fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלמוג מלר נוגע בחלום

כיום, בגיל 22, אלמוג מלר מקרית חיים מתחיל להגשים את החלומות הגדולים שלו: לכתוב ולשיר ראפ, להוות השראה לצעירים אחרים ולהופיע על במות. בינתיים, עד שתחלוף המגפה והוא יוכל לעלות על במה, כבר הספיק להוציא שני סינגלים. האלבום הראשון בדרך
אלמוג מלר בצילומי הסינגל השני | צילום: עצמי
אלמוג מלר בצילומי הסינגל השני | צילום: עצמי

עוד כשהיה ילד, חלם אלמוג מלר, 22, מקרית חיים להיות שחקן ולהופיע על הבמות הגדולות. לכן, את רוב זמנו הקדיש לשיעורי משחק בתיאטרון "כל age" בקריה, בהנהלת נטלי ליסטר.

בשירותו הצבאי, החל מלר לכתוב טקסטים שהפכו לשירים. את ההשראה קיבל מזמרי ראפ, להם האזין. "מאוד התחברתי למילים של אותם אמנים", הוא מספר, "השירים מאוד דיברו אליי וגם הרימו אותי פעמים רבות. הרגשתי שגם אני יכול. רציתי שיבוא יום, שבו צעירים יקשיבו לשירים שלי ויתמלאו בהשראה, בדיוק כמו שאני הרגשתי".

לפני כשנתיים, כשמלר הבין שמוזיקת ראפ היא האהבה הגדולה שלו, החליט לקחת את העניינים צעד קדימה. הוא חבר למפיק יוני כליפי, 23, מקרית ביאליק, גם הוא מפיק שירי ראפ בעיקר, והשניים החלו לעבוד יחד על שיריו הראשונים של מלר. הסינגל הראשון, "דרך חדשה", יצא לפני חודשיים, והשבוע יצא הסינגל השני שלו, "מסכים".

"מאחורי כל שיר יש מסר שאני רוצה להעביר" | צילום: להט הדר
"מאחורי כל שיר יש מסר שאני רוצה להעביר" | צילום: להט הדר

מלר משתף: "מאחורי כל שיר שאני כותב, יש מסר שאני רוצה להעביר. למשל, בסינגל הראשון אני מדבר על ההחלטה להיכנס לעולם המוזיקה ועל המסע החדש והלא צפוי שאני מתחיל. הסינגל השני, 'מסכים', מביא את נקודת המבט שלי על החברה שלנו כיום ועל התקופה הזו. כל הבלגן שאנחנו חיים בו וחוסר הוודאות".

הסינגל "מסכים" מלווה בקליפ שמלר משחק בו. על כך הוא אומר: "במשחק תמיד הרגשתי שאני יכול להביא את עצמי לידי ביטוי ברמה מאוד גבוהה. יש לי הזדמנות להגשים את עצמי במוזיקה ולשלב בה את חלום הילדות שלי – לשחק".

האזינו לסינגל החדש של אלמוג מלר:

ממי אתה מקבל השראה?

"יש המון ראפרים מוכשרים פה בארץ – רביד פלוטניק, טונה, אדם בן לאווי (ביג פישי) ועוד. אצל אדם אני לוקח שיעורי פיתוח קול ודיקציה, כדי לפתח את עצמי בתור זמר, ויש לי המון מה ללמוד ממנו. זה כבוד גדול בשבילי".

איך הסביבה הגיבה להחלטה?

"נשאלתי אם אני לא מפחד, כי זה המון כסף והשקעה. אבל אני בטוח בדרך שלי ובחלום. החברים מאוד מפרגנים ותומכים. ההורים שלי לא התלהבו תחילה מהרעיון, הם היו מעדיפים שאלך במסלול בטוח יותר, אבל הם רואים שאני מאוד בתוך זה, משקיע ונותן מעצמי, אז הם מאוד מחזקים אותי ומאמינים בי".

מה המטרות הבאות?

"אני מתחיל לעבוד על האלבום הראשון שלי. אני עובד עם מפיק מוכשר מהמרכז, אברי צפנת. יש לי עוד הרבה שירים במגירה שכתבתי ואני רוצה שייצאו. מחכה לי עבודה מאוד קשה בדרך. אחרי שנעבור את התקופה הנוראית הזו, אני מקווה שאתחיל להופיע. הופעתי לפני כן בכמה במות קטנות, אבל אני שואף להגיע גם לאמפי שוני".

 

כתבות נוספות * בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות