fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המהפכה בבריאות כבר כאן וקעקועים בדמותו של אבי נימני

מיקי קופל מקרית אתא, האיש שעומד מאחורי Mediwho (מדיהו), המיזם העסקי שיעשה לכם סדר בזכויותיכם בתחום הבריאות, מספר איך נולד הרעיון ומדבר גם על האהבה הגדולה: מכבי תל אביב
מיקי קופל | צילום:מרינה נתיב
מיקי קופל | צילום:מרינה נתיב

קשה לפספס בימים אלה את הפרסומת ל- Mediwho (מדיהו), בכיכובו של דב נבון, המשודרת כמה פעמים בכל ערב בערוצים המסחריים. מאחורי המיזם, שהוא מעין מורה נבוכים להתמצאות בעולם הבריאות בכלל וביטוחי הבריאות בפרט, עומד איש העסקים מיקי קופל, 48, מקרית אתא, הבעלים של קבוצת קופל גרופ, המעסיקה יותר מ-150 עובדים.

על הבייבי החדש שלו, מספר קופל: "את 'מדיהו' הגיתי לפני שנתיים. כשהבן שלי נפצע במהלך אימון כדורגל. קבעו לו תור בכללית ל-MRI לעוד שלושה וחצי חודשים, ואחרי אבחון התברר שהילד מסתובב עם קרע ברצועות הברך. לא ידעתי איך בוחרים רופא, איך בוחרים מנתח, איך יודעים האם כדאי להפעיל את קופת החולים או את הביטוח הפרטי ואיך בכלל ניגשים לכל הדבר הזה, שלא לדבר על מקרים הרבה יותר חמורים, שהציבור ממש לא יודע מה לעשות. יש כאן כשל שוק ברור שבנוי מהיררכיה לא נכונה של גופים שצריכים לתת שירות וזמינות בדבר הכי חשוב ללקוח שזה הבריאות שלו.

פטנט עולמי על הרעיון

"הבנתי שאנחנו משלמים הרבה כסף על ביטוחים – גם ביטוח קופת חולים, גם ביטוח לאומי, גם ממלכתי וגם ביטוחי בריאות, אבל כשבאמת אנחנו צריכים עזרה, אנחנו לא ממש יודעים איך להפעיל את המוצרים ומה הן הזכויות שלנו".

איזה מענה נותנת "מדיהו" למבוטח?
"קודם כל, אנחנו לא מוכרים ביטוח ולא מציעים לנייד ביטוח כזה או אחר. אנחנו בעצם סוג של ריטיינר חודשי, בעת הצורך הרפואי אנחנו נהיה שם בשבילך. סוכני הביטוח ישתמשו במערכת בצורה מושכלת וזה יסייע להם בשיחות ופגישות תיאום שירות עם לקוחות וגם בעת המכירה. זו מערכת טכנולוגית, דיגיטלית ברמה גבוהה. רשמנו על הרעיון פטנט עולמי.

מתוך האתר "מדיהו"
מתוך האתר "מדיהו"

"הלקוח לבדו יכול בחינם לבדוק את הביטוחים שהוא רכש – לא רק את הפרטיים, אלא את כל הביטוחים, וכך להיות מוכן לשיחה או לפגישה עם סוכן הביטוח שלו, כשהוא הרבה יותר צלול ומדויק. המטרה היא בעצם לדבר את השפה של המבוטח.

"בנוסף, הלקוח יכול לרכוש ב-18 שקלים כולל מע"מ לחודש מנוי שהוא יוכל להפעיל אותנו גם בניתוח תיק הביטוחים שלו, החזרים כספיים עד שלוש שנים אחורה, חוות דעת שנייה, רופאים, תרופות ועוד. בעצם אנחנו עוזרים ללקוח בכל מה שמגיע לו בבריאות, בלי שום אינטרס, במטרה לכוון אותו להפעיל בעת הצורך את המוצרים שהוא רכש".

בעידן הדיגיטלי, אתה חושב שיש מקום עדיין לסוכני ביטוח?
"אני רוכש ביטוחים רק אצל סוכן ביטוח. זה אישי, זה מקצועי. סוכן הביטוח הוא הכי לויאלי ללקוחות שלו והוא זה שצריך בשלב המכירה להציע ללקוח את המוצר שהכי מתאים לו במחיר הוגן ולייצג אותו בעת קטסטרופה מול הגופים. אני נגד רכישת ביטוחים בטלפון באמצעות מוקדנים. הכי גרוע, לדעתי, זה לקנות ביטוחי בריאות וריסקים בטלפון ממישהו שאתם לא מכירים אותו".

שליח פיצה

קופל נולד בצפת. ב-13 השנים האחרונות הוא מתגורר בקרית אתא. נשוי לרבקה, אשת קבע בחיל המודיעין, שם גם הכירו כשהיה גם הוא איש קבע.

איש העסקים המצליח לא שוכח את העבודה הראשונה שלו. "הייתי שליח פיצה על אופניים, עם כידון הגה של רכב וסל מאחורה", הוא מספר, "ובתוך שעות הפכתי גם להיות שליח של ירקות ופירות, ועל הדרך גם אספתי חתולים ומכרתי אותם לחנויות של חיות מחמד באזור".

האהבה הגדולה: מכבי תל אביב 

קבוצת קופל גרופ נותנת חסות כבר 11 שנים לקבוצת הכדורגל מכבי תל אביב. איך התחיל הקשר שלך עם הקבוצה?
"מגיל 8 אני אוהד של מכבי תל אביב בכדורגל. את השבר באף אני חייב לאמיר שלח הבלם. כששיחקתי בהפועל כפר סבא התרוממנו לנגיחה, חטפתי מרפק ונחתתי לא טוב על הרגל. שם הרומן עם מכבי תל אביב רק התחיל. הם באו לבקר עם סלסילת ממתקים, ואז התאהבתי".

מיקי קופל ומיץ' גולדהאר | צילום: ליאל קופל
מיקי קופל ומיץ' גולדהאר | צילום: ליאל קופל

קופל חושף עוד סוד שלא רבים יודעים עליו. "יש לי שני קעקועים של אבי נמני על הגוף. אבי נמני הוא הוא האהבה הראשונה שלי. כשנמני סיים את תפקידו כמאמן הקבוצה הבוגרת, אני 'רבתי' עם מיץ' גולדהאר בגלל תוכנית הטלוויזיה 'אחד על אחד' עם דני ענבר שהשתתפתי בה, ביום שזה קרה. באותה השנה לא דיברנו. לא היה קשר בינינו בגלל אי הבנה של דברים שאמרתי. אני טענתי שהוא בעל המאה ובעל הדעה ומותר לו לעשות הכל, אך נפגעתי מאוד שזה נעשה באישון לילה בשיחת טלפון. לימים, אבי נמני הפך להיות סוכן שחקנים ועם מיץ' גולדהאר התפייסנו. אין ספק שהאהבה של מיץ' לישראל בכלל ולמכבי בפרט, דרך הניהול והציונות שלו הביאו את מכבי תל אביב למקום שבו היא נמצאת היום. אני מקווה שנוכל לחזור למגרשים במהרה וליהנות מכדורגל".

הענקת חסות גם להפועל רובי שפירא. למה הקשר הסתיים?
 "במשך שנתיים הייתי המנהל הספורטיבי וספונסר ראשי. נהניתי מאוד, הגענו לתוצאות מרשימות, ייצור שחקנים לבוגרת, לקבוצות מקצועיות, פעמיים אליפות עם הנוער ועלייה לליגה הלאומית וכמובן הצלחה עם הנערים. השארתי שם מורשת ומודל עם צוות נהדר. הבעיה הגדולה היא שאין לקבוצה בית וקשה מאוד לפתח בה משהו מקצועי נטו. לגבי הבוגרת, הכדורגל בארץ בליגות האלו חולה, קניות ומכירות לכאורה של משחקים, שמור לי ואשמור לך, ניהול הליגה הוא חובבני. אני מאחל להם הצלחה".

איך תמיכה בהפועל מסתדרת עם האהבה למכבי?
"מיקי בגימטריה זה 160, צהוב ואדום זה 160. זה הפיצול שלי".

יש לכם סיפור כתבו לי: merysadik@gmail.com

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות