fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר הועד הצפוני: "החשמל יישאר בחינם"

יעקב דיבידה, יו"ר ועד עובדי חברת חשמל בצפון יצא נגד דבריו של שר האוצר יובל שטייניץ לבטל את הטבת החשמל בחינם לעובדי החברה. דבידה: "נעשו ניסיונות רבים, כולל יושבי הראש בעבר של דירקטוריון חברת החשמל ומספר מנכ"לים לשעבר של החברה לבטל את הטבת החשמל, אך הם כשלו"
יעקב דבידה
יו"ר הוועד הצפוני של עובדי חברת חשמל יעקב דבידה. (צילום: דוד שוקרר)

"ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון בראשותי, לא יאפשר לאף גורם יהא אשר יהא לנסות ולפגוע בהטבת החשמל של עובדי החברה", כך אמר היום (ראשון) מ"מ יו"ר המזכירות הארצית ויו"ר הועד הצפוני של עובדי חברת החשמל יעקב דבידה, בעקבות דבריו של שר האוצר ד"ר יובל שטייניץ כי יפעל לביטול הטבת החשמל לעובדי החברה. את הדברים אמר שטייניץ אתמול בסגרת אירוע שבת תרבות בבאר שבע.

יעקב דבידה
מעוגן בהסכם קיבוצי. יעקב דבידה (צילום: דוד שוקרר)

 "גם בעבר נעשו ניסיונות רבים על ידי גורמים שונים, כולל יושבי הראש בעבר של דירקטוריון חברת החשמל ומספר מנכ"לים לשעבר של החברה לבטל את הטבת החשמל, אך הם כשלו בכך ואין גם כל סיכוי שניתן את ידינו לפגיעה בהטבת החשמל".

 דבידה מדגיש עוד: "הטבת החשמל לעובדי החברה, מעוגנת בהסכם קיבוצי משנת 2002 וארגון העובדים הצפוני בראשותי לא יאפשר הפרת ההסכם הקיבוצי בצורה חד צדדית. אין לי ספק שאם יתקיימו דיונים על רפורמה בחברת החשמל, הנושא יעלה שוב על הפרק, אך הוא יהיה טעון אישור והסכמה על כל שינוי מבני מהמזכירות הארצית של עובדי בחברה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות