fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ימות המשיח: החלו העבודות לשיקום רחוב חלוצי התעשייה

עובדים בכביש. חלוצי התעשייה (צילום: עצמי)
עובדים בכביש. חלוצי התעשייה (צילום: עצמי)

עיריית חיפה החלה את העבודות לשיקום רחוב חלוציה התעשייה. השבוע החלו העבודות ברחוב, המהווה את החלק הארי באזור התעשייה בקרית חיים. בין העבודות, צפויים לרבד את הכביש, להקים רמזורים במקומות המסכנים את הנהגים ולהקים מספר מעגלי תנועה עד לצומת קרית אתא, במטרה להאט את כלי הרכב. התקציב לעבודות התקבלו ממשרד התחבורה בסוף הקדנציה הקודמת של ראש העיר יונה יהב.

מדובר ברחוב שנמצא באזור התעשייה של קרית חיים ועוברים בו עשרות משאיות וכלים כבדים אחרים מדי יום, מה שגורם לבלאי של הכביש. מאז שיקמו את הרחוב לאחרונה, התווספו בו עוד בתי עסק ועוד כלי רכב וחלק מציר התנועה הפך להיות מסוכן ביותר. מדובר במתחם מקס סטוק ומולו מתחם טן, שהיציאה מהם מהווה סכנה ממשית לנהגים ובמקום התרחשו אינספור תאונות דרכים. העבודות בשבוע החלו ברמזור הצומת, במטרה לווסת את התנועה ולמנוע את סיכון הנהגים.

"בסוף הקדנציה של יונה יהב התקבל כסף ממשרד התחבורה, שנועד לשיפור רחוב חלוצי התעשייה", סיפרה היום חברת המועצה סופי נקש. "התקציב מיועד לריבוד כל הרחוב, רמזור צומת מקס סטוק, שהיא צומת שמועדת לפורענות, רק ביום ראשון כשעברתי שם ראיתי תאונת דרכים קשה. הכוונה היא לעשות גם מעגלי תנועה בהמשך הרחוב לכיוון צומת קרית אתא בכל צמתים הבעייתיים, בין צומת המקסטוק ועד לצומת קרית אתא.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות