fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יבגני זרובינסקי למען ניצולי שואה

ישמש יועץ התקשורת של עמותת "יד עזר לחבר", המסייעת לניצולי שואה ומעניקה קורת גג ליותר מ-120 ניצולים שחיו בעבר מתחת לקו העוני
שמעון סבג ויבגני זרובינסקי | צילום: עצמי
שמעון סבג ויבגני זרובינסקי | צילום: עצמי

אושיית הרשת והיועץ האסטרטגי יבגני זרובינסקי, 34, ישמש יועץ התקשורת של עמותת "יד עזר לחבר", המסייעת לניצולי שואה ומעניקה קורת גג ליותר מ-120 ניצולים שחיו בעבר מתחת לקו העוני והיום, בזכות העמותה, זוכים למגורים נאים, שלוש ארוחות ביום, מכון פיזיותרפיה, ליווי רפואי, טיפול סוציאלי ופעילויות חברתיות רבות. בנוסף מפעילה העמותה את מוזיאון השואה הגדול ביותר בצפון ומהבודדים בעולם שבו מוצגים פריטים של ניצולים חיים, המתגוררים בבית החם של העמותה.

עמותת "יד עזר לחבר" אינה מתוקצבת על ידי המדינה או הרשויות, וכל פעילותה ממומנת מתרומות פרטיות של אנשים טובים באמצע הדרך. אחד האירועים המתוקשרים אותם מפיקה עמותת "יד עזר לחבר" הוא טקס מלכות היופי של ניצולות השואה שמתקיים מדי שנה.

זרובינסקי: "אני רואה בהנצחת זכר השואה, בהווה ובעתיד, חובה מקודשת. אני מודה למנכ"ל העמותה שמעון סבג על הזכות לסייע למטרה זו".

מנכ"ל ומייסד העמותה, שמעון סבג: "מקבלים בברכה את הצטרפותו של יבגני זרובינסקי לצוות העמותה ומאמינים שתרומתו תהיה חשובה ומשמעותית".

מנכל יד עזר לחבר ושמעון סבג ויבגני זרובינסקי | צילום עצמי
מנכל יד עזר לחבר שמעון סבג ויבגני זרובינסקי | צילום: עצמי

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות