לגדל אותם והיא חייבת להעביר משמורת בגלל גילה המתקדם. זה אחד הדברים הכי מטומטמים, מרגיזים, שלא לומר מרושעים, ששמעתי בזמן האחרון.

ריבונו של עולם, מי יכול לקבוע משהו יותר טוב לילדים מאשר אמא שעשתה את כל הדרך בטיפולים קשים ומתסכלים כדי ללדת אותם. אם כבר בית המשפט בעיר בורגס נחשב להיכל הצדק, הוא היה צריך למצוא גיבוי, כלומר יש לי חברים שהם בני 70 והורים לילדים קטנים. אז הם השכילו לבנות גיבוי בדמות ילדים בוגרים שלהם, אחים ואחיות, אם חלילה יקרה משהו והם יכנסו לנבצרות רפואית.

לבוא מראש ולקבוע שהאישה חסרת מסוגלות, זה הכל חוץ מצדק ושכל ישר. הרי ברור שהילדים הללו מקנים לה אושר ושמחה אין סופיים, שרק זה מהווה מתכון לבריאות ואריכות ימים.

יש לי חבר שאבא שלו במרוקו התחתן עם אישה צעירה והוא, חברי, היה פרי אהבתם וזכה לגדול בצל אב אוהב שהאריך ימים עד גיל 95, אב שהוליד אותו בגיל 65 ויחד הם ידעו שלושים שנים טובות.

היום גברים בני 60 פלוס מתחתנים פעם נוספת עם נשים יותר צעירות ולפעמים בתעתועי הגורל האבולוציוניים, יש גברים ששורדים יותר מהנשים ולהיפך.

אני זוכר מקרה של גבר מבוגר שהתחתן עם צעירה והזהירו אותה שהיא מהר מאוד תהפוך למטפלת שלו, ובסוף קרה ההיפך. היא חלתה בטרשת נפוצה והוא טיפל בה במסירות רבה. רוצה לומר שהעולם גשר צר מאד ואופטימיות היא תרופה בדוקה שמכילה תקווה בתוכה, אז כדאי לתת לאם הספרדייה בת ה-68  קצת תקווה.

 

 

 

לטור נוסף של צ'רקס לחצו כאן* לפייסבוק של הד הקריות לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות