fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: אירוע מעורר השראה לנשים מחלימות מסרטן השד בחוף קרית חיים

חוף קרית חיים נצבע אתמול בוורוד, כש-50 נשים המחלימות מסרטן השד השתתפו באירוע מעצים שארגנה אסתר בר און בשיתוף עמותת "אל הים". מרגש זו לא מילה
חוף קרית חיים נצבע ורוד | צילום: דורון גולן
חוף קרית חיים נצבע ורוד | צילום: דורון גולן

אוקטובר הוא החודש להעלאת המודעות לסרטן השד, שמטרתו להזכיר לכל אישה לגשת ולהיבדק, כי גילוי מוקדם מציל חיים. לפני כחודש הלכה לעולמה מירית הררי ז"ל, אשתו של דידי הררי, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. מירית הררי היוותה השראה לחולים רבים, הייתה עבורם כתובת גם כשהיא עצמה סבלה מייסורי המחלה, תמכה והעצימה עד יומה האחרון. סיפורה של מירית הררי נגע מאוד לליבם של ג׳אק ואסתר בן און, בעלי מועדון הגלישה "פיק אפ סרף" בקרית חיים. למרות שלא הכירו אותה באופן אישי, הם הרגישו חיבור אליה.

אירוע העלאת המודעות לסרטן השד| צילום: דורון גולן
אירוע העלאת המודעות לסרטן השד | צילום: דורון גולן

אתמול, שלישי, הצליחה אסתר בן און לרתום את עמותת "אל הים" – שעוסקת בקידום וחינוך הספורט הימי למשפחות מעוטות יכולות – הפעם, למען 50 נשים שהחלימו ועדיין מחלימות מסרטן, בדגש על סרטן השד, וארגנה להם אירוע ייחודי בחוף קרית חיים בדיוק ביום ה-30 למותה של מירית הררי. 

"היא חיה בשיא המחלה שלה הרבה יותר מאשר אנשים בריאים לגמרי" 

בר און מספרת: "מירית הררי ז"ל העניקה בפשטות שלה כוח, אמונה ותקווה להמון אנשים החולים במחלת הסרטן. היא הראתה לכולם דרך התמודדות שונה ואחרת, למרות הגזרה האומללה. היא חיה בשיא המחלה שלה הרבה יותר מאשר אנשים בריאים לגמרי. גם אנשים בריאים שאבו ממנה כוחות והשראה.  

אירוע העלאת המודעות לסרטן השד | צילום: דורון גולן
אירוע העלאת המודעות לסרטן השד | צילום: דורון גולן

 "התחברתי למירית, כמו כולם, דרך הרשתות החברתיות. זה בער לי בבטן, הרגשתי שאני חייבת לחזק אותה. כתבתי לה הודעה מחזקת באינסטגרם וגם הזמנתי אותה למועדון, כי ידעתי שהיא אהבה את הים והיא ענתה לי באותו יום: "הלוואי ויום אחד". באמת האמנתי שהיא תקבל כוחות מחודשים". 

הים נצבע ורוד

כל אחת מהנשים שנרשמה לאירוע המעצים, קיבלה בכניסה למועדון גלישה ערכה שהכילה חולצה, כובע ורוד, סרט ורוד וכוס מזכוכית מעוטרת במילה "תנשמי". בנוסף, חולקו למשתתפות יותר מ-30 מתנות, תרומת עסקים שונים. את ארוחת הבוקר והכיבוד הן הכינו. כל אחת הביאה כיבוד שהיא מתגאה בו וכמובן המון עוגות ודברים מתוקים. 

אירוע העלאת המודעות לסרטן השד | צילום: דורון גולן
אירוע העלאת המודעות לסרטן השד | צילום: דורון גולן

חלק מהנשים נכנסו לים עם מדריכים של המועדון והתנסו בחתירה על סאפ, אחרות עשו יוגה ודמיון מודרך על החוף, וחלקן פשוט נהנו ממזג האוויר נפלא, אוכל וחברה טובה.  

בתום האירוע, כל ה-50 נשים הסתדרו על החול בצורת הסרט הוורוד שמייצג את סרטן השד במטרה להעצים את כולן ביחד. 

זה היה אירוע מרגש ועוצמתי. אני עצמי יצאתי מחוזקת ומלאת השראה.

בריאות שלמה ועתיד ורוד גם מאיתנו.

צפו: נשים מחלימות מסרטן השד באירוע מעורר השראה בחוף קרית חיים | צילום ועריכה: מירי סדיק

 

יש לכם סיפור כתבו לי: merysadik@gmail.com

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות