fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבנה חדש לבית הספר נועם בכ-20 מיליון שקלים

בית הספר החדש נבנה במסגרת אישור של משרד החינוך לחיזוק מבני חינוך נגד רעידות אדמה, לאחר שהתברר כי המבנה הקיים אינו מאפשר את חיזוקו ושיפוצו
המבנה החדש של בית הספר נועם | הדמיה: עיריית קרית אתא
המבנה החדש של בית הספר נועם | הדמיה: עיריית קרית אתא

עיריית קרית אתא החלה בעבודות התשתית לבניית מבנה חדש לבית הספר היסודי נועם.

בית הספר החדש נבנה במסגרת אישור של משרד החינוך לחיזוק מבני חינוך נגד רעידות אדמה, לאחר שהתברר כי המבנה הקיים אינו מאפשר את חיזוקו ושיפוצו. ה מבנה החדש יהיה עמיד בפני רעידות אדמה בהתאם לתקנים. בשל מיקום המבנה בגובה נמוך כוללות העבודות את הרמת מפלס בית הספר כדי למנוע הצפות בימי החורף הגשומים.

השטח הכולל של בית הספר צפוי להתפרש על 9000 מ"ר, כאשר שטח המבנה עצמו – כ-2400 מ"ר. המבנה יכלול שלוש קומות, כ-12 כיתות לימוד ומגרש ספורט עם טריבונות לצפייה. עלות הפרויקט: כ-20 מיליון שקלים. הצפי לסיום העבודות הוא לקראת שנת הלימודים בספטמבר 2020.

בית הספר נבנה במספר שלבים, כאשר בשלב הראשון נבנה מגרש ספורט חדש הכולל טריבונות צפייה. עם פתיחת המגרש החדש בימים הקרובים, ייסגרו המגרש הישן והמעבר הציבורי הצמוד. מעבר זמני קיים דרך הרחובות יוסף קארו ויחיא צאלח. בשלב זה התלמידים ימשיכו ללמוד במבנה הקיים והוא צפוי להיהרס עם סיום בניית המבנה החדש. בשלב האחרון יתבצע פיתוח משלים של יתרת שטח בית הספר.

נועם הוא בית ספר יסודי ממלכתי-דתי ותיק, שהוקם ב-1984. הוא ממוקם ברחוב יוסף קארו ולומדות בו 320 תלמידות.

ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ: "העירייה משקיעה משאבים רבים בבנייתם של בתי ספר חדשים ובשיפוצם של בתי ספר קיימים במטרה להעניק לילדי העיר את מרב הכלים להצלחתם. מבחינתנו, השקעה בחינוך היא השקעה ישירה באיכות חייהם של תושבי העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות