fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הרגשתי שמשהו טוב קורה לי בנפש ולא רק בגוף"

כושר אף פעם לא היה חלק מחייה, נעלי ספורט לא נכנסו אליה לארון. היום הילה גן אור מלמדת אותנו שלעולם לא מאוחר להתחיל ומהי הדרך הנכונה להתחיל שגרת חיים בריאה יותר
מאמנת הכושר הילה גן אור | צילום: הודיה מימון
מאמנת הכושר הילה גן אור | צילום: הודיה מימון

היא מעולם לא חשבה שתעסוק בכושר. נעלי ספורט אף פעם לא נכנסו אליה לארון הנעליים עד הרגע בו קרה השינוי הגדול בחייה. כיום הילה גן אור ,46, תושבת קרית חיים נמנית עם מאמנות הכושר המובילות באזור.

במשך 20 שנים עסקה גן אור בהדרכה והנחיית קבוצות בתחום הטיפוח והיופי, ועבדה כמדריכת איפור מקצועי במכללת נאווה קולאז', עד שהגיע שינוי לפני מספר שנים "יום אחד יצאנו לטיול וצילמו אותנו, הסתכלתי על התמונות וממש לא אהבתי את מה שראיתי. אומנם תמיד הייתי מטופחת והשקעתי ביופי ובמראה, אבל הרגשתי שזו לא אני ולא ככה תפסתי את עצמי". מספרת גן אור, "אף פעם לא התייחסתי לגוף שלי בצורה חריגה, לא סבלתי מעודף משקל, ותזונה וכושר לא היו חלק מחיי. לקראת גיל 40 הגעתי לתקופה שהרגשתי שאני רוצה שינוי עם עצמי. זה משהו שלא שמתי לב אליו עד אותו הרגע בו הבנתי שיש הבדל בין טיפוח הגוף שהוא הנכס הכי יקר שלנו לטיפוח היופי החיצוני".

הצעד הראשון שלה היה לקנות נעלי ספורט, לאחר מכן נרשמה יחד עם חברתה לחדר כושר והחלה באימונים. גן אור משתפת: " בהתחלה הרגשתי כמו במדינה זרה. את לא מכירה את החוקים, את השפה, את מה שנכון לעשות. עם הזמן רציתי רק להעצים את הידע. לא הפסקתי לשאול, לקרוא, לברר ולדייק. לאט לאט התחלתי להתמיד יותר , חברה שלי פרשה בדרך ואני הרגשתי שמשהו טוב קורה לי בנפש ולא רק בגוף. עצם העובדה שאני באה ומתמידה במשהו עשה לי טוב, זה הפך לתחביב הכי גדול שלי".

 

השינוי של הילה | צילום: באדיבות הילה גן אור
השינוי המדהים של הילה | צילום: באדיבות הילה גן אור

האהבה לתחום רק התעצמה

לאחר המון מחשבה, החליטה גן אור בתמיכתו של מאמן כושר נוסף ללכת ליום הכרות בוינגייט. אותו היום נגמר בהרשמה לקורס מאמני כושר. גן אור מספרת: "לא הפסקתי לשאוף למקסימום ידע, נהנתי מתהליך הלמידה וגם מכל העולם של גוף האדם והמחקר. החלטתי לעשות את הצעד הזה מתוך המקום של הצורך להשפיע על אנשים בצורה חיובית ונכונה, לשנות לאנשים את אורח החיים לטווח הארוך".

היום גן אור מקיימת אימונים אישיים עם מתאמנים שרוצים לעבור תהליך במובן הפיזי וגם המנטלי. יש לה מתאמנים שכבר הולכים איתה שנים והיא לא מוותרת על אף אחד, היא נמצאת בקשר אישי עם כל אחד מהמתאמנים על מנת לבדוק שהם אכן מתמידים ולא נופלים בדרך. גן אור עובדת בנוסף עם אוכלוסייה שסובלת מבעיות בריאותיות ופציעות כמו פריצות דיסק ועוד. לכן כל מתאמן שמגיע נמדד לפי סרגל מאמצים אישי על מנת להתאים לו את המסלול הנכון עם אבחנה נכונה להתקדמות במובן הפיזי וגם הנפשי.

גן אור מוסיפה: "אנשים שראו את התהליך שעברתי עם עצמי, קיבלו מכך השראה ובאמת התעניינו בכל הדרך. קיבלתי המון עוצמה וכוח בעצמי. הבנתי שרק בזכות הדרך שבחרתי בה, שהייתה לא מובנת בכלל בחיי, צברתי המון ביטחון. זה מה שעזר לי להעביר את הכוח וההשפעה לאנשים נוספים, ולגרום להם לבחור באורח חיים שונה ובריא יותר."

 

הילה גן אור בתוכנית הבוקר בערוץ 13 | צילום: באדיבות הילה גן אור
הילה גן אור בתוכנית הבוקר בערוץ 13 | צילום: באדיבות הילה גן אור

המטרות שבדרך והחלום הגדול

גם בתקופת הקורונה שההתמדה בה הייתה קשה מאוד עקב חוסר בפעילות הגופנית והפיזית, גן אור עשתה הדרכות בשידורים חיים למתאמנים שלה ושמרה על הקשר עימם בכל יום. בנוסף השתתפה בשיחת וידאו יחד עם מנכ"ל ביטוח לאומי ושיחות מטעם הכנסת ששודרו בפייסבוק על מנת לחשוף את הצד שלה בתור עצמאית בכל התקופה הזו.

החלום של גן אור הוא לעבוד במערכת החינוך יחד עם נוער ושואפת להשפיע כמה שיותר במקומות הגבוהים. "החזון שלי הוא לעזור לכמה שיותר אנשים לשפר את איכות חייהם והמסוגלות הפיזית והמנטלית על ידי תנועה." גן אור מוסיפה, "יש כבר תוכניות על שיתופי פעולה עם גופים גדולים והמטרה שלי היא באמת לעזור ולשפר את אורח החיים והבריאות של כלל האנשים בכל הגילאים".

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות