fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חידון הציונות היישובי יצא לדרך בקרית מוצקין

חידון הציונות. צילום: שירי לוי
חידון הציונות. צילום: שירי לוי

ההסתדרות הציונית והמועצה הציונית בישראל יצאו בשיתוף עם עירית קריית מוצקין בחידון הציונות היישובי. החידונים עתידים להתקיים במשך כחצי שנה בארץ ובעולם, ולהגיע לשיאו באירוע גמר ממלכתי שישודר במוצאי יום העצמאות.

מנכ"ל המועצה הציונית שלמה אשכנזי, מפקח המועצה הציונית, דוד ג'רבי ומנחה החידון מטעם המועצה, קובי סיט ניהלו את החידון לאורך כל התחרות שבה השתתפו בתי הספר היסודיים של העיר. מנהל אגף החינוך, אייל אורן: "קודם כל ברכות לזוכים אך אני מבקש להדגיש ביום הזה את כלל בתי הספר שלקחו חלק בחידון והם ראויים לכל הערכה".

חבר מועצת העיר, מיכאל ויצמן, העניק את התעודות לזוכים ושיתף: "אני מאושר מהילדים הללו. הם ברכה למשפחות ולבתי הספר". ראש העירייה, חיים צורי שאיתגר את הילדים בחידות על מוצקין אמר: "עבודת ההכנה שהילדים ביצעו לחידון והאווירה הססגונית ומעורבות הילדים היא תעודת כבוד לא רק לילדים אלא גם לבתי הספר, למורים, למנהליםפ וכמובן להורים שעודדו ותמכו. יישר כח".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות