fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לבעלך נולד תינוק מהמאהבת

בשיחת טלפון אנונימית, התבשרה אישה מהצפון כי לבעלה נולד ילד מהמאהבת. האישה הנבגדת דורשת שלום בית. הבעל מבקש לקיים את מצוות פרו ורבו
צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

תושבת הצפון, שבעלה עזב את הבית, לפני כחצי שנה לאחר עשר שנות נישואין ללא ילדים לטובת מאהבת, התבשרה בשיחה אנונימית כי  נולד לו ילד מהמאהבת.
האישה באמצעות  עו"ד טליה לימור שקולניק, תבעה מבית הדין הרבני האזורי בחיפה, להורות לבעל לחיות איתה חיי שלום בית אמיתי, וסיפרה כי היא  אוהבת אותו ורוצה בחזרתו לחיק המשפחה על כל המשתמע מכך.

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

לפני כחצי שנה, נתקבלה בביתה של תושבת הצפון שיחת טלפון. המטלפן האלמוני סירב להזדהות, אך בישר לאישה, "כדאי שתדעי, לבעלך יש מאהבת שאף הרתה לו וילדה לאחרונה ילד". האישה ההמומה, מיהרה לשוחח עם בעלה, שאישר בפניה את המידע שקיבלה ואף מיהר להודיע לה, שהוא עוזב מיידית את הבית.

 לאחר שכשלו מאמציה להחזיר את הבעל לחיקה, פנתה האישה לעו"ד טליה לימור שקולניק המתמחה בדיני משפחה וביקשה ממנה להגיש תביעה לשלום בית בניסיון אחרון להציל את חיי הנישואין.

בכתב התביעה שהוגש לבית הדין הרבני, מבקשת האישה להורות לבעל לחיות איתה חיי שלום בית אמיתי ובנוסף לחייב בדמי מזונות מידי חודש על סך 6,000 שקלים לחודש  החל ממועד עזיבתו.

 הבעל מבקש להתגרש וטוען, כי, על נישואים ממושכים ללא ילדים אומרת המשנה כי על הבעל לשאת אישה אחרת, כדי לקיים מצוות פרו ורבו. דייני ביה"ד הרבני יצטרכו להכריע בקרוב במאבק בין בני הזוג.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות