fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרייתים- אחרי שעברה לידה שקטה, נעמה אלמדוי נותנת כנפיים לאחרות

סיפור חייה של נעמה אלמדוי יכול לעודד נשים רבים שעברו לידה שקטה ונקלעו למשבר. היא התגברה גם על ברך מרוסקת רק כדי לאמן נשים
נעמה אלמדוי. צילום: דורון גולן

לידה שקטה. צמד מילים המתאר לידת עובר מת. לידה שקטה היא לידה לכל דבר, כולל כל תופעות הלוואי, הכאבים והקשיים המלווים אותה, המוחמרים ביתר שאת בגלל התוצאה הכואבת. עבור נעמה אלמודי, 45, מקרית אתא, הלידה השקטה שעברה הביאה אותה לשינוי חד באורח החיים ולאחר מכן להוביל קבוצות של נשים להצלחה.

נעמה אלמדוי. צילום: דורון גולן

אלמדוי, נשואה לגולן ואימא לשישה ילדים (23, 20, 19, 16, 13 ו-8 וחצי) נולדה בקרית מוצקין ולאחר החתונה עברה להתגורר בבת חפר. את בעלה הכירה בערב שבו השתחררה משירות צבאי ויצאה לבלות עם חברה. נסענו לאכזיב ובדרך עשינו תאונת דרכים והאוטו של החברה נהרס. אחרי שגררו אותו חזרנו בטרמפים לאחד המועדונים שהיה אז בחלוצי התעשייה ובסוף הבילוי תפשנו טרמפ עם גולן. הייתה לו בובה של טרול על המראה ורשמתי עליה את השם והטלפון שלי. יום למחרת הוא התקשר והזמנתי אותו אלי וברגע הוא יצא מהדלת ידעתי שהוא יהיה בעלי".

לפני 15 שנה עברה אלמדוי לידה שקטה ששינתה את חייה. "עד אז היינו משפחה מסורתית" היא מספרת "הלידה השקטה הייתה עבורי משהו מאוד טראומטי וקשה וחיפשתי במה להיאחז. חזרנו בתשובה וזה נתן לי משהו להיאחז בו".

המשפחה עברה לגור בקרית אתא ואלמדוי שיחקה כדורשת במסגרת מאמאנט עד אשר במהלך אחד האימונים נחתה לא טוב, קרעה את הרצועה הצולבת וריסקה את הברך ברגלה השמאלית. היא עברה ניתוח לניקוי הנזקים אולם למעשה מאותו רגע הפכה להיות מוגבלת בתנועה והפסיקה לשחק. עד מהרה הגיעה למשקל של 98 ק"ג על גובה של 1.55 מטר.

נעמה אלמדוי. צילום: דורון גולן

"המצב הפיסי שלי היה בכי רע" היא מספרת "הפכתי להיות טיפוס כבד וזה בכלל לא האופי שלי. החלטתי לקחת את עצמי בידיים והתחלתי להתאמן ולעשות משטר של תזונה בריאה. לאט לאט נכנסתי לכושר גופני וסיגלתי הרגלי תזונה נכונים עד שהגעתי למצב שהרגשתי שאני בכושר וידעתי שזה מה שאני רוצה להמשיך לעשות".

אלמדוי עשתה קורס מאמנות כושר, למדה תזונה והדרכה ועברה השתלמויות שונות וחלמה לנצל את ניסיונה לטובת נשים אחרות. בינתיים בעוד היא חולמת, היא עברה עוד שלושה ניתוחים בברך בפרק זמן של שלושה חודשים כדי שתוכל לחזור ולהפעיל את הברך.

כל הזמן שחלף רק העצים בתוכה את החלום לפתוח סטודיו לכושר עבור נשים בלבד ומי שנתן לה את הדחיפה הסופית הוא בעלה. "הוא החבר הכי טוב שלי, הפרטנר הכי מושלם בעולם, אני מלכה איתו" היא אומרת בחיוך ענק "הוא אמר לי "בואי נלך על זה" ועפנו על זה. מצאתי מקום בשכונת בית וגן בקרית אתא והפכנו אותו לסטודיו לכושר עם לוגו של כנפפים וכתר כי כל אישה היא מלכה ויש לה כנפיים לעוף על החיים שלה".

נעמה אלמדוי. צילום: דורון גולן

הייחוד של אלמודי שהיא עובדת רק עם נשים, חרדיות, דתיות וחילוניות. "אני מבינה כל דבר שאישה מתמודדת איתו בחיים, אני מבינה אותה כי הייתי שם" היא אומרת בעיניים נוצצות "עברתי המון, עשיתי המון, אני יודעת היום לגשת לכל אחת ולתת לה את מה שהכי מתאים לה כי אני רוצה לגרום לה לעוף כמוני".

המעוניינים להשתתף במדור "הקרייתים" מוזמנים לפנות לדורון גולן, 054-3337313, doronphoto@gmail.com

למגזינים נוספים בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות