fbpx

נשיא המדינה אירח את נבחרת ישראל ברובוטיקה שזכתה באליפות העולם

לאחר שזכתה באליפות העולם, נבחרת הרובוטיקה של בית הספר כרמים בנימינה -גבעת עדה, מרשת החינוך "עתיד", הוזמנה לביקור חגיגי בבית הנשיא, יצחק הרצוג, שהביע את גאוותו על ההישג
הכי טובים בעולם. נבחרת הרובוטיקה של בית הספר כרמים עם נשיא המדינה צילום: חנן דנדקר

לפני כחודש, זכו תלמידי נבחרת הרובוטיקה אורביט 1690 של בית הספר כרמים בבנימינה – גבעת עדה, מרשת החינוך "עתיד", באליפות העולם בתחרות הרובוטיקה FIRST Robotics Competition, אשר התקיימה בארצות הברית. הנבחרת, שכללה 36 תלמידות ותלמידים, גברה על כ-600 קבוצות מרחבי העולם, ביניהם 14 נבחרות מישראל.

בעקבות ההצלחה, הוזמנה הנבחרת לביקור בבית הנשיא, שם הציגו בפני הנשיא יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, את המיצג הזוכה וסיפרו להם על התהליך, על הקבוצה ועל התחרות. נשיא המדינה בירך אותם ואמר שהוא גאה בהם על שייצגו את מדינת ישראל בכבוד.

אמיר נוי, מנהל בית הספר כרמים: "זוהי זכות גדולה להתארח בבית הנשיא. קבוצת הרובוטיקה הוכיחה לכל העולם שמדינת ישראל היא מעצמה בתחום. הנשיא אירח אותנו בכבוד רב, התעניין בפעילותנו ובירך את הקבוצה. התלמידים הוכיחו ביצירתיות ונחישות כי ההשקעה רבת השנים שלהם מובילה להצלחה. כבוד גדול להיות חלק מהגשמת החלום. אנו, כבית ספר, מקדמים את ערכי מנהיגות הנוער, ההתנדבות ועבודת הצוות כערכים מובילים. הנבחרת הוכיחה מעל לכל ספק כי ערכים אלו הובאו לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר".

הדר בר אהרוני, קפטנית הקבוצה: "מבחינתי, להוביל את הקבוצה הוא הדבר המשמעותי ביותר עבורי. הקבוצה עבדה באופן יוצא מן הכלל ואני גאה שייצגנו בכבוד את בית הספר ואת מדינת ישראל. זה כבוד גדול להתארח בבית הנשיא ולהציג בפניו את התוכנית "First", המקדמת בני נוער לפעילות בתחום מדע וטכנולוגיה דרך תחרויות רובוטיקה. תודה רבה לכל המנטורים, ההורים, בית הספר והקהילה".

ראש המועצה המקומית בנימינה – גבעת עדה, גיל חנניה: "אני מודה לנשיא המדינה יצחק הרצוג על ההזמנה והכבוד שהוא רכש לנבחרת הרובוטיקה של בית הספר כרמים, בנימינה – גבעת עדה. בהשקעה רבה, נחישות והתמדה לאורך שנים, הוכיחו חברי הנבחרת וכל הצוות שמלווה אותם בבית הספר, ההורים והמנטורים המלווים, שהכל אפשרי".

יוסי ממו, מנכ"ל רשת החינוך עתיד: "אנו ברשת החינוך 'עתיד' מטפחים את יכולותיהם של התלמידות והתלמידים היקרים שלנו ואנו גאים, פעם אחר פעם, ליהנות מפירות ההצלחה של דור העתיד של מדינת ישראל. ישר כוח לתלמידים ולסגל המסור והמקצועי, שמלווה את התלמידים לאורך כל הדרך וכמובן להורים ולמשפחות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות