fbpx

תעשו כבוד למנהלות מחיפה והקריות שזכו בפרס החינוך המחוזי

והמנהלות הזוכות הן: יפית כהן, מנהלת בית הספר עירוני א' בחיפה, ד"ר ענת הלל, מנהלת פסגה, ורעיה טובול, מנהלת חטיבת הביניים דפנה באורט קרית ביאליק
פרס החינוך המחוזי לרעיה טובול, מנהלת אורט דפנה | צילום: משרד החינוך
פרס החינוך המחוזי לרעיה טובול, מנהלת אורט דפנה | צילום: משרד החינוך

יפית כהן, מנהלת בית הספר עירוני א' בחיפה, ד"ר ענת הלל, מנהלת פסגה, ורעיה טובול, מנהלת חטיבת הביניים דפנה באורט קרית ביאליק – זכו בפרס החינוך המחוזי לשנת תשפ"ג בטקס שהתקיים ביום שני השבוע במרכז ההדרכה של משרד החינוך בחיפה.

בפרס המחוזי בקטגוריית מוסדות חינוך מצטיינים זכו הגן הממלכתי שבתאי בקרית ים, הגן הממלכתי-דתי תירוש בחיפה, הגן הממלכתי צורים בקרית ביאליק, בית הספר לחינוך מיוחד ויצו אחוזת ילדים בחיפה, בית הספר היסודי אמירים בקרית ים, בית הספר היסודי אהרון הרא"ה בנות בחיפה, בית הספר היסודי ליאו באק הדר בחיפה, תיכון לוינסון בקרית ים ותיכון אורט מוצקין.

פרס החינוך המחוזי לגן הילדים שבתאי בקרית ים | צילום: דוברות משרד החינוך
פרס החינוך המחוזי לגן הילדים שבתאי בקרית ים | צילום: דוברות משרד החינוך

במשרד החינוך מציינים כי פרס החינוך המחוזי מהווה ביטוי להוקרה ולהערכה על עשייתם הייחודית של מוסדות החינוך, על קידום מצוינות, על יזמות ועל חדשנות חינוכית.

מנהלת המחוז (בפועל) סיגל כהן אמרה בטקס: "כל אחד מכם, המנהלים והמנהלות, חתר וחותר באופן אישי למימוש הפוטנציאל של העשייה החינוכית הרחבה. חרטתם על דגלכם את ערך המצוינות ושַאפתם לפעול לאורו בכל תחומי העשייה".

בהתייחסה למוסדות החינוך שזכו בפרס, אמרה כהן: "זכייתם בפרס היא בשל היותם פורצי דרך בהטמעת החדשנות ובזכות הישגיהם המרשימים בתחומים הלימודי, הערכי והרגשי-חברתי. מצוינות זו באה לידי ביטוי גם בשירות ובשותפות של כל קהילת המוסד החינוכי – הורים, מורים תלמידים, רשות מקומית ושותפים נוספים. אתם, העומדים בראשם, ראויים לציון לא רק על הישגיהם, אלא גם ובעיקר על אופן עבודתכם – האמונה בחזון ובתלמיד, מידת היצירתיות והחדשנות ואופן גיוס השותפים בתוך המוסד החינוכי ומחוצה לו – וכמובן על הצלחות בטיפוח הסביבה האנושית והפיזית, המשמשת תשתית לבניית קהילה מופתית. מצוינות היא לא פעולה חד פעמית כי אם דרך חיים ותרבות ארגונית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות