fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: ליגה א' צפון – התחזית השבועית

השבוע תצא לדרך עונת המשחקים בליגה א' צפון, וזה הולך להיות מעניין. מי תקבל בסוף מאי את הכרטיס לליגה הלאומית? לשם כך גייסנו לפינתנו את הסטנדאפיסט שי חדד
שתהיה אחלה עונת משחקים. שי חדד ושמעון זוהר תורג'מן | צילום: שמעון זהר תורג'מן
שתהיה אחלה עונת משחקים. שי חדד ושמעון זוהר תורג'מן | צילום: שמעון זהר תורג'מן

הפועל מגדל העמק – מכבי צור שלום

שמעון זהר: מגדל העמק פתחה את העונה בשבוע שעבר בניצחון בגביע אחרי 120 דקות, וזה מה שהיה להם חשוב. מנגד, צור שלום עוד לא פתחה את העונה הרשמית, לאחר שהמשחק מול אסי גלבוע נדחה לשבוע הבא.
הימור: 2.

שי חדד: שתי קבוצות שהתחזקו לקראת העונה החדשה. המאבק בין שתיהן תמיד היה מעניין, אבל לי מרגיש שזה הולך לקרב צמוד של חלוקת נקודות.
הימור: X.

הפועל באקה אלגרביה – עירוני טמרה

שמעון זהר: – בבאקה ירצו לשכוח מהר מאוד את הנפילה שהייתה להם בגביע. יש אומרים שזה ייתן להם שקט וזמן להתרכז במטרה העיקרית והיא עליית ליגה. הקבוצה של ברוך סער תרצה לבוא ולעקוץ שלוש נקודות במגרש קשה ומצפה לה מוקש גדול.
הימור: 1.

שי חדד: משחק מסקרן בין שתי קבוצות מעולות. אבי סבג נגד ברוך סער. משחק כזה אמור לתת עניין וקצב טוב של כדורגל, אבל למרות הכל אני הולך עם הקבוצה המקומית.
הימור: 1.

הפועל הרצליה – מ.ס טירה

שמעון זהר: שתי הקבוצות כבר נפגשו בשישי שעבר במסגרת הגביע. העליונות של הקבוצה של סירוטקין הייתה ברורה כבר מההתחלה. הפעם נראה שיש שוני כלשהו בקבוצה של בני טבק.
הימור: 2.

שי חדד: במשחק הגביע בין השתיים, טירה הוכיחה להרצליה שהיא לא באה לשמש תפאורה, אבל הפעם הן נפגשות בליגה, שזה סיפור אחר לגמרי.
הימור: X.

מ.ס רובי שפירא – עירוני טבריה

שמעון זהר: נכחתי בשישי האחרון במשחק של רובי שפירא, וניתן היה לראות ניצוצות בקבוצה של עודד קוטר המוכשר, אבל זה לא הספיק לה מול קרית אתא. שחקני הקבוצה הפצועים יחזרו ויעמדו לרשותו של קוטר, ומנגד, הקבוצה הצנועה מעיר הכנרת תרצה להפתיע וכנגד כל הסיכויים לשרוד את העונה הזו.
הימור: 1.

שי חדד: רובי שפירא היא קבוצה צעירה רעבה, תוססת ומחודשת. מהעבר השני –  טבריה עם הרבה בעיות. ברגע שיש לקבוצת כדורגל בעיות כלכליות קשה להביא כדורגל על המגרש.
הימור: 1.

הפועל כפר כנא – הפועל כאוכב

שמעון זהר: יש אומרים שהמשחק הזה הוא קרב טעון בין הקבוצות, לאחר המלחמה ביניהן בעונה שעברה על מקום בפלייאוף, שבסופו אף אחת מהן לא תפסה. הקבוצה מכאוכב באה רעבה יותר ותרצה לקחת נקודות.
הימור: 2.

שי חדד: עוד משחק מעניין של שתי קבוצות מהמגזר. לא יודע למה, אבל התחושה שלי היא תיקו משעמם.
הימור: X.

עירוני קרית אתא – הפועל אסי גלבוע

שמעון זהר: הקבוצה של מיכה כהן שוטפת את המגרש בשיתוף ותיקים וצעירים, שרוצים לעשות הכל כדי לנצח. שער בדקה ה–90 נותן להם הרבה רוח גבית. מנגד, בגלבוע עוד לא ממש פתחו את העונה.
הימור: 1.

שי חדד: קרית אתא בכל שנה נראית קבוצה אחרת לגמרי. אולי הפעם עם המאמן המצוין מיכה כהן נראה את אתא מאיימת על צמרת הטבלה. מהעבר השני, גלבוע מגיעה עם המאמן הצעיר אדהם זועבי. לדעתי יהיה לה קשה להוציא נקודות במשחק הזה.
הימור: 1.

הפועל בני זלפה – הפועל ערערה

שמעון זהר: משחק שווה כוחות. אין עדיפות לקבוצה מסוימת, נראה שזלפה באים יותר רעבים.
הימור: 1.

שי חדד: משחק מרתק בין זלפה שהתחזקה בכישרון מוטי אוחיון לבין ערערה שהדיחה את נשר ועלתה לליגה א'. לראשונה, אני הולך עם האורחים.
הימור: 2.

הפועל איכסאל – מ.ס דבוריה

שמעון זהר: הקבוצות נפגשו בגביע וזה נגמר מתוק מצד איכסאל שיצאה עם חיוך גדול. מנגד, החבורה של ואסים עבאס תעשה הרבה חשבון נפש.
הימור: 1.

שי חדד: איכסאל ירדה השנה לליגה א' אחרי עונה אחת בלבד בליגה הלאומית. מהעבר השני מחכה לה דבוריה, שעלתה לליגה א' אחרי עונה מצוינת והיא תבוא לעשות חיים קשים לכל קבוצה.
הימור: X.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות