fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חמישה צעירים נפצעו בתאונה בין רכב פרטי למשאית

תאונה בשדרות ההסתדרות. צילום: איחוד הצלה כרמל ואשר
תאונה בשדרות ההסתדרות. צילום: איחוד הצלה כרמל ואשר

חמישה צעירים נפצעו לפנות בוקר יום ראשון בתאונת דרכים בין הרכב הפרטי שבו נסעו לבין משאית, בדרות ההסתדרות במפרץ חיפה.

תאונה בשדרות ההסתדרות. צילום: איחוד הצלה כרמל ואשר
תאונה בשדרות ההסתדרות. צילום: איחוד הצלה כרמל ואשר

מעט לאחר השעה ארבע לפנות בוקר התקבלה קריאה במד"א על תאונת בין רכב פרטי מסוג מזדה לבין משאית בצומת חוצות המפרץ שבשדרות ההסתדרות. הרכב הפרטי נפגע קשות ושלושה צוותים של לוחמי אש בראשות מפקד המשמרת רשף רמי מרום הוזעקו למקום. חמשת נוסעי הרכב הפרטי נלכדו בתוכו, שניים מהם חולצו רק בתם מאמצים ממושכים של הצוותים תוך שימוש בכלי חילוץ הידראוליים. מפקד הצוות הראשון שהגיע למקום, להב איתן שטרית, סיפר כי הנהג והנוסעת שלצידו היו לכודים בצורה קשה ביותר ונדרש מאמץ רב בכדי לחלצם ולהעבירם לקבלת טיפול רפואי.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי בשטח ופינו מפנים לבתי חולים חמישה פצועים מהרכב הפרטי, בהם: צעיר כבן 22 במצב קשה, בהכרה, עם חבלות בראש ובגפיים, שתי צעירות כבנות 18 במצב בינוני עם חבלות בגפיים ובגב, ושני צעירים נוספים כבני 18 במצב קל. מבירור ראשוני שנעשה על ידי המשטרה עולה כי סיבת התאונה היא ככל הנראה אי ציות לרמזור אדום מצד אחד המעורבים. בוחני תנועה חוקרים את נסיבות האירוע. מבית החולים רמב"ם, אליו הגיעו שלושה מהפצועים, נמסר כי שתי הפצועות מאושפזות להשגחה באורתופדיה ופה ולסת. הצעיר פצוע מוגדר עתה בינוני והוא מאושפז במחלקה האורתופדית.

בתאונה נוספת שאירעה מעט לפני השעה תשע בבוקר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בצומת דשנים בקרית אתא. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים רמב"ם צעיר כבן 27 במצב בינוני עם חבלה בגפיים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות