fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאטי יזמות נערכת לשיווק מגה פרויקט בנהריה

במקביל, ממשיכה החברה בהקמתם ובשיווקם של פרויקטים יוקרתיים נוספים בקריות
מגה פרויקט של לאטי יזמות בנהריה | הדמיה: OLIN
מגה פרויקט של לאטי יזמות בנהריה | הדמיה: OLIN
הפרויקט, שייבנה בשכונה החדשה של נהריה על כ-26 דונם, יציע כ-500 דירות, מחציתן יימכרו לזכאים בני המקום. הזוכים בהגרלה יזדקקו להון עצמי של כ-60 אלף שקלים בלבד. במקביל, לאטי יזמות ממשיכה בהקמתם ושיווקם של פרויקטים יוקרתיים נוספים בקריות.

[highlight color="yellow"]חברת לאטי יזמות[/highlight]שבבעלות חברת האופנה הארצית רנואר והיזם ואיש העסקים יוסי לאטי תחל בקרוב בשיווקו של מגה פרויקט בשכונה החדשה של נהריה. הפרויקט יכלול על פי התכנון כ-500 דירות על שטח של 26 דונם.
בנוסף, ממשיכה חברת לאטי יזמות לבנות את רחוב התאנים היוקרתי בקרית אתא ותקים בו ארבעה בנייני בוטיק נוספים. במקביל, ממשיכה החברה בהקמתם ושיווקם של  הפרויקטים היוקרתיים "אמנים בוטיק" במשכנות אמנים בקרית מוצקין, "תאנים בוטיק" בקרית אתא, "פארק הרקפות" בגבעת הרקפות בקרית ביאליק ו"ארלוזורוב בוטיק" בקרית אתא.
חברת לאטי יזמות היא מהחברות המובילות בצפון ומקימה פרויקטים רבים  בחיפה, קריות, כרמיאל, נהריה, כפר יונה ואריאל. הפרויקטים למגורים המוקמים על ידי החברה הפכו ליעדים מועדפים ומבוקשים ביותר.

מגה פרויקט בנהריה
חברת לאטי יזמות תקים על שטח של 26 דונם בשכונה החדשה של נהריה מגה פרויקט, שיכלול על פי התכנון דירות של ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים ופנטהאוזים בשמונה בנייני בוטיק של 10-8 קומות וכן שני מגדלים של 20 קומות. במסגרת המכרז התחייבה החברה למכור לפחות 50 אחוז מהדירות לזכאים בני המקום. הזוכים בהגרלה ייהנו מדירות במחירים של החל מ-760 אלף שקלים וכן ממענק של 40 אלף שקלים מהמדינה, שיקוזז ממחיר הדירה. הזוכים בהגרלה יזדקקו להון עצמי של כ-60 אלף שקלים בלבד ובנוסף ייהנו גם מהטבות מס משמעותיות המוענקות לתושבי נהריה. 150 דירות בפרויקט, שישווקו לשוק החופשי, יכללו מפרטי פנים מפנקים ועשירים. מהחברה נמסר כי ההרשמה לשוק החופשי החלה.

פארק הרקפות בגבעת הרקפות | הדמיה: OLIN
פארק הרקפות בגבעת הרקפות | הדמיה: OLIN

"פארק הרקפות" בקרית ביאליק
לחיות את החלום ב"פארק הרקפות" בקרית ביאליק. הפרויקט הגדול של לאטי יזמות בקריות מציע:
PARK RAKAFOT WEST – בוקר במרפסת שמש רחבת ידיים. כבר שתגיעו ללובי הדו קומתי היוקרתי בפרויקט, תגלו את הפאר. הפרויקט מציע דירות מרווחות של ארבעה, חמישה ושישה חדרים עם מרפסות שמש ענקיות בשטח של 25 מ"ר ופרגולות בסגנון באוהאוס. בכל קומה שתי דירות בלבד, ולכל דירה שתי חניות תת קרקעיות מקורות.
PARK RAKAFOT CENTER – הפנטהאוזים היפים בקריות. התפנקו בפנטהאוז לופט במפלס אחד, יחיד בקומה, ארבעה כיווני אוויר ומרפסות שמש ענקיות. במתחם היוקרתי שישה בניינים, סביב חצר מרכזית, העוברת דרך לובי כניסה ראשי דו קומתי מפואר.
PARK RAKAFOT NORTH – דירות גן ייחודיות ויוקרתיות על מפלס אחד וכניסה נפרדת. לדירות גינות רחבות ידיים, חללים גדולים ומוארים לחוויית מגורים חלומית, בסביבה המוקפת עצי פרי ומרחב ירוק ופסטורלי.
מיקום השכונה מנצח. גבעת הרקפות נמצאת במרחק הליכה מהקריון, אך יחד עם זאת שומרת על פרטיות דייריה. בשכונה פארקים ירוקים רבים, גני שעשועים, בית ספר וגני ילדים, היא נגישה מאוד לכל הקריות וכן לכביש עוקף קריות. איכות החיים בשכונה היא מהגבוהות בקריות בפרט ובצפון בכלל ומתגוררת בה אוכלוסייה איכותית. מפרט הדירות, כיאה לחברת לאטי, הוא מפרט סופר פרימיום, הכולל מערכת חשמל חכם, מנעול ביומטרי, אריחי 80 על 80 מפורצלן משובח, מערכת מיזוג מרכזית, אסלות סמויות תוצרת GROHE, מפתחי חלונות עצומים ומרפסות רחבות וגדולות בכל דירה. ההיקף הכספי הכולל המשוער של המכירות נאמד ב-400 מיליון שקלים. אכלוס הפרויקט צפוי להתבצע בחודש הקרוב, כאשר עבודות סיום הבנייה בשטח מתבצעות בקצב מהיר ומואץ.

בנייני בוטיק של לאטי יזמות ברחוב התאנים היוקרתי בקרית אתא | הדמיה: OLIN
בנייני בוטיק של לאטי יזמות ברחוב התאנים היוקרתי בקרית אתא | הדמיה: OLIN

"תאנים בוטיק" בקרית אתא
בחברת לאטי יזמות מדווחים על התעניינות עצומה בפרויקט המגורים היוקרתי "תאנים בוטיק" בקרית אתא ועל קצב מכירות מסחרר. כ-60 אחוז מהדירות כבר נרכשו. הפרויקט, שיוקם ברחוב התאנים באזור הירוק של קרית אתא, יכלול שני בנייני בוטיק, המחוברים ביניהם בהרמוניה מושלמת וכוללים תשע דירות מגוונות בכל בניין ובסך הכל 18 דירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בהיצע: דירות חמישה חדרים גדולות עם מרפסות מרווחות, פנטהאוזים, מיני פנטהאוזים ודירות גן עם כניסות נפרדות. המחירים החל מ-1.45 מיליון שקלים.
פרויקט היוקרה "תאנים בוטיק" מציע מפרט סופר פרימיום הכולל דלתות כניסה רחבות ומעוצבות, ריצוף גרניט פורצלן 80 על 80 מסדרות ייחודיות, ריצוף דמוי דק מגרניט פורצלן במרפסות, אסלות תלויות עם מכל הדחה סמוי וחדרי רחצה מרוהטים ומעוצבים. כל הדירות תוכננו תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים. הוקדשה מחשבה רבה לניצול אופטימלי של שטח הדירה, זאת בלי להתפשר על מראה, יוקרה ותחושת מרחב. מהחברה נמסר, כי התקבל היתר הבנייה לפרויקט ועבודות הבנייה מתבצעות בשטח בקצב מהיר ומואץ.

אמנים בוטיק במשכנות אמנים בקרית מוצקין | הדמיה: OLIN
אמנים בוטיק במשכנות אמנים בקרית מוצקין | הדמיה: OLIN
"אמנים בוטיק" במשכנות אמנים בקרית מוצקין
המכירה בפרויקט "אמנים בוטיק" בעיצומה. הפרויקט יכלול תשע קומות בליבה של משכנות אמנים, השכונה היוקרתית של הקריות, המוקפת פארקים ירוקים ונהנית מגישה מהירה לצירי תנועה מרכזיים.
הפרויקט, הנבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ואדריכלות, מציע מפרטי פנים דירה מפנקים ועשירים בדירות של ארבעה וחמישה חדרים עם מרפסות גדולות ופנטהאוזים לופט במפלס אחד עם מרפסות שמש ענקיות. לכל דירה חנייה פרטית ומחסן. עוד בפרויקט: לובי מפואר, שתי מעליות, חדר אופניים וגינון ופיתוח סביבתי.
פרויקט ארלוזורוב בוטיק של לאטי יזמות בקרית אתא | הדמיה: OLIN
פרויקט ארלוזורוב בוטיק של לאטי יזמות בקרית אתא | הדמיה: OLIN

"ארלוזורוב בוטיק" החדש בקרית אתא
פרויקט "ארלוזורוב בוטיק" הוא פרויקט יוקרה נוסף בסדרת הבוטיק של לאטי, המוקם ברחוב המבוקש ביותר בקרית אתא. פרויקט "ארלוזורוב בוטיק" הוא בניין של  שבע קומות בעיצוב ייחודי ומרהיב, שייבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ואדריכלות ומציע מפרטי פנים דירה מפנקים ועשירים.
אתם מוזמנים לבחור בין דירות ארבעה חדרים רחבות ידיים עם מרפסות גדולות לבין פנטהאוזים ופנטהאוזים לופט של חמישה חדרים במפלס אחד עם מרפסות שמש ענקיות. עוד בפרויקט: לובי מפואר, מעלית מהירה, מחסן דירתי צמוד לדירה, חנייה פרטית וגינון ופיתוח סביבתי. הבניין תוכנן בקפידה עם דגש על כל פרט ופרט. המכירה בעיצומה.

פרויקט אלונים בוטיק בגבעת אלונים | הדמיה: OLIN
פרויקט אלונים בוטיק בגבעת אלונים | הדמיה: OLIN
פרויקטים נוספים למגורים
פרויקט MUZA במשכנות אמנים בקרית מוצקין אוכלס לפני כמה חודשים בהצלחה רבה.
פרויקט "אלונים בוטיק" בגבעת אלונים יכלול ארבעה בנייני בוטיק של ארבע קומות כל אחד, ובסך כל 36 דירות. בפרויקט תמהיל דירות מגוון: דירות גן עם כניסות נפרדות, דירות חמישה חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים לופט, וכל זה במיקום הטוב ביותר בגבעת אלונים. ההרשמה לפרויקט החלה.
פרויקט היוקרה לאטי בכפר יונה – על הקונספט הייחודי של הפרויקט אמונים שני אדריכלים מהמעלה הראשונה, שיעצבו שני מתחמים בצביון שונה. תכנון כל מתחם יתבצע על ידי אדריכל אחר, על מנת ליצור שני מתחמים של שלושה בניינים בגובה 8 ו-10 קומות וכ-200 דירות במיקום הטוב ביותר בשכונת שרונה מסביב לפארק ובאזור החדש של כפר יונה. חלק מהדירות שייבנו מיועדות לשוק החופשי וחלקן הגדול מיועד לזכאי תוכנית "מחיר למשתכן". מהחברה נמסר, כי כל הדירות במסגרת "מחיר למשתכן" נמכרו בזמן שיא של שלושה חודשים. עוד נמסר, כי נותרו למכירה לשוק החופשי מספר מצומצם של פנטהאוזים ופנטהאוזים לופט מפוארים ומרווחים במפלס אחד עם מרפסות שמש ענקיות.
שכונת הר כרמי בכרמיאל
לאטי יזמות, שזכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל על מגרש בשטח של כ-5.5 דונם בשכונת הר כרמי בכרמיאל, החלה בהיערכות לקראת שיווק פרויקט היוקרה, שיכלול כ-31 דירות באזור ירוק ופתוח. תמהיל הדירות כולל דירות גן של ארבעה וחמישה חדרים עם גינות גדולות וכן פנטהאוזים יוקרתיים. בחברה מעריכים, כי בקרוב יחל השיווק וכי הפרויקט יאוכלס עד שנתיים מיום תחילת העבודות.
בניין מסחר ומשרדים באח"י אילת
בשדרות אח"י אילת, הרחוב המרכזי והפעיל ביותר בקרית חיים, יוקם בניין מסחר ומשרדים שיעניק לבעלי העסקים את המיקום הטוב לניהול העסק הפרטי שלהם.

מרכז מסחרי בלעדי בגבעת אלונים
חברת לאטי יזמות זכתה במכרז להקמת מרכז מסחרי בגבעת אלונים בקרית אתא. המרכז יכלול שני מפלסים וכ-4000 מ"ר למסחר, פנאי, בילוי והסעדה. במתחם כ-150 חניות צמודות לשימוש המבקרים והוא ישרת את תושבי שלוש השכונות: גבעת רם, גבעת טל וגבעת אלונים. עבודות ההקמה של המרכז יחלו בקרוב ויסתיימו בתוך 18 חודשים מתחילתן. מלאטי יזמות נמסר, כי, במתחם כבר הושכרו שטחים לרשתות מובילות. מנהל השיווק בחברת לאטי יזמות, אהוד מויאל: "המרכז יהיה מודרני ומדהים. רשתות מובילות כבר חתמו הסכמים להיות חלק מהמתחם. אין לי ספק כי המרכז יהיה ייחודי ומוביל בגבעות היוקרתיות של העיר ויספק את כל צורכי התושבים והאוכלוסייה מסביבו, הן בבילוי, הן בהסעדה והן בשירותים לקהילה".
בחברת לאטי יזמות מדגישים, כי תכנון ושיווק המרכז המסחרי בעיצומם וכי בהקמתו יושם דגש על עיצובו, יופיו וייחודו, כיאה לסטנדרטים הגבוהים של החברה ושל שכונת גבעת אלונים.

אריאל סנטר – מרכז בילוי ופנאי
מרכז בילוי ופנאי אריאל סנטר נחנך לפני כחודש לאחר ששווק במלואו לרשתות ארציות מובילות.

על חברת לאטי יזמות
לאטי יזמות בע"מ היא חברה קבלנית רשומה ברישיון משרד הקבלנים ופועלת כ-15 שנים. החברה הקימה עד עתה פרויקטים רבים ומוצלחים בסטנדרטים גבוהים ובאיכות בלתי מתפשרת. לחברה פרויקטים למגורים נוספים רבים בצפון. החברה אף עוסקת בביצוע עבודות גמר ומבצעת פרויקטים רבים לחברות מובילות בכל אזורי הארץ.

[box type="shadow" align="aligncenter" class="" width="920"]טל': 3033* |  lati-yazamut.co.il[/box]

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות