fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כחצי מיליון שקלים – עלות מופעי יום העצמאות בקרית אתא

בקרית ביאליק ישלמו על מופעי יום העצמאות כ-300 אלף שקלים * בקרית מוצקין ובקרית ים ייהנו התושבים מהופעות של אמנים מקומיים לצד "קולולם", אליעד נחום ושפיטה, הגובים מחירים הגיוניים
אבא של אייל גולן נפטר מקורונה| צילום: אלוני מור
אבא של אייל גולן נפטר מקורונה| צילום: אלוני מור

לאחר שנים שבהן התחרו הרשויות בקריות מי תהיה העיר שבה יהיו ההופעות המרשימות ביותר ליום העצמאות, החגיגות השנה יהיו צנועות הרבה יותר, לא מעט בזכות האזרחים הרבים שהרימו קול צעקה על הסכומים המופרזים המשולמים לאמנים שבאים להופיע לזמן קצר. גם משרד הפנים נדרש לעניין, והשר אריה דרעי הודיע השבוע, כי יאמץ את המלצות הוועדה הציבורית להגבלת הסכומים המשולמים לאמנים ביום העצמאות ל- 70 אלף שקלים לכל היותר להופעה. "אין סיבה שרשויות מוחלשות ישלמו מעל ומעבר ליכולות שלהן. התשלומים באים על חשבון שירותים חיוניים", אמר דרעי.

בקרית אתא יופיעו השנה אייל גולן, קובי פרץ, עדן חסון, גיא ויהל ולהקות מקומיות. את הערב תנחה רותם אבוהב. על פי המחירונים שפורסמו בתקשורת, גולן מרוויח 228 אלף שקלים להופעה. ביום העצמאות הוא יופיע על שלוש במות שונות. קובי פרץ משתכר כ-150 אלף שקלים להופעה. גם הוא יופיע על שלוש במות שונות. מעיריית קרית אתא נמסר, כי עלות מופעי יום העצמאות תעמוד על כ-500 אלף שקלים.

בקרית ביאליק יופיעו עדן חסון, משה פרץ ורותם כהן וגם להקות מקומיות. עיריית קרית ביאליק הודיעה כי עלות מופעי יום העצמאות תעמוד על כ-300 אלף שקלים, כולל אירועי יום העצמאות לילדים.

בקרית מוצקין פנה ראש העירייה, חיים צורי, לתושבי העיר עוד לפני כארבעה חודשים וביקש מהם להשתתף בהחלטה לגבי ההופעות ביום העצמאות. צורי פנה לתושבים באמצעות הפייסבוק ושאל האם לתת את הבמה המרכזית לאמנים מקומיים ובכך לחסוך בהוצאות עבור אמנים ידועי שם. בעקבות משאל התושבים, הוחלט כי השנה יופיעו בחגיגות יום העצמאות אמנים מקומיים בנוסף למופע "קולולם", שעלותו כ-50 אלף שקלים. הכספים שנחסכו ממופעי יום העצמאות יופנו לטובת אירועי הקיץ.

בקרית ים נהגה העירייה בשנים האחרונות להביא אמנים מוכרים כמו יהודה פוליקר, אנריקו מסיאס ועומר אדם להופעה מלאה במקום כמה אמנים להופעות קצרות. השנה הוחלט על שינוי גישה, והלהקות המקומיות של העיר יתפסו את מרכז החגיגות של יום העצמאות, ואליהן יצטרפו אליעד נחום בעלות של כ-70 אלף שקלים והזמרת שפיטה בעלות של כ-38 אלף שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות