fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבצע הסברה ואכיפה בנושא אופניים חשמליים בקרית ביאליק

אכיפת אופניים חשמליים. צילום: דוברות העירייה
אכיפת אופניים חשמליים. צילום: דוברות העירייה

השיטור והפיקוח העירוני בקרית ביאליק יוצאים במבצע הסברה ואכיפה בנושא אופניים וקורקינטים חשמליים. בשנים האחרונות עם השימוש הגובר באופניים חשמליים, חלה עלייה ניכרת במספר הנפגעים, הן הרוכבים והן הולכי הרגל. לאחרונה פורסמו תקנות חדשות בנוגע לשימוש באופניים חשמליים אשר הגבילו את גיל הרוכבים, את מסלולי הרכיבה המותרים והרחיבו את סמכויות הפקחים העירוניים כולל מתן קנסות.

אכיפת אופניים חשמליים. צילום: דוברות העירייה
אכיפת אופניים חשמליים. צילום: דוברות העירייה

עיריית קרית ביאליק נערכה מבעוד מועד לאכוף את הנושא המסכן את תושביה. השיטור העירוני יחד עם הפקחים נכנסים בימים אלו לבתי הספר בעיר, נפגשים עם התלמידים ומציגים בפניהם את החוקים והתקנות הרלוונטיים. כל תלמיד מקבל פלייר המפרט את הכללים מה מותר ומה אסור וכן את גובה הקנסות, כך למשל רכיבה על אופניים חשמליים מתחת לגיל 16 גוררת קנס של אלף שקלים, שימוש בטלפון נייד בעת הרכיבה גוררת קנס של אלף שקלים, רכיבה על מדרכות ומעברי חציה 500 שקלים ועוד.

ראש העירייה אלי דוקורסקי: "אנו מעודדים את השימוש באופניים ברכבי העיר ולכן בונים מסלולים מיוחדים לרוכבי אופניים בלבד. עם השלמת שלב ג של טיילת שמעון פרס (נחל הגדורה), יוכלו תלמידי העיר לנוע בבטחה בין קצוות העיר ולהגיע לתיכון אורט קריית ביאליק במסלול רציף ללא חציית כבישים. יחד עם זאת חשוב לנו לשמור על ביטחון ילדינו ולכן הנחתי את מחלקת הפיקוח והשיטור העירוני לצאת במסע הסברה מקיף בפני התלמידים טרם פעולות האכיפה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות