fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאה שנה לתנועת הצופים. ראש עיריית קרית אתא למד לקשור "קשר ידידות"

מאה שנה לצופים. צילום: רפי עשור
מאה שנה לצופים. צילום: רפי עשור

לרגל שנת המאה לפעילות תנועת הצופים בישראל בחרה התנועה להוקיר את שבט גלעד בקרית אתא. חניכי ונציגי השבט הגיעו ללשכת ראש העירייה, יעקב פרץ, על מנת להעניק לו שי מיוחד כאות הוקרה על שנים ארוכות של השותפות ועשייה להגשמת חזון התנועה.

תנועת הצופים הינה תנועה ממלכתית, בלתי מפלגתית המחנכת לערכים החברתיים והלאומיים לאהבת המולדת, אחריות חברתית ושמה את שוויון ההזדמנויות בראש סדר העדיפויות. התנועה, שהחלה את פעילותה בישראל בשנת 1919 ונחשבת לאחת מתנועות הצופים הוותיקות בעולם, היא כיום תנועת הנוער הגדולה בישראל. כחלק מאירועי שנת המאה ערכה השבוע התנועה את "יום הרשויות המקומיות", במסגרתו הוקירו מעל ל-200 שבטי התנועה את שיתוף הפעולה עם העיריות והמועצות בהן הם פועלים.

במפגש בלשכתו של פרץ נכחו חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק החינוך עו"ד עטרה מירב ברגר, ראשי השבט- רונן נמני ורונית צ'רבינסקי חניכי השבט, השכבה הבוגרת הכוללת מדריכים וראשי גדודים, רכזות השבט ונציגות הנהגת צפון. במפגש העניקו החניכים לראש העירייה את צעיף השבט ואף לימדו אותו לקשור "קשר ידידות". פרץ הבטיח להמשיך ולסייע לתנועה ולהתפתחותה הניכרת בעיר ואיחל שימשיכו בעשייה המבורכת והחשובה המהווה דוגמה ומופת לילדי העיר. לדבריו: "אני שמח כי גם לאחר 100 שנים נשמר כוחה תנועת הצופים בעיר אשר גדלה משנה לשנה וממשיכה להנחיל בקרב הדור הצעיר ערכים של כבוד, סובלנות ואהבת הארץ".

רונית צ'רבינסקי מראשי תנועת הצופים בעיר:"שנת המאה היא הזדמנות להודות לכל השותפים לדרך הארוכה, ובראשם הרשויות המקומיות. ברצוננו לשבח את הקשר האמיץ עם עיריית קרית אתא ולציין את הסיוע הרב לשבט ולשלוחה לו אנו זוכים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות