fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה בתולדותיה: קרית ים זכתה בפרס החינוך הארצי

"תודה לכל העושים במלאכה". אבן צור וחברי ועדת הפרס | צילום: דוברות העירייה
"תודה לכל העושים במלאכה". אבן צור וחברי ועדת הפרס | צילום: דוברות העירייה

את ההודעה על הזכייה קיבל הערב ראש העירייה דוד אבן צור משר החינוך נפתלי בנט. לרשות יוענק פרס כספי של 100 אלף שקלים שיושקעו בפרויקט חינוכי

בהודעה מרגשת ששלח הערב ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, לחברי מועצת העיר, הוא בישר להם על כך שקרית ים זכתה, לראשונה בתולדותיה, בפרס החינוך הארצי. את ההודעה על הזכייה קיבל אבן צור בטלפון משר החינוך נפתלי בנט. אבן צור הודה לכל העושים במלאכה – מורים, מנהלים, הורים ותלמידים – וציין את מנהלת אגף החינוך גלית גרינברג ומנכ"ל העירייה יניב שנקר, שהובילו את המערכת לאורך על הדרך עד לזכייה בפרס.

בנט אמר לאבן צור: ״כוחה של מערכת החינוך הוא בשטח, במגע מול התלמידים וההורים. כל הורה מרגיש הכי טוב את החינוך בישראל דרך הילד שלו, וזוכי פרס החינוך היישובי עשו עבודה יוצאת מן הכלל כל אחד ביישובו. אני מצדיע להם. הפרס מוענק על ההצטיינות, על המצוינות ועל הזכות להיות שותפים מלאים בחינוך דור העתיד. הרשויות הזוכות, המנהלים וצוותי ההוראה משמשים דוגמה ומופת לכולנו ולשאר הערים בישראל".

ביחד עם קרית ים זכו בפרס החינוך הארצי עוד חמש רשויות בסך הכל. לכל אחת מהן יוענק פרס כספי של 100 אלף שקלים, שיושקעו בפרויקט חינוכי ברשות.

חברי ועדת הפרס סיירו במהלך השנה במערכות החינוך השונות ברחבי הארץ, והתרשמו מהעשייה החינוכית ומהתרומה הערכית-חינוכית. את מערכת החינוך הם בדקו על פי הפרמטרים האלה: אשכול ערכים ואקלים חינוכי; יוזמות ותוכניות רשותיות לקידום מעורבות חברתית ואזרחית; קידום תפישה הוליסטית ורצף חינוכי בין מגוון מסגרות החינוך הפורמליות והבלתי פורמליות; טיפוח מעורבות הורים ושותפויות לקידום מערכת החינוך; הכלה ומניעת נשירה, קידום למידה ועוד.

מנהל מחוז חיפה, ד"ר סער הראל: "פרס החינוך הארצי הוא ביטוי להוקרה ולהערכה על ההצטיינות והעשייה החינוכית האיכותית והמקצועית המתקיימת ביישוב לאורך השנים; עשייה החובקת תחומי פעילות מגוונים המושתתת על ערכים המעצימים את הלומדים לכדי מימוש יכולותיהם וכישוריהם, תוך עידוד למעורבות חברתית, התנדבות ותרומה לחברה ולקהילה. ברצוני לברך את ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור על הזכייה בפרס ועל הובלת תחום החינוך בנחישות ובהכלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות