fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לקראת סיום מערכת הבחירות: עוד גילויי ונדליזם בקרית ביאליק

שלט בחירות ברחבת יד לבנים. צילום: פרטי
שלט בחירות ברחבת יד לבנים. צילום: פרטי

מקרה נוסך של ונדליזם נגד ירון סלמן, מועמד סיעת לב למועצת העיר קרית ביאליק. אלמונים חתכו את חוטי החשמל בביתו ותלונה בנושא הוגשה למשטרה.

מדובר בתלונה שניה בתוך שבועיים שהגיש סלמן למשטרה בגין ונדליזם לאחר שבפעם הקודמת הושלכו עגבניות על קירות ביתו. סלמן מסר: "אין לי מושג מי עשה את זה, אבל מקרה ונדליזם שני בתוך שבועיים צריך להדליק נורת אזהרה. אני קורא למערכת בחירות נקיה והוגנת"  סלמן הוסיף: "אם בפעם הראשונה עוד היה אפשר לנושא לסדר היום, הפעם מדובר בעליית מדרגה, הן מבחינת חומרת המעשה והן מבחינת התמשכות המקרים. אין לי מושג מי עשה את זה, אבל מקרה ונדליזם שני בתוך שבועיים צריך להדליק נורת אזהרה ולכן ביקשתי מתחנת זבולון להגביר את תשומת הלב והעירנות. אני קורא למערכת בחירות נקיה והוגנת, חבל להכתים חגיגת דמוקרטיה שמתרחשת פעם בחמש שנים במקרי ונדליזם מכוערים".

גם יעקב בוחבוט שמתמודד למועצת העיר סבל השבוע מעשי ונדליזם לאחר שאלמונים השחיתו וקרעו שלטי בחירות שלו. לדברי בוחבוט הוא אינו מעוניין להצביע על אשמים במעשה והוא שב וקרא לשמור על מערכת בחירות נקייה מכל גילוי של אלימות. "כמו שאני מחייב את הפעילים שלי לפעול אך ורק על פי החוק, כך אני מצפה שגם הסיעות האחרות יפעלו".

שלט בחירות ברחבת יד לבנים. צילום: פרטי
שלט בחירות ברחבת יד לבנים. צילום: פרטי

תושבים רבים בקרית ביאליק הביעו השבוע זעזוע משלט בחירות שנתלה על המיצג האומנותי ברחבת יד לבנים בעיר, כביכול על ידי פעיליו של ראש העירייה, אלי דוקורסקי. לאחר בירור שנעשה במטהו של דוקורסקי נמסר "יש בידינו תיעוד של פעיל מסיעה אחרת כשהוא תולה את השלט על פרגולה בסמוך לאנדרטה. ראש הסיעה התנצל בפני ראש העירייה, אלי דוקורסקי, על המקרה. השלט הוסר במיידי בהנחייתו של ראש העירייה שכידוע פנה לכל הסיעות בבקשה לשמור על מערכת בחירות הוגנת, נטולת הכפשות ופרובוקציות למיניהן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות