fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ישיבת מועצת עיר ראשונה בקרית ביאליק: מינוי סגנים ומשנה לראש העירייה

מועצת העיר קרית ביאליק, ישיבה חגיגית. צילום: דורון גולן
מועצת העיר קרית ביאליק, ישיבה חגיגית. צילום: דורון גולן

בישיבת מועצת העיר הראשונה של קרית ביאליק, מינה ראש העירייה, אלי דוקורסקי, סגני ראש עירייה ומשנה לראש העירייה. חבר מועצת העיר, יוסי ברבי, היה היחיד שהודיע מפורשות שהוא חבר באופוזיציה העירונית.

ישיבת מועצת העיר הראשונה התקיימה ביום רביעי האחרון, בנוכחות בני משפחותיהם של חברי מועצת העיר וציבור התושבים בעיר. לחברי המועצה הוענקו זרי פרחים ובאותו מעמד גם נערכה פרידה מחברי מועצת העיר היוצאים, בהם ראש העירייה לשעבר, רפי ורטהיים, שלא הצליח הפעם להיבחר למועצת העיר.  לאחר השבעתם התיישבו חברי המועצה לישיבה חגיגית ראשונה.

אלי דוקורסקי. מינוי סגנים ומשנה. צילום: דורון גולן
אלי דוקורסקי. מינוי סגנים ומשנה. צילום: דורון גולן

בישיבה הודיע דוקורסקי על מינויו של חבר המועצה, יוסי אזריאל, לסגן וממלא מקום ראש עירייה בשכר, מינוי שהיה גם בקדנציה הקודמת והיה אחד התנאים של אזריאל להיכנס לקואליציה העירונית. המינוי אושר פה אחד. לאחר מכן הודיע דוקורסקי על מינויים של שלושה חברי מועצת עיר לסגני ראש עירייה ללא שכר: עמירם מסס, נומה רצ'בסקי ושני אוצ'יקובסקי שגם מינויים אושר פה אחד.

כאשר ביקש דוקורסקי להודיע על מינוייה של חברת המועצה, רויטל סבירסקי, לתואר משנה לראש העירייה, היחיד שהביע התנגדות היה ברבי. בדבריו ציין ברבי כי הוא חבר אופוזיציה וכי עדיף היה שסבירסקי תמונה לסגן ראש עירייה שכן התואר משנה לראש עירייה, הוא תואר שאינו נמצא בפקודת העירייה והוא תואר חסר כל תוכן או יכולת ביצוע. ברבי ביקש לדחות את המינוי עד לקבלת החלטה משפטית בעניין.

דוקורסקי דחה את דבריו של ברבי וציין כי על פי חוות דעת משפטית שהוא מחזיק, שניתנה על ידי סגן בכיר ליעוץ המשפטי של משרד הפנים, נתן בביוף, ניתן למנות חברי מועצה לתואר משנה לראש עירייה והוא ציין כי מדובר בתואר טכסי בלבד. מינוייה של סבירסקי אושר ברוב קולות כשברבי נמנע.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות