fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אין פעמי משיח

יכול להיות שהשר האחראי, השומר של כולנו, הרים את הגדר ונתן למחבלים רפואיים להיכנס ולערוך פיגוע בערי ישראל? והאם המשיח באמת יגיע בחול המועד פסח כפי שטוען השר ליצמן?
ליצמן שירת אג'נדה של מגזר אחד והקריב את כולנו. מחדל הקורונה | צילום: דורון גולן
ליצמן שירת אג'נדה של מגזר אחד והקריב את כולנו. מחדל הקורונה | צילום: דורון גולן

הטור של צ'רקס / הקפטן שלכם – 5.4.20

הפירצה

אם זה נכון ששר הבריאות, יעקב ליצמן, אישר לאנשי שלומו בניו יורק להיכנס לישראל ללא בידוד בהשגחה בזמן חירום, הרי שליצמן עבר עבירה שיש בה פגיעה בבריאות הציבור.
כלומר: השר האחראי, השומר של כולנו, הרים את הגדר ונתן למחבלים רפואיים להיכנס ולערוך פיגוע בערי ישראל. זוהי המשמעות האמיתית של הדבר, ואם זה נכון, זה או טמטום או בגידה.
ובל נשכח שהכתובת הייתה על הקיר. ליצמן כשר הבריאות פרש חסות על עבריינית בשם מלכה לייפר ולא אפשר את הסגרתה לאוסטרליה, שם היא מואשמת באונס ומעשים מגונים בתלמידותיה במוסד חינוכי שאותו ניהלה.

הנבואה

עכשיו קורונה טיים. באופן מופלא, לפני 25 שנה כתבה חמוטל שבתאי, רופאה במקצועה, רומן בשם "2020", ספר מדע בדיוני שמספר על מגפה שתפרוץ בשנת 2020 ומה יקרה בה.
אם תרצו, הסופרת ראתה בעיני רוחה את מה שהמדענים ואנשי המדינה לא צפו בכלל. אבל היא לא היחידה.
ב-1985, שנה לפני האינתיפאדה הראשונה, כתב הסופר דוד גרוסמן את "הזמן הצהוב", ספר שניבא את האינתיפאדה באופן כמעט מושלם, משהו שאף מדינאי או איש שב"'כ לא היה מסוגל לחזות.
אז אולי מפעם לפעם כדאי לחפש את התשובה בספרים, להסיק מסקנות ולהיזהר. אני מציע לכל אלו שממהרים בזמן קורונה ומשבר כלכלי לעסוק בסיפוח השטחים דווקא בימים טרופים אלו, לעצור ולשאול את עצמם האם זה הזמן למעשה מדיני שרוב אנשי הביטחון חולקים עליו כרגע, ואולי כדאי שהפוליטיקאים יקראו את הספר של ישי שריד "השלישי" ויבינו שכיום עדיין אין פעמי משיח, למרות שהשר ליצמן טוען שבחול המועד הוא אמור להגיע.

אהבתם את הטור של צ'רקס / הקפטן שלכם? עוד טורים מעניינים – כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות