fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כאן משפצים בכיף

חברת DK – אמנות השיפוצים והבנייה עד המפתח מבצעת את כל סוגי השיפוצים באמינות, מקצועיות ומקסימום קיצור לוחות זמנים. הכל תחת קורת גג אחת בלי התרוצצויות מיותרות
בית משפחת גרוג במענית לאחר השיפוץ | צילום: עצמי
בית משפחת גרוג במענית לאחר השיפוץ | צילום: עצמי

שיפוצים, מתברר, יכולים להיות מהירים ואיכותיים עם מינימום אי נוחות ללקוח. חברת DK – אמנות השיפוצים והבנייה עד המפתח מבצעת את כל סוגי השיפוצים באמינות, מקצועיות ומקסימום קיצור לוחות זמנים. הכל תחת קורת גג אחת בלי התרוצצויות מיותרות. התוצאות והלקוחות המרוצים מדברים בעד עצמם

שיפוצים. מי מאיתנו אוהב שיפוצים? אנחנו מאוד אוהבים להיות אחרי השיפוצים, כשהכל מושלם ונקי, אבל במהלכם, תודו שאנחנו מעדיפים להיעלם. הבלגן, הלכלוך, בלי שגרת היום-יום הנוחה שלנו, בלי מקום להתמקם בו בנחת, בלי ידיעה ברורה מתי הסיפור יסתיים, בקיצור, זה לא כיף גדול.

מתברר, שאפשר גם אחרת. [highlight color="yellow"]חברת DK – אמנות השיפוצים והבנייה עד המפתח[/highlight], בבעלותו של דני קוספל, מודעת לאי הנוחות שעוברת על בעלי הבתים במהלך תקופת השיפוצים, ולכן היא עושה הכל כדי להיטיב עם לקוחותיה. קיצור זמני העבודות בחצי, שירות מכל הלב, אמינות, מקצועיות, איכות ללא פשרות, הקפדה על כל פרט, גדול כקטן, ומחירים נוחים – כל אלה הם נר לרגליה.

דני קוספל, קבלן מוסמך, רק בן 36, וכבר כמעט 12 שנה בתחום כעצמאי. עוד בילדותו עסק בשיפוצים כשעבד לצד קבלנים וביצע עבודות שונות. לפני חמש שנים הוא חזר ארצה מאפריקה, וגם שם ביצע פרויקטים רבים.

לפני השיפוץ ואחרי. עבודה של חברת DK – אמנות השיפוצים והבנייה עד המפתח | צילום: עצמי
לפני השיפוץ ואחרי. עבודה של חברת DK – אמנות השיפוצים והבנייה עד המפתח | צילום: עצמי

החברה שהקים, [highlight color="yellow"]DKאמנות השיפוצים והבנייה עד המפתח[/highlight] – מבצעת את כל סוגי העבודות כגון: תוספות בנייה, בנייה קלה, עבודות גבס, עבודות עץ, החלקת בטון, אינסטלציה, חשמל, קרמיקה, ריצוף והתקנת דשא סינתטי. הבונוס הגדול שקוספל מעניק ללקוחותיו הוא שהוא חוסך מהם את ההתרוצצות המייגעת בין בעלי המקצוע השונים, כך שהם מקבלים את הטוב ביותר מאדם אחד. קוספל, ורק הוא, אחראי שכל העבודות יבוצעו על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונו המלאה של הלקוח, לכן הוא נמצא בכל מקום שבו מתבצעת עבודה ואף לוקח בה חלק פעיל. קוספל בוחר את אנשי המקצוע הטובים ביותר בכל תחום (חשמל, אינסטלציה וכו'), הכל באחריותו המלאה, ואף סוגר מולם את המחיר הטוב ביותר עבור לקוחותיו. בסיום העבודות, דואג קוספל לאנשי מקצוע גם בתחום האלומיניום, השיש והמטבחים וכל מה שהלקוח צריך.

על אמינותו ומקצועיותו של קוספל, יכולה להעיד רוני גרוג ממענית, שהחליטה לשפץ את ביתה בקיבוץ מן היסוד. היא ידעה ואף התכוננה נפשית לכך שהעבודות יהיו כרוכות באי נוחות של שלושה חודשים וחצי לערך, שכן יהיה עליה לפנות את ביתה. לתדהמתה של רוני ובני משפחתה, את עבודות השיפוץ סיים קוספל כעבור שלושה שבועות וחצי בלבד (!!!) לשביעות רצונם המלאה.

עובדים במלוא המרץ בבית משפחת גרוג במענית | צילום: עצמי
עובדים במלוא המרץ בבית משפחת גרוג במענית | צילום: עצמי

רוני גרוג מספרת: "החלטנו על שיפוץ גדול בבית. מכיוון שדני כבר עשה כמה עבודות יפות במענית וראינו כיצד עבד, החלטנו פה אחד, עוד לפני שפגשנו אותו, שאנחנו לוקחים אותו. ביום שפגשנו אותו, פשוט נדלקנו. הגיע בחור צעיר ונמרץ עם עיניים טובות ואמיתיות, כולו חריצות ואמביציה. הוא גם נראה טוב. קבענו יום ושעה, וכך היה. שלב אחר שלב התקדם השיפוץ. דני לא זז מהשטח. הוא ושני בנאים חרוצים ופרפקציוניסטיים, במו ידיהם, שברו, בנו, תכננו, טייחו, ריצפו, צבעו, ניגרו, במלוא המרץ והיעילות. מבוקר עד ערב, יום-יום, בלי חיסורים ועיכובים והפסקות, ודני לא זז, לא עוזב את המקום. דואג שהכל יבוצע בשלמות. שיפוץ שהיה יכול לקחת חודשים, הושלם ביעילות תוך חודש מינוס, כולל שליכט בקירות החיצוניים. פשוט מדהים. תמיד במצב רוח טוב עם אנרגיות חיוביות, עיני אש וידי זהב. אנחנו כל כך מרוצים מהתוצאה, ואוהבים את דני".

ביתה של משפחת גרוג במענית לאחר השיפוץ | צילום: עצמי
ביתה של משפחת גרוג במענית לאחר השיפוץ | צילום: עצמי

דני קוספל, איך עשית את זה?
"הלקוח אצלי מעל הכל. כדי לקצר את לוחות הזמנים, אני עובד מחמש בבוקר עד עשר בלילה אם צריך ואם הלקוח מאפשר לי. כך היה במקרה הזה. אני גם מפנק את הלקוחות באקסטרות, לעיתים הם כלל לא יודעים על זה, רק בדיעבד".

תחום השיפוצים ידוע כתחום די פרוץ.
"בהחלט. חשוב לשים לב היטב עם מי סוגרים את העסקה. אני הולך לקראת הלקוח בחלוקת התשלומים, באופן שאני תמיד מחכה ללקוח ולא הלקוח מחכה לי. אני יודע שלקוח מרוצה, יביא לי עוד 10 לקוחות. במהלך העבודות אני תמיד לוקח פחות ממה שמגיע לי. יש לי לקוחות איכותיים, שמעבר להיותם לקוחות, כבר הפכו לחברים ממש טובים".

[box type="shadow" align="aligncenter" class="" width="920"]לפרטים נוספים וייעוץ חינם, דני קוספל, טל': 052-4392089 פייסבוק: דני קוספל DK שיפוצים[/box]

צפו: שיפוץ בית בן 60 מן היסוד ועד המפתח:

https://www.facebook.com/2601462739882843/videos/1300302883440784/

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות