fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאחורי ההגה: בני 15 יצאו לסיבוב ברחובות הקריות

בלילה שבין שלישי לרביעי השבוע עצרה המשטרה נער ונערה בני 15 ש"לקחו" ללא רשות את הרכב של הוריה של הנערה ונהגו בו להנאתם ברחובות הקריות.

במסגרת סיור שגרתי של השיטור העירוני בקריות לשם הגברת תחושת הביטחון של הציבור, תוך הגברת הנוכחות והבולטות של משטרת ישראל ברחובות העיר, הבחינו ברכב הנוסע באופן חשוד בשדרות גושן בקרית מוצקין וביקשו מהנהג לעצור בצד הדרך.

בתוך כך, השוטר והפקח ניגשו אל הנהג על מנת לבקש רישיונות נהיגה ורכב, אולם הופתעו לראות כי אחרי ההגה יושב נער בן 15 ולצדו יושבת חברתו אף היא באותו גיל. בבדיקת בעלות הרכב עלה כי מדובר ברכב של הוריה, שנלקח על ידם על פי החשד ללא אישור. הצמד הצעיר הוזמן לתחנת המשטרה בליווי הוריהם, ובהמשך יוחלט על המשך טיפול בהיבטי תעבורה ופלילים, ככל שיידרש ובהתאם לבדיקה.

במשטרת ישראל מבקשים מההורים, בפרט בעת הזו, עם יציאתם של בני הנוער לחופשת הקיץ, לגלות יותר מעורבות, להדריך ולהסביר את מהות החוק ולפקח אחר הרגלי הבילוי של ילדיהם, למען ביטחונם וכדי למנוע את האירוע החריג והמסוכן הבא, הנובע בדרך כלל מפזיזות וחוסר ידע.

במשטרה מבקשים מההורים להסביר לילדיהם על הסכנות שבצריכת אלכוהול וסמים, נהיגה חסרת זהירות ושלא על פי הכללים באופניים חשמליים ובכלל, ההשלכות של הפרעת מנוחה והשחתת רכוש בעת התכנסות בפארקים וגנים ציבוריים, חשיבות התנהלות נכונה ברשת וברחוב בכל הקשור לאיסור מגע וקשר עם זרים וכן הסכנות של נסיעה בטרמפים .

המשטרה תמשיך ותבצע אכיפה ממוקדת בתחומים אלה, לצד מניעה והנחייה, אולם במשטרה מדגישים כי גם להורים יש חלק חשוב מאוד בהתנהגותם של בני הנוער.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות