fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרוץ האמיתי

מאז "המירוץ למיליון" לפני שש שנים, אותו סיימה במקום השלישי עם חברתה יוכי אפוליאון, הספיקה לינור פחימה-משה מקרית אתא להקים משפחה לתפארת. היא ויתרה על התהילה, סירבה להשתתף בעונת האולסטארס שעלתה לאוויר בימים אלה ומתמקדת בגידול ארבעת ילדיה ובעסקי התכשיטים שלה * "בחרתי במשפחה על פני התהילה והפרסום", היא אומרת ל"הד הקריות" ומסכימה גם לגלות מי הם הפייבוריטים שלה בעונה הנוכחית
"הבית שלי מבחינתי הוא קודש הקודשים". לינור פחימה והמשפחה | צילום: עצמי
"הבית שלי מבחינתי הוא קודש הקודשים". לינור פחימה והמשפחה | צילום: עצמי

בעודנו צועדים לעבר סגר נוסף, תוכניות הריאליטי הפכו לרגעי הנחמה של כולנו. בימים אלה עולה לאוויר העונה החדשה של "המרוץ למיליון", אך לינור פחימה, שהגיעה למקום השלישי בגמר העונה הרביעית של המרוץ, לא מסתכלת לאחור. היא הייתה אמורה להשתתף גם בעונת האולסטארס החדשה, אך בחרה להישאר עם המשפחה בקרית אתא. "ויתרתי על התהילה למען המשפחה ואני לא מצטערת על זה", היא אומרת בראיון ל"הד הקריות" ומספרת על הימים שאחרי המרוץ למיליון וגם על מרוץ החיים האמיתי.

לינור פחימה-משה, 30, זכורה מהתוכנית כמנפצת סטיגמות. היא העפילה לגמר ביחד עם חברתה יוכי אפוליאון, ובזמן שדמותה כיכבה על המסך, בחיים האמיתיים היא נישאה לבחיר ליבה איש העסקים אבי משה, 36.

אהבה ממבט ראשון

"יוכי חברה מאוד טובה שלי", היא אומרת השבוע, "שמחתי שנפלה בחלקי הזדמנות ללכת איתה לאודישן ל'מרוץ למיליון'. עברנו את כל האודישנים והשאר היסטוריה. לפני שיצאנו למרוץ הכרתי את בעלי. זאת הייתה אהבה ממבט ראשון. פגשתי אותו לראשונה במעבר חצייה, ומאז לא נפרדנו. זה היה ביום שישי בקרית אתא, ממש רגע לפני שיצאתי למרוץ. הייתי כבר בדרך הביתה, כשפגשתי חברה שביקשה ממני לבוא איתה למאפייה, ושם, במעבר החצייה, נפגשנו לגמרי במקרה. כשהוא ראה אותי הוא אמר לי שהוא חייב לדעת איך קוראים לי. אמרתי לו את השם שלי והוא מצא אותי בפייסבוק. ככה הכרנו, והוא חיכה לי בכל התקופה שהייתי במרוץ. כשהתוכנית הייתה באוויר, כבר התחתנו".

"למדתי שאסור לי ליפול למקום של רחמים עצמיים". לינור פחימה-משה | צילום: עצמי
"למדתי שאסור לי ליפול למקום של רחמים עצמיים". לינור פחימה-משה | צילום: עצמי

פחימה לא התרגשה מחיי הזוהר והעדיפה לטפח את התא המשפחתי שבנתה. מאז המרוץ בו השתתפה, לפני שש שנים, ילדה פחימה ארבעה ילדים: בן חיים, 6, הללי אסתר, 4, והתאומים בר יוחאי והיאלי, 3.

"כשהוא ראה אותי הוא אמר לי שהוא חייב לדעת איך קוראים לי. אמרתי לו את השם שלי והוא מצא אותי בפייסבוק. ככה הכרנו, והוא חיכה לי בכל התקופה שהייתי במרוץ. כשהתוכנית הייתה באוויר, כבר התחתנו"

"בחרתי במשפחה על פני התהילה והפרסום. אנשים לא יודעים, אבל ברגע שנכנסים לעולם הזה, קשה מאוד לא לרצות להיות כל הזמן בכותרות. זה אדרנלין ממכר. כשהתוכנית עלתה לאוויר, ממש בפרקים הראשונים התחתנתי עם אבי, והתחיל הד מאוד גדול סביבי. ביום העצמאות עמדו עשרות ילדים בטור ארוך וביקשו להצטלם איתי. בכל מקום היה רעש ובלגן. בן הזוג שלך חייב להבין את זה ולתמוך בך. למדנו להתמודד עם זה, זה חלק מתהליך. ככל שחולף הזמן, פתאום אתה יורד למחתרת ומרגיש ששכחו ממך. ויתרתי על התהילה למען המשפחה ואני לא מצטערת על זה. אני מודה על כל מה שיש לי ואני מאושרת, כי ברוך השם בניתי משפחה וזה היה חשוב לי יותר מלהיות מפורסמת".

אחד למיליון

פחימה בנתה משפחה לתפארת, והיא לא מוכנה להתנצל על כך. במדינה כמו שלנו, כשכל אחד מרגיש שיש לו זכות לפרוק את שעל ליבו, היו מי שנכנסו לה לרחם וגרמו לה להתכנס בתוך עצמה. "יש לי ארבעה ילדים שנולדו זה אחרי זה. שלושה חודשים אחרי שנולדה הבת האמצעית שלי, גיליתי שאני בהריון עם תאומים. זה היה שוק חיי, מקרה של אחד למיליון. אפילו הגינקולוג שלי צחק, כי הוא לא ידע מה להגיד לי. הביקורות שקיבלתי היו מאוד קשות, אמרו לי דברים מאוד מאוד מעליבים שגרמו לי להתכנס בתוך עצמי ולהרגיש מבוכה, הרגשתי שאני צריכה להתנצל על זה. זה משהו שבדיעבד אני מאוד מצטערת שכך הרגשתי, אבל זה הציף אותי מכל מקום. זה גרם לי להסתתר מכולם, לא רציתי לצאת לרחוב שיראו אותי עם בטן. הייתי אומרת לאנשים שיש לי בת, אפילו לא סיפרתי שיש לי תאומים. לא תכננתי את זה, זה משהו שקרה מאת השם, אני מאמינה בזה".

"היא חברה מאוד טובה שלי". עם בת זוגה למרוץ, יוכי אפוליאון | צילום: יח"צ
"היא חברה מאוד טובה שלי". עם בת זוגה למרוץ, יוכי אפוליאון | צילום: יח"צ

פחימה היא אישה חזקה, שלא נותנת לסביבה שלה להכתיב את צעדיה. היא אישה עצמאית, שמתרוצצת בין ניהול הבית לניהול עסקים, ובעודה מתכננת ליין חדש וייחודי של תיקים ונעליים בעבודת יד, הקורונה לא פסחה גם עליה. "אני מבקרת במהלך השנה כשש פעמים בסין עם בעלי. הוא קניין של רשתות גדולות. החלטתי שגם אני עושה ייבוא ויצרתי קולקציה של נעליים ותיקים במרוקו. השקעתי עשרות אלפי דולרים בקולקציה, ואז הגיעה הקורונה ועצרה את הכל. הייצור נעצר לחלוטין, והמשלוח שהייתי צריכה לקבל עדיין תקוע מעבר לים. שנה שלמה עבדתי על הקולקציה. בחרתי דגמים, עיצובים, דיברתי עם ספקים בערבית וצרפתית, שכרתי מתורגמנים, עבדתי לילות כימים, עיצבתי נעליים ותיקים בעבודת יד – משהו שאין כמותו בארץ. כשהכל נתקע מאוד התאכזבתי, אבל אספתי את עצמי מהר, הכל יחכה עבורי לקיץ הבא".

הבית הוא קודש הקודשים

פחימה לא נותנת לשום מכשול לעצור אותה. כשהתוכניות שלה לא יצאו לפועל כפי שתכננה, היא חזרה למקום אותו היא מכירה כמו את כף ידה. "היום אני מייבאת תכשיטי כסף מסין ואני מפיצה אותם לבוטיקים, מכוני יופי ועסקים נוספים בארץ. מכיוון שאני מכירה את סין כמו את כף ידי, אני מייבאת את התכשיטים ישירות מהספק. בעלי ואני עוסקים בכל סוגי הייבוא, כך שהניסיון הרב שלי וההיכרות שלי עם המקום ועם דמויות מפתח מהווים עבורי יתרון משמעותי. אני מביאה את הסחורה הכי איכותית, ואני מוכרת לצרכן הפרטי במחיר הכי זול. אין הרבה מקומות בהם אפשר למצוא תכשיטים במחיר נמוך ואיכות גבוהה. לא משנה כמה קשה יהיה לי, למדתי שאסור לי ליפול למקום של רחמים עצמיים. אני אף פעם לא מוותרת, ותמיד מרימה את עצמי מחדש".

תכשיטים במחיר נמוך ואיכות גבוהה. מתוך הקולקציה של לינור פחימה | צילום: עצמי
תכשיטים במחיר נמוך ואיכות גבוהה. מתוך הקולקציה של לינור פחימה | צילום: עצמי

היא ממש לא מצטערת שלא התאפשר לה לככב ב"מירוץ למיליון אולסטארס". "הייתי אמורה לצאת לעונה הזו, אבל היו לי תאומים בבית בני תשעה חודשים והבן הגדול היה בן 3 וחצי, אז ויתרתי על זה. הייתי צריכה להשאיר את בעלי עם ארבעה ילדים קטנים, והיה לי קשה מאוד, זה היה על גבול הבלתי אפשרי. בנוסף, אחותי התחתנה בפברואר והייתי מפספסת את החתונה. אני מאמינה שאם השם מעמיד אותך במבחן מסוים, זה כי אתה יכול לעמוד בו. זה לא הסתדר מבחינת הבית והזוגיות שלי, והבית שלי מבחינתי הוא קודש הקודשים".

הפייבוריטים

סגר החגים בפתח, ופחימה לא מוטרדת מהשהות הארוכה בבית בחיק המשפחה, ואפילו יש לה טיפ בשבילכם. "אני אעביר את הסגר יחד עם המשפחה שלי, כמו שעברנו את הסגר הקודם בהצלחה רבה, ככה נעבור גם את הסגר הזה. הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת הוא להכיל האחד את השני, ללמוד לדלג ולעבור מעל הדברים, ולא להיתקע עליהם. צריך לעשות עם הזמן שלנו כמה שיותר טוב, כי כל יום שעובר לא חוזר. כל ריב שנתקעים בו הוא מיותר. המשפחה שלי והבעל שלי הם כל עולמי, הם הדבר כי חשוב לי בעולם, ולכן אני שמה את זה מעל הכל, מעל הקריירה ומעל התהילה".

"יש לי ארבעה ילדים שנולדו זה אחרי זה. שלושה חודשים אחרי שנולדה הבת האמצעית שלי, גיליתי שאני בהריון עם תאומים. זה היה שוק חיי. אפילו הגינקולוג שלי צחק, כי הוא לא ידע מה להגיד לי"

לסיום, לא יכולנו שלא לשאול את פחימה על העונה החדשה של "המירוץ למיליון" ולברר מי הם הפייבורטים שלה. "יצא לי לראות חלק קצר מהפרקים, כשהערב שלי מגיע, זה הזמן שלי ושל בעלי, כך שאנחנו פחות יושבים מול הטלוויזיה. אני מאוד אוהבת את אלה וובה, אני חושבת שהם זוג סופר מצחיק לטלוויזיה והם עושים את כל התוכנית. אני מאחלת להם המון הצלחה, וגם לשאר הזוגות".

כתבות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות