fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חי את הבחירות

אלי דוקורסקי (צילום: דורון גולן)
אלי דוקורסקי (צילום: דורון גולן)

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, שינה את שם הסיעה "כולנו קרית ביאליק" שבראשה עומד לסיעת "חי".   בכך איחד דוקורסקי בין שם הסיעה לאותיות "חי" איתן התמודד לאורך השנים בבחירות למועצת העיר.  גורמים פוליטיים טוענים כי דוקורסקי מפיץ את אותיות הסיעה בקרב הציבור בניגוד לחוק.

 

שינה את שם הסיעה. צילום מסך
שינה את שם הסיעה. צילום מסך

דוקורסקי מכהן כבר שתי קדנציות כראש עיריית קרית ביאליק וכעת הוא מתמודד על הכהונה בפעם השלישית. בפתח ישיבת מועצת העיר האחרונה הודיע דוקורסקי כי מעתה נקראת הסיעה שבראשה הוא עומד "חי"  והיא מתמודדת למועצת העיר במקום השם הקודם של הסיעה "כולנו". לאחר מכן החל דוקורסקי להפיץ את השם החדש ברשתות החברתיות וקרא לאנשים להפיץ אותו הלאה.

גורמים פוליטיים שהבחינו בכך טענו כי במעשה זה עובר דוקורסקי על חוק הרשויות המקומיות (בחירות). על פי חוק זה, סעיף  "הגבלות ואיסורים בתעמולת הבחירות", השימוש באות רשימה אסור עד לתקופה של 42 ימים לפני מועד הבחירות.

מטעמו של דוקורסקי נמסר: "סיעת כולנו קרית ביאליק שינתה את שמה לסיעת חי בראשות אלי דוקורסקי. אי לכך, אין המדובר בהפצת אותיות, אלא בשם הסיעה. הודעה על כך נמסרה בישיבת מועצת העיר האחרונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות